Mikä olisi fiksu järjestelmä firman sisäiseen viestintään? Mitä teillä on käytössä?
Pitäisi pystyä kommunikoimaan jollakin järkevällä tavalla osaston eri ihmisten välillä. He ovat fyysisesti työskentelemässä eri tiloissa. Whatsapp ei onnistu.
Onko mitään järkevää systeemiä?
Kommentit (11)
Viidakkorumpu on kaikkein tehokkain. Jos supertärkeä asia, sano, ettei saa missään nimessä kertoa eteenpäin.
Tsekkaas sellanen ku Slack, näppärä, verkkopohjainen ja helppo ottaa käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Skype for Business tietenkin
Jos tuo tehdään "on-premise" järjestelmänä laillisesti lisenssit ostaen niin ei muuten ole ihan halpa nakki.
Tarvitsee itselleen jo 3kpl Windows-palvelimia (+normaalit AD-palvelimet, Exchange jne.), ne voi tietysti virtualisoida mutta kuitenkin, 4kpl julkisia IP-osoitteita joista juoksee yleensä kuukausimaksut operaattorille, käyttäjälisenssit, SfB-sertifioidut laitteistot jne. jotta toimii oikein. Käytännössä pitää olla sisäinen IT-henkilö noita hoitamassa.
Kiitos vastauksista. Täytyypä perehtyä. Skype on hankala, kun kaikki ei pääse aina ihan heti langan päähän, whatsappiä ei kaikille saa ladattua koska puhelimet ihan kakkoja ja Lync ei tavoita ihan jokaista, koska ovat eri verkossa.
Ap
Meillä käytetään perinteistä sähköpostia, Skypeä ja sellaista kuin Yammer, kun halutaan antaa aavistuksen vähemmän kiireellisesti tietoa ihmisille eri aikavyöhykkeillä. Siinä kun pyytää kuittauksen suorituksesta kaikilta, niin on helppo seurata, ketkä tehneet ja ketkä ei. Myös liitteiden ja tiedostojen jako on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Täytyypä perehtyä. Skype on hankala, kun kaikki ei pääse aina ihan heti langan päähän, whatsappiä ei kaikille saa ladattua koska puhelimet ihan kakkoja ja Lync ei tavoita ihan jokaista, koska ovat eri verkossa.
Ap
Se on nykyään Skype for Business ja kyllä se tavoittaa jos se järjestelmä on tehty oikein. Ellei siellä nyt ole joku verkko mistä ei ole pääsyä yhtään mihinkään "ulos".
Skype for Business tietenkin