Miehen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi :(
Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, tälläisiä ne perheen isukit on työmatkoilla, valitettavasti. Sellaisetkin joista ei ikinä uskoisi. Pettää ilman muuta, ei asiaan ole toista sanaa, niin ilmeistä se on. Eikä tod.ole mikään työkavereiden pila, ainut selitys on että nai toisia naisia ja piste.
Itse tiedän lähipiiristä lasteni äidin lisäksi useammankin pettäneen vaimon. Tainnut kaikilla tapahtua juurikin työmatkoilla, osalla yhden yön juttuja, osalla suhteita. Kaikilla ollut uskollinen mies ja lapset kotona.
En väitä, että kaikki miehet olisivat viattomia. Muistutan vaan, että ei kaikki miehet petä ja osaa ne naisetkin paneskella ympäriinsä.
No on se parempi kuin ilman kondomia.
Iso pettymys jos on toiseen luottanut. Ottaisin puheeksi ja ehdottomasti en tuhoaisi pitkää parisuhdetta kerta-lipsahduksesta, ainakaan ennen kuin tiedän kuinka vakavasta asiasta on kyse.
Tästä tuli mieleen, eräs noin 55 vuotias "herrasmies", jonka näin pikkujoulukautena Stockmannilla. Olin kemppariosastolla ostamassa jotain shampoota lounasaikaan tjms, enkä nyt yleensä katso, mitä ihmiset ostavat, mutta silmiini osui noin 50-60 pukumies, joka tutkiskeli kondomipaketteja hermostuneesti. Tsekkasin sormuksen, oli naimisissa. Että mitä luulette, oliko ihan itselleen ja vaimolleen ostamassa niitä pikkujouluaikaan lounastauolla... :( tuli vähän ällöttävä olo.
Toinen tapaus oli, kun työntekijämme n. 30-vuotias mies, joka oli juuri saanut vauvan avovaimonsa kanssa lähti firmastamme ja tyhjennettiin sen kaappeja hänen lähtönsä jlk. No eiköhän siellä ollut kortsupaketti pöytälaatikossa. Tämäkin varmaan ihan vaimokkeen kanssa käytettäväksi. Hyi olkoon.
Mä ihan oikeasti uskon ja toivon, että on ihmisiä, jotka ei petä. Itse olen sellainen. Mutta näitä tarinoita lukiessa ja kun kuuntelee myös ystävien pettämisjuttuja, ei voi ajatella muuta kuin että lähestulkoon kaikki pettävät.
Laita käärepaperi jääkaapin oveen magneetilla. Odottele jos tulisi selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan jemmaisi kortsupapereita housuntaskuun? Mikä on se tilanne, jossa näin tehdään :D
Kun mies on käynyt salarakkaan kotona panemassa, eikä sinne voi jättää todistuskappaleita roskikseen. Sitten mies on ajatuksissaan unohtanut roskat taskuunsa, vaikka piti kotimatkalla heittää roskikseen. Meillä syynä on tämä. Ihmetyttää vain, minne kumi on viskattu. Toivottavasti ei sentään vessanpönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli viikonlopun yli työmatkalla ja pyykkiin laitettujen housujen taskusta löytyi kondomin käärepaperi.
Tuntuu, että pää hajoaa. Mies lähti taas työmatkalle, enkä ole vielä jutellut sen kanssa. Ajattelin laittaa whatsappissa kuvan käärepaperista ja kysyä onko selitystä.
Taitaa tulla ero, onko joku selvinnyt vastaavasta tai voiko tuolle olla luonnollinen selitys. Mies osaa kyllä keksiä syitä..
Olet sekoittanut karkkikäärepaperiin. Kondomia ei kääritä paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin eilen miehen laukusta 2 käyttämätöntä. Sellaisia mitä saa automaateista.
Olen tosi pettynyt ja yllättynyt että yli 20 yhdessäolovuoden jälkeen alentuu tuollaiseen. Mies tietty sanoi että kävi mielessä kerran työmatkalla mutta ei sitten tehnytkään mitään. Ok, mutta miksi sitten säästää ne kortsut. Muistona vai? Seuraavaa kertaa varten?
En ole mustasukkainen ja tilanteessa jossa esim itse pihtaisin ymmärtäisin pettämisen täysin. Mutta kun minä olen meistä se aktiivisempi ja elän jatkuvassa puutteessa! En vaan ymmärrä.
Tiedän ettei meidän tilanne ole tällähetkellä helppo täällä kotona mutta en ole koskaan epäillyt meidän välillä olevaa kumppanuutta ja rakkautta. Toki tämän jälkeen suhtaudun toisin hänen työmatkoihinsa.
Ei saanu naista, vaikka mieli teki ja kortsutkin ostettuna. Koko ajan on verkot vesillä, siksi kumit mukana. Koskaanhan ei voi tietää, millon se auliisti reisiään levittelevä nainen osuu kohdalle!
Mun mies ei kyllä ole yhtään metsästäjätyyppiä:) Kaikki kyllä ihastuu häneen helposti joten tilaisuuksia varmaan reissuillaan tulee. Voin vain kuvitella sitä morkkista mikä hänelle tulisi jos kävisi sutaisemassa vierasta naista - uskon että se näkyisi naamasta kuin Petterin punainen nenä:D
Mutta joo, haluan vain tietää jos näin käy. Ei mua muuten häiritse mutta toki mulla täytyy sitten olla samat oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Pettänyt on, turhaan sitä yrittää kuvitella muuta vaikka haluaisikin.
Ja sinulle toiselle; myydäänkö kortsuja kahden kappaleen pakkauksissa, kyllä ne loput siitä pakkauksesta on käytetty.
Ehkä kohteet ovat ovat olleet hutsuja tai muuten yhdentekeviä mutta kuitenkin. Lähtisin. Varsikin jos ei ole vielä lapsia, niin heti. Vaikka itkettää ja v...tu....aa.
Vaikea sanoa. Merkki oli sitä mitä automaateissa myydään ja sieltä tulee 2 kpl kerrallaan. Toki myydään kaupassakin 4 kpl paketeissa. Mutta en vain ymmärrä miksei pystyisi myöntämään asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Löysin naisen housun taskusta tamponin, pitäskö erota?
Mitenköhän tamponi liittyy seksiin? Paitsi jos se on vieraan naisen käytetty tamponi, niin voisihan tuo herättää kysymyksiä..
Mitä väliä yhdestä pettämisestä saatika yhdestä ääliömiehestä? Maailma on miehiä täynnä.
Valitettavasti ei ole montaa selitystä. Aikoinaan myös löysin mieheni taskusta avaamattoman kondomin, miehellä tietenkin oli selitykset miten se on sinne vahingossa joutunut. Halusin tietysti uskoa häntä, mutta vuoden sisällä alkoi ilmaantua uusia epäilyksiä kunnes menin miehen puhelimelle ja se vastasi kaikkiin kysymyksiini. Erohan siinä tuli ja lopulta mies myönsi pettäneensä kun näki kuinka sekaisin olin kaikista valheista!
Tsemmppiä!
Riippumatta siitä onko AP:n tarina tosi vai ei, niin haluaisin tuoda asiaan hieman perspektiiviä omalla kokemuksellani.
Eli: pari vuotta sitten tarvitsin retro-henkistä asustusta yhteen tilaisuuteen, ja kävin vanhemmillani katsomassa isäni vanhoja vaatteita tätä varten. Siellä oli mm. järkkyjä 70-luvun teryleenipukuja ym. No, sitten ongin pukupussista yhden irtotakin, jota ei varmasti ollut käytetty 80-luvun alun jälkeen. Kun puin sen päälleni, niin nauroimme vanhempieni kanssa yhdessä, kuinka koomiselta se näytti. Nauru loppui kun laitoin käden takintaskuun (koska tunsin siellä olevan jotain), ja kappas vaan, kädessäni oli vajaa kondomipaketti, saksalainen, vähintään 30+ vuotta vanha. Isäni meni todella vaikean näköiseksi, ja äitikin pian hiljeni, kun tajusi, mitä kädessäni pitelin.
Pidän selvänä, että isäni on työmatkallaan käyttänyt tuon puuttuvan kondomin (eivät ole matkailleet yhdessä Saksassa). Kuitenkin vanhempani ovat jo yli 70-vuotiaita, ovat olleet yhdessä lähes 50 vuotta. Olen aivan varma siitä, että kaikki ovat nyt tyytyväisiä, että he eivät ole aikanaan eronneet. En tiedä isäni mahdollisista pettämisistä mitään, enkä sitä, tuliko tuo kondomilöytö äidilleni yllätyksenä, mutta sen tiedän, että vanhempani ovat oikeasti onnellisia yhdessä nykyään.
Pointtini on siis ehkä se, että uskottomuuden paljastuessa kannattaisi yrittää unohtaa senhetkiset tunteet, ja miettiä mitä eri ratkaisut merkitsevät tulevaisuuden kannalta, ja missä elämäntilanteessa haluaa olla vaikkapa 20 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät itse kondomia vuotosuojana, niin ei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tamponi liittyy seksiin? Paitsi jos se on vieraan naisen käytetty tamponi, niin voisihan tuo herättää kysymyksiä..
Tuli tuosta mieleen: minulla oli ex, joka oli mustasukkainen tamponeille. Hän oli ihan varma, että naiset saavat seksuaalista nautintoa tamponeista ja joskus vielä oikein näytteli (!) miten nautinnollista tamponin käyttö on. Tämä kaveri taitaa olla exäni hengenheimolainen.
Ap:lle mitä menit uteliaisuuttasi penkomaan miehesi taskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta mieleen: minulla oli ex, joka oli mustasukkainen tamponeille. Hän oli ihan varma, että naiset saavat seksuaalista nautintoa tamponeista ja joskus vielä oikein näytteli (!) miten nautinnollista tamponin käyttö on. Tämä kaveri taitaa olla exäni hengenheimolainen.
Siis ihan pysähdytti tuon miehen ajatusten outous. Sen mielestä varmaan papakokeen ottaminen vasta nautinnollista onkin.
Miksiköhän joku mies on niin daiju, että edes panee sen käytetyn ja avatun kortsukäären taskuunsa. Roskiinhan sellaiset yleensä heitetään, tai lattialle tai pöydälle. No, ainakaan ei roskaa luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä exää olisi pitänyt kehottaa kokeilemaan sitä nautintoa ihan itse, työntämällä tamponi peräreikäänsä. Siinäpä se ihanuus olisi sitten tullut varsin tuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän joku mies on niin daiju, että edes panee sen käytetyn ja avatun kortsukäären taskuunsa. Roskiinhan sellaiset yleensä heitetään, tai lattialle tai pöydälle. No, ainakaan ei roskaa luontoa.
Itse vein yhden varatun rouvan luota kumit ja kääreet aina mukana, olisiko ollut samanlainen case - nyt vaan kävi joku käpy ukkelilla :)