Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisena presidenttinä kokisitte Laura Huhtasaaren

Politiikasta asiaa
29.01.2018 |

Itse olen sitä mieltä, että Laura Huhtasaari olisi ollut paras presidenttiehdokas. Presidentiksi valittiin toistamiseen Sauli Niinistö. EU:sta eroaminen olisi ollut Suomelle välttämätöntä, jotta olisimme Suomen kansana itse voineet vaikuttaa Suomen asioihin. Laura, kaikkine vastauksineen, osoitti, että hän osaisi hoitaa Suomen asioita eteenpäin. Toivon, ettei keskustelua tulkita vihapuheeksi ja myös sitä, että voidaan keskustella asiallisesti.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua puistattaa ja ottaa päähän nämä ihmiset, jotka arvostelevat Huhtasaaren rajat kiinni -politiikkaa. Millä oikeudella ajattelette niin?

vahvemman oikeudella.

Vierailija
62/65 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että Laura Huhtasaari presidenttinä olisi katastrofi suomalaiselle yhteiskunnalle. Sellainen tyhmyys on suorastaan rikollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla huono ehdokas ja vielä huonommat häviäjät.

Vierailija
64/65 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, muttei se Huhtasaari siellä ollut tosissaan pressan paikasta kisaamassa, vaan käyttämässä mahdollisuuden promota persujen (sisäpoliittista) agendaa. Katsoivat porukoistaan jonkun mainostamaan, joka osaa käyttäytyä.

kyllä oli, sehän siinä niin huvittavaa onkin ja äänestäjänsä olivat yhtä tosissaan. turha kieltää, kyllä se ihan selväksi tuli.

Vierailija
65/65 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap sanoikin, että presidenttiehdokkaana aivan loistava, mutta mihinkään johtotehtäviin en (uskovaista) naista laittaisi...

N 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän