Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni 5v ja muut synttärivieraat saaneet kaverin synttäreillä "lohdutuslahjaksi" PELKÄT kiiltokuvat

Vierailija
29.01.2018 |

Muilla synttäreillä tähän asti on annettu vieraille sentään pienet lahjapussit, esim. tarroja, karkkia, leluauto/hiuskoristeita (riippuen onko vieras tyttö vai poika)

Mutta pelkkä kiiltokuva tuskin motivoi ketään tulemaan synttäreille jos olisi tiedetty vaan etukäteen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo..näh

Vierailija
22/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä nykyistä vastalahja systeemiä. Onneks sitä ei ollut, kun omat lapset oli pieniä.

Sekin taitaa olla Amerikasta kopioitu juttu. Onneksi se ei oikeasti ole vielä kovinkaan yleistä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, että jo minun lapsuudessani 80-luvulla annettiin vieraillekin jotain pientä, onginnasta nimittäin. Kuitenkin homman nimi oli enemmän ohjelma, kuin se että vieraidenkin pitäisi saada jotain. Onginnasta saattoi saada tikkarin, kiiltokuvan, tai jotain suklaamunakrääsää, milloin mitäkin. Ihan älyttömiä nämä nykysynttäreiden "osallistumislahjat".

Vierailija
24/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisänä mainittakoon, että monet tarjoavat tosi lapsellisia kaverilahjoja. Me pistetään pussukoihin leffaliput, kuulapyssyn panoksia, gta 5 (kohta 6), partavettä. Ottaisin kyllä tuollaiset kiiltokuvat sen luokan nöyryyttämisenä, että meiltä lähtisi mieheni lisäksi eno, setä ja pari serkkua selvittämään asiaa ja peräämään anteeksipyyntöä hyvittelyineen.

Niin ja kondomeja, festariliput ja sidukkaa. Riippuu tietysti oliko kiiltokuvassa naisia, se voi kelvata.

Vierailija
25/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lohdutuslahja???

Se on pieni kiitoslahja synttäreille osallistumisesta (esim. hääkarkit ovat vastaava asia), ei mikään pakollinen ja kiiltokuva/tarra on varsin riittävä. Kaikkea turhaa muovikrääsää ihmisillä ja lapsilla on yleensä ihan tarpeeksi. Mutta ei kai ap nyt ihan tosissaan ollutkaan?!?

Vierailija
26/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä ketjuja kun lukee niin huomaa kyllä ettei suomalaisten naisten mielenterveys ole hyvä. Ei kaduta että avokki on romanialainen. Voi myös huoletta tehdä lapsia kun ei ole vaarana että niistä tulee rumia tai skitsofreenisiä.

Vierailija
27/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisiä ketjuja kun lukee niin huomaa kyllä ettei suomalaisten naisten mielenterveys ole hyvä. Ei kaduta että avokki on romanialainen. Voi myös huoletta tehdä lapsia kun ei ole vaarana että niistä tulee rumia tai skitsofreenisiä.

Oles varovainen sen avokkisi kanssa. Niistä on huonoja kokemuksia.

Vierailija
28/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan, että jo minun lapsuudessani 80-luvulla annettiin vieraillekin jotain pientä, onginnasta nimittäin. Kuitenkin homman nimi oli enemmän ohjelma, kuin se että vieraidenkin pitäisi saada jotain. Onginnasta saattoi saada tikkarin, kiiltokuvan, tai jotain suklaamunakrääsää, milloin mitäkin. Ihan älyttömiä nämä nykysynttäreiden "osallistumislahjat".

Itse muistan myös olleeni muutamilla synttäreillä joskus 80-luvun puolivälissä, joissa kaikki saivat onginnasta pienen yllätyspussukan, jonka sisällä oli karkkia tms. Ja tosiaan ideana oli ohjelmanumero ja viihdytys, eikä se, että vieraita jotenkin palkittaisiin osallistumisesta.

Vierailija
29/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo TOTTA !!!! Että ihan vastalahja !

Empä oo hullumpaa aikoihin kuullut. 

Päivänsankarillekin  tuotavien lahjojen "arvo" ei tarvitse olla kuin nimellinen, kunhan tuo jotain,

pääasia on että pidetään synttärijuhlat !

Kas kun ei raha lahjoitusta pyydetä vierailta, kuten nykyään jo joissakin häissä taitaa olla toiveena.....

Vierailija
30/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitää oppia, että jokaisella on synttärit vuorollaan ja silloin ei muille mitään lohdutuspalkintoja jaella, ärsyttävä käsite kaiken kaikkiaan. Silloin kun minä olin kakara niin tuollaista ei ollut missään, se riitti että saa riehua kavereiden kanssa ja on herkkuja.

Älkää perkele tuoko mitään lahjapussikulttuuria tähän maahan, joku järki täytyy pitää. Sinne synttäreille mennään sen kaverin takia, eikä itselle mitään tavaraa hakemaan. Lasten synttäreistäkin tapetaan kohta sielu tällä materialistisella paskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi