Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini syyllistää työttömiä, vaikka itse on haitallisempi yhteiskunnalle

Vierailija
29.01.2018 |

Oikeastaan ex-työkaveri... Hän on julkisella sektorilla töissä. Tämä sama henkilö on myös hyvin laiska. Hän tekee töitä ehkä tunnin verran päivässä, mutta hidastelee sopivasti, jotta se työ jakaantuu kahdeksalle tunnille. Hänen palkkansa on yli kaksi kertaa enemmän kuin työttömyyskorvaus. Miksei tämä tyyppi tajua olevansa itse sossupummi? Kaupunki maksaa palkkaa, minkä edestä tämä vätys ei tee juuri mitään. Sitten vielä kehtaa kehitellä salaliittoteorioita, että työttömien vuoksi Suomi velkaantuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiakin on. Sellaistakin on tullut vastaan, että jopa torkutaan työaikana. Muutkin kuin Juhana Vartiainen.

Vierailija
2/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän saa palkkaa, sitä onnellisempi ihminen on. Minulla esim 4200 eur/kk eli selvästi enemmän kuin tavallinen kadun tallaaja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tuttavaani joka vouhottaa jatkuvasti näistä maahan muuttaneista kuinka rajat täytyy sulkea jne jne hohhoijaa. Ei tajua itse olevansa samanlainen; muutti juuri eri paikkakunnalle työttömänä eli on vailla tuolta kaupungilta työttömyyspalveluja, kunta saa sakotkin kun ei onnistu työllistämään pitkäaikaistyötöntä, tämän lisäksi vielä terveyspalvelujen käyttö (tarvitsee erikoissairaanhoitoa). Yhtään verosenttiä ei ole itse tuonut kuntaan mutta on itselleen vailla vaikka mitä - tekeekö se kansalaisuus tosiaan niin autuaaksi että kumoaa kaiken?

Vierailija
4/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä apn kuvailematbtyypit on juuri niitä kortistosta otettuja tyyppejä

Vierailija
5/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä juuri ovat niitä pahimpia työttömien mollaajia. Minuunhan suututtiin harjoittelupaikalla, kun tein päivän työt kahdessa tunnissa. Ei ollut kyse siitä, että olisin jättänyt jotain tekemättä, vaan tekivät tahallaan hitaasti. Sitten kun tuli tietyt tunnisteet ja työajan seuranta, niin hirveä haloo. Hei haloo, me yksityisellä puolella teemme sataprosenttista työajan seurantaa, koska niihin pohjautuen tehdään laskut tuntityöstä ja urakkatarjoukset. Mun pitää kirjata tunnit vartin tarkkuudella.

Vierailija
6/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen havainnut, että suurin osa työttömien syyllistäjistä on itse luokattoman huonoja työssään. Ei ole työhön tarvittavaa motivaatiota eikä aina oikein kapasiteettiakaan, hommat hoidetaan vähän sinne päin ja kaikki on aina ihan perseestä ja jonkun muun vika. Ja nyt siis puhutaan ihan aikuisista ihmisistä vakituisissa työsuhteissa. Jospa itsekin alitajuisesti tietävät, etteivät ole mitään tähtityöntekijöitä ja että seuraava YT saattaa napsahtaa hyvinkin heidän nilkkaansa. Purkavat sitten pelkoaan ja ahdistustaan lyttäämällä työttömiä, että muut pitäisivät heitä korkeamoraalisina työn sankareina.

Vierailija
7/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan nämä ovat niitä, jotka eivät ole juuri missään muualla olleet kuin valtiolla yhdessä samassa työpaikassa. Jos sinä jäät työttömäksi, sinusta tulee tietty tuollainen, mutta älä ajattele, että kaikista tulee.

Vierailija
8/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa rahat mennä julkisen tehottomille porsaille. Voi helvetti taas.

Vierailija
9/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan nämä ovat niitä, jotka eivät ole juuri missään muualla olleet kuin valtiolla yhdessä samassa työpaikassa. Jos sinä jäät työttömäksi, sinusta tulee tietty tuollainen, mutta älä ajattele, että kaikista tulee.

Kyllä, juuri näitä julkisen puolen mussukoita, en tarkoittanut yksityistä, koska tuollaiset tyypit ei saa töitä ja jos saa, niin monoa aika pian.

Vierailija
10/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnanvirastosta päivää, nuo tyypit ovat saaneet merkonomin papereilla vakiviran joskus 80-luvulla. Kahvitauoilla (pari tuntia päivässä) haukutaan työttömiä, jotka eivät ”mene töihin”.

Kaikki julkisen sekotrin työntekijät eivät ole laiskoja. Meillä nuoremmilla on myös yleensä omaa kokemusta työttömyydestä edes vastavalmistuneina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme