Millaisena presidenttinä kokisitte Laura Huhtasaaren
Itse olen sitä mieltä, että Laura Huhtasaari olisi ollut paras presidenttiehdokas. Presidentiksi valittiin toistamiseen Sauli Niinistö. EU:sta eroaminen olisi ollut Suomelle välttämätöntä, jotta olisimme Suomen kansana itse voineet vaikuttaa Suomen asioihin. Laura, kaikkine vastauksineen, osoitti, että hän osaisi hoitaa Suomen asioita eteenpäin. Toivon, ettei keskustelua tulkita vihapuheeksi ja myös sitä, että voidaan keskustella asiallisesti.
Kommentit (65)
Olen sitä mieltä, että Laura Huhtasaari presidenttinä olisi katastrofi suomalaiselle yhteiskunnalle. Sellainen tyhmyys on suorastaan rikollista.
Persuilla huono ehdokas ja vielä huonommat häviäjät.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, muttei se Huhtasaari siellä ollut tosissaan pressan paikasta kisaamassa, vaan käyttämässä mahdollisuuden promota persujen (sisäpoliittista) agendaa. Katsoivat porukoistaan jonkun mainostamaan, joka osaa käyttäytyä.
kyllä oli, sehän siinä niin huvittavaa onkin ja äänestäjänsä olivat yhtä tosissaan. turha kieltää, kyllä se ihan selväksi tuli.
Kuten ap sanoikin, että presidenttiehdokkaana aivan loistava, mutta mihinkään johtotehtäviin en (uskovaista) naista laittaisi...
N 38
vahvemman oikeudella.