Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en uskalla avata te-toimiston kirjettä!

Vierailija
29.01.2018 |

Pelottaa jos tulee karenssi tai muuta kauheata.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös olisikin ihanaa, jos siellä olisi kutsu töihin. Loppuisi köyhyys ja työttömyystuilla kärvistely.

Onko jollekin joskus 90-luvun jälkeen käynyt näin? Että ihan oikeasti yhtäkkiä postissa tulisi joku ilmoitus että sulle on nyt työpaikka siellä ja siellä?

Olin työttömänä kaksi vuotta ja edes yhtä kertaa mulle ei tullut ns. "työtarjousta", eli kehotusta hakea jotain paikkaa. Kyysyin tätä kun oli 3 kk haastattelu (tehtiin tasan yhden kerran koko aikana) ja heillä ei kuulemma ole käytännössä ikinä mun kokemuksella varustetulle työtarjouksia (olen ollut mm. markkinointipäällikkö, näitä paikkoja on mol.fi palvelussa ollut auki ja aina niitä omatoimisesti hain)

Missä maailmassa postissa tulisi joku ilmoitus että tervetuloa töihin?

Vierailija
42/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain jonkun yhteydenottopyyntöjutun, vaikka en ollut työttömänä kuin muutaman viikon ja olen siis jo saanut pysyvän työpaikan. Soitin siihen numeroon ja haistatin paskat.

Et sitten tainnut kirjautua mollin sivuilla Oma asiointiin ja laittaa siellä viestiä, että olet työllistynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain jonkun yhteydenottopyyntöjutun, vaikka en ollut työttömänä kuin muutaman viikon ja olen siis jo saanut pysyvän työpaikan. Soitin siihen numeroon ja haistatin paskat.

Et sitten tainnut kirjautua mollin sivuilla Oma asiointiin ja laittaa siellä viestiä, että olet työllistynyt.

Kyllä laitoin, mutta se narisevaääninen äijä puhelimessa sönkkäsi jotain jostain automaattisesta lähetyksestä ja jostain virheestä. En joutanut jäädä kuuntelemaan pidempiä narinoita.

Vierailija
44/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin. Tulee vaan paha mieli.

Vierailija
45/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

09 3103..alkuinen nro josta soitettu.

Vierailija
46/48 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

09 3103..alkuinen nro josta soitettu.

Helsingin kaupungin numero.

Vierailija
47/48 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli selvityspyyntö ja maksueste.

Vastoin totuutta erään paikan työnantaja oli kertonut että e ollut hakenut työtarjouspaikkaa.

Minä annoin selvityksen reilu kaksi viikkoa sitten, samoin ko työnantaja (soitettuani hänelle), kaikki todisteet ovat te-toimistoon toimitettu - ja asian käsittelyyn menee vielä lähes neljä viikkoa.

Kaikenlaista voi tapahtua vaikka itse ei tekisi mitään väärin eikä jättäisi mitään tekemättä.

Säästäkää työttömät kaikki työhakemuksenne ja mahdollisesti niihin saamanne vastaukset, koskaan ei tiedä mihin niitä vielä tarvitaan.

Hemmetin käsittämättömän törkeää.

Oletko ilmoittanut kelalle tilanteestasi että  tuo 4 viikon käsittey-aika huomiodaan toimeentulotuessa ettei taloutesi mene täysin solmuun! 

Saamarin kämmärit.

Asiakkaalla on valitusoikeus, muistakaapa se. Ja virkamieskin on vain ihminen isossa rattaassa. Tuntuu väärinkäsitykseltä koko homma.

Minä olen se joka tuosta kertoi. Ei ole valitusoikeutta ennen kuin asia on käsitelty. "Väärinkäsitys" aiheutui siitä että työnantaja oli sanonut että en ollut paikkaa hakenut. Soittaessani hänelle sain vastauksen "hakemuksia tuli niin jumalaton määrä etten voinut muistaa" - joten varmuuden vuoksi sanotaan että ei ole työtön hakenut vaikka oikeasti ei olla varmoja!

Virkamiehelle puhuminen ei auta, odotettava on. Otin yhteyttä asianajajaan, ei ole te-toimiston puolelta toimittu väärin.

Aika heikko on työttömän oikeusturva.

Vaikka kuinka olisi inhimillinen erehdys niin minä olen se joka siitä kärsii, ilman omaa syytä.

Vierailija
48/48 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tarkista puheluita Kuka soitti -palvelusta?

http://www.kukasoitti.com/