Ketipinor unilääkkeenä - kokemuksia?
Auttaa kyllä nukkumaan, mutta seuraavana aamuna en todellakaan ole kauhean selväjärkinen ainakaan omasta mielestäni.
Eli ongelmana se, etten voi käyttää kuin viikonloppuisin jolloin ei tarvitse herätä klo 06 aamulla. Unet jäävät heikoiksi viikolla ja se vaikuttaa kaikkeen.
Lääkäri sanoi, että kahvilla se lääkkeen vaikutus aamulla kuulemma sitten laimenee.. no enpä tiedä.
25mg käytössä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdolliset vakavatkin haittavaikutukset voi tulla pienelläkin annoksella
Kuten mitkä?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Antipsykoottiset_l%C3%A4%C3%A4kkeet
Tuolta voit lueskella mitä neuroleptit voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea teidän pohdintoja 25mg tableteista ja sen haittavaikutuksista. Itse syön 600mg päivässä ilman haittavaikutuksia, mut jatkakaa...
Ehkäpä syyt pienempään ja suurempaan annokseen ovat hieman mutkikkaammat kuin vain unettomuus, joten ei kannata vertailla ja naureskella noin ylimalkaisesti ja ylimielisesti. Kyse kun on vähän eri luokan lääkkeestä ja syistä sen määräämiseen kuin ibuprofeenillla tai aspiriinilla.
Mulla tulee Ketipinorista ja Mirtazapinista kamala kurkkua kuristava tunne ennen nukahtamista, ihan kuin tukehtuisi. Olen yrittänyt laittaa 25mg neljään osaan, mutta silti tulee haittavaikutuksia. Sen lisäksi molemmista tulee levottomat kädet (ei jalat). Ei kiitos enää.