raskausoireista,onko rinnat aina heti kipeät?
eli tossa olikin eka kysymys.missä vaiheessa teillä on tullut rinnat kipeiksi?ja yleensä onko ollut hirveesti oireita ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa?mulla on ollut vähän äklöä oloa seitsemän päivää mutta mulla on myös äklöä oloa kun kuukautiset on alkamassa paitsi ei näin aikaisin ja alaselkä on vähän kipeä,lämmöt on koko ajan 37,1.nännit voi olla että on vähän kipeät mutta rinnat ei kyllä ole vielä kipeät,pissattaa kyllä koko ajan.menkkoihin on vielä neljä päivää aikaa.
Kommentit (4)
Mulla on rintoja aristanut pari päivää ennen menkkoja, mutta rinnat eivät ole olleet kipeät raskauden aikana. Taitavat nuo oireet tosi paljon vaihdella eri naisilla.
lainkaan kipeät. mutta pahoinvointi senkin edestä..hyii!
Esikoiselta rinnat tulivat sivuilta ja kainaloiden sivuilta kipeiksi vasta päiviä plussatestin jälkeen. Sen tein, kun menkat olivat 5 pv myöhässä.
Esikoisen jälkeen yritimme toista 1,5 vuotta. Nyt näyttää vahvasti siltä, että yritys on tuottanut tulosta! :-)
Tein ekan plussatestin toissa viikolla, kun menkat olivat myöhässä kolme päivää. Toisen tein, kun olivat myöhässä 6 päivää, joten uskottavahan se on. Rinnat alkoivat kipeytyä tuolta sivuilta vasta toisen testin tietämillä.
Rintaoireita on ollut menkkojenkin alla, mutta lähinnä nänneissä. Tämä juilinta/nipistely on erilaista ja eri kohdalla.
... meni nännit kipeiksi pari päivää ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ei niinkään koko rinnat... ne kipeytyi vasta myöhemmin. Tuosta nännien kipeytymisestä pystyi jo jotain päättelemään, koska yleensä ennen kuukautisia ei mulla tunnu rinnoissa yhtään mitään. Ennen plussaa myös alkoi väsymys ja flunssamainen olo.
Toivotaan, että sulla tulee näyttämään plussaa.