Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi :(

Vierailija
29.01.2018 |

Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kuulu aplle. Miehelläsi on oikeus kokea miltä perseseksi tuntuu. Et voi omistaa tai hallita häntä.

Vierailija
162/172 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se homosteli jonkun työkaverin kanssa

varmuuden asiasta saat siten että kun ukkeli palaa työmatkalta, imaiset siltä suihin ja vertaat viime viikon suulliseesti, mikäli suu tuntuu yhtä täydeltä kyseessä on pila, mikäli suu tuntuu tyhjemmältä voidaan olettaa että on käynyt keventämässä kassinsa jostakin syystä.

ja hei älä unohda kertoa suullisesta täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vain 2 paketin kortusuja ja huolehdin että molemmat kääreet on paketissa kun nakkaan sen roskiin. Jos muija saisi tietää niin vetäisi kilarit. 

Pari kertaa olen löytänyt baarista muijan, mutta toiletissa ei ollut kortsu-automaattia. Toisella kerralla vedin rintojen väliin ja siitä satsit naamalle ja toisella kerralla olin niin kännissä että muija ratsasti mällit sen pildeen. Ei tullut tauteja :)

M40

Vierailija
164/172 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma mies. Kelpaa muillekin naisille ja ei kanna tauteja kotiin tai siittä lehtolapsia.

Vierailija
165/172 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan vain 2 paketin kortusuja ja huolehdin että molemmat kääreet on paketissa kun nakkaan sen roskiin. Jos muija saisi tietää niin vetäisi kilarit. 

Pari kertaa olen löytänyt baarista muijan, mutta toiletissa ei ollut kortsu-automaattia. Toisella kerralla vedin rintojen väliin ja siitä satsit naamalle ja toisella kerralla olin niin kännissä että muija ratsasti mällit sen pildeen. Ei tullut tauteja :)

M40

Kehtaat kertoa, että olet saanut baarista mukaasi vain kaksi naista :D Todella hurjia p*nojuttuja.

Vierailija
166/172 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittää varmaan runkanneensa kortsuun jottei tarvitsisi siivota.

Kyllä minä ainakin käytän joskus kortsua runkatessani, koska se tuntuu eriltä ja tuo kondomin paikalleen laittaminen on itsessään kiihottavaa, kun on ollut niissä tilanteissa, joissa se on oikeasti pitänyt rullata paikoilleen. Kokeilen myös uusia kondomeja, jotta ne ovat sitten varmasti hyviä, kun niitä oikeasti tarvitsee. Kondomi on myös hyvä keino pitää pienikokoinen vibraattori penistä vasten painautuneena, kun miehille ei tällaisia välineitä juurikaan ole saatavilla ilman omaa virittelyä. Ihan hyvä muutenkin harjoitella toisinaan tuota touhua, jotta saa varmasti ilmat pois kumista sitten tositilanteessakin. 

Jos vaimo on aina kotona, niin eikö jotain tällaista ole juuri hyvä kokeilla matkoilla. Toisaalta en ymmärrä miksi laittaisi taskuun pelkät kuoret, mutta ei itse kondomia. Ellei sitten typeränä vetänyt sitä vessasta alas, eikä halunnut jättää kuoria hotellin roskikseen. 

Vierailija
167/172 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kehtaat kertoa, että olet saanut baarista mukaasi vain kaksi naista :D Todella hurjia p*nojuttuja.

Itse asiassa toisella kerralla baarissa ei ollut automaattia ja toisella kertaa bongasin puolalaisen mimmin Saksassa kadulta ja mentiin sen kämpille. Muutoin olen kyllä varautunut aina täydellä paketilla kortsuja ja liukkarilla peppuleikkejä varten.

Vierailija
168/172 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta siitä onko AP:n tarina tosi vai ei, niin haluaisin tuoda asiaan hieman perspektiiviä omalla kokemuksellani.

Eli: pari vuotta sitten tarvitsin retro-henkistä asustusta yhteen tilaisuuteen, ja kävin vanhemmillani katsomassa isäni vanhoja vaatteita tätä varten. Siellä oli mm. järkkyjä 70-luvun teryleenipukuja ym. No, sitten ongin pukupussista yhden irtotakin, jota ei varmasti ollut käytetty 80-luvun alun jälkeen. Kun puin sen päälleni, niin nauroimme vanhempieni kanssa yhdessä, kuinka koomiselta se näytti. Nauru loppui kun laitoin käden takintaskuun (koska tunsin siellä olevan jotain), ja kappas vaan, kädessäni oli vajaa kondomipaketti, saksalainen, vähintään 30+ vuotta vanha. Isäni meni todella vaikean näköiseksi, ja äitikin pian hiljeni, kun tajusi, mitä kädessäni pitelin.

Pidän selvänä, että isäni on työmatkallaan käyttänyt tuon puuttuvan kondomin (eivät ole matkailleet yhdessä Saksassa). Kuitenkin vanhempani ovat jo yli 70-vuotiaita, ovat olleet yhdessä lähes 50 vuotta. Olen aivan varma siitä, että kaikki ovat nyt tyytyväisiä, että he eivät ole aikanaan eronneet. En tiedä isäni mahdollisista pettämisistä mitään, enkä sitä, tuliko tuo kondomilöytö äidilleni yllätyksenä, mutta sen tiedän, että vanhempani ovat oikeasti onnellisia yhdessä nykyään. 

Pointtini on siis ehkä se, että uskottomuuden paljastuessa kannattaisi yrittää unohtaa senhetkiset tunteet, ja miettiä mitä eri ratkaisut merkitsevät tulevaisuuden kannalta, ja missä elämäntilanteessa haluaa olla vaikkapa 20 vuoden päästä. 

Kiitos. Tätä olen itsellekin yrittänyt jankuttaa, mutta helppoa se ei ole.

Nimim. Miksi vaimon työläppärin laukussa on käyttämätön kortsupaketti?

Vierailija
169/172 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Itse asiassa toisella kerralla baarissa ei ollut automaattia ja toisella kertaa bongasin puolalaisen mimmin Saksassa kadulta ja mentiin sen kämpille. Muutoin olen kyllä varautunut aina täydellä paketilla kortsuja ja liukkarilla peppuleikkejä varten.

"Wau"..

Vierailija
170/172 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, eräs noin 55 vuotias "herrasmies", jonka näin pikkujoulukautena Stockmannilla. Olin kemppariosastolla ostamassa jotain shampoota lounasaikaan tjms, enkä nyt yleensä katso, mitä ihmiset ostavat, mutta silmiini osui noin 50-60 pukumies, joka tutkiskeli kondomipaketteja hermostuneesti. Tsekkasin sormuksen, oli naimisissa. Että mitä luulette, oliko ihan itselleen ja vaimolleen ostamassa niitä pikkujouluaikaan lounastauolla... :( tuli vähän ällöttävä olo.

Toinen tapaus oli, kun työntekijämme n. 30-vuotias mies, joka oli juuri saanut vauvan avovaimonsa kanssa lähti firmastamme ja tyhjennettiin sen kaappeja hänen lähtönsä jlk. No eiköhän siellä ollut kortsupaketti pöytälaatikossa. Tämäkin varmaan ihan vaimokkeen kanssa käytettäväksi. Hyi olkoon.

Mä ihan oikeasti uskon ja toivon, että on ihmisiä, jotka ei petä. Itse olen sellainen. Mutta näitä tarinoita lukiessa ja kun kuuntelee myös ystävien pettämisjuttuja, ei voi ajatella muuta kuin että lähestulkoon kaikki pettävät.

Vauvaperheessä juuri käytetään usein kortsuja, sillä useimpia e-pillereitä ei voi hormonien takia käyttää imetysaikana. Äitiyspakkauksessakin on kondomeja tästä syystä. Tuore isä on saattanut ostaa kortsuja lounasaikaan ja unohtanut viedä ne kotiin, ei voi tietää.

Vierailija
171/172 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt samanlainen tapaus, on nämä miehet urpoja. Omani saa pakata viikonloppuna kamansa ja häipyä hoitonsa nurkkiin.

Vierailija
172/172 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta om nom nom nom.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi