Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi perhettä yhdeksi

29.01.2018 |

Olen eronnut 2014 miehestäni ja meillä on yhteinen tytär, nyt 6-vuotias. Tyttö asuu minun luonani ja isällään on joka toinen viikonloppu. Meidän ero sujui fiksusti ja olemme suht. hyvissä väleissä.

Nyt olen tavannut teinirakkauteni uudelleen (olen 40-vuotias). Olemme tässä nyt jonkun kuukauden tallanneet eteenpäin ja ongelmia tuli heti alkumetreillä. Hän on eronnut vaimostaan keväällä 2017. Miehellä on 4 lasta, joista kaksi vanhinta asuvat hänen kanssaan ja kaksi muuta sitten ovat siellä 3 viikonloppua kuukaudesta ja lomina. Minulla tosiaan on yksi lapsi. Alussa kaikki oli tietenkin niin ruusuista ja haaveet oli suuria. MUTTA liian nopeasti kaikki eteni ja miehellä oli kova hinku saada meidät heti muuttamaan hänen luokseen. Meillä ei juurikaan ehtinyt olemaan kahdenkeskistä aikaa vaan me jouduttiin tytön kanssa heti tavallaan heidän arjen keskelle. Muutaman kuukauden sisällä meillä ollut vain kaksi yhteistä viikonloppua kahdestaan miehen kanssa. Ei olla siis ehditty kunnolla edes tutustua kaksin kun yhtäkkiä oltiin tytön kanssa ison perheen keskellä. Miehen asunnossa on huoneet kolmelle isommalle lapselle, mutta pienin nukkunut hänen kanssaan makuuhuoneessa. Nyt sitten vielä minä tyttäreni kanssa änkesin makuuhuoneeseen. Omalla tyttärelläni ei siis ole mitään omaa paikkaa miehen luona ja ei myöskään ole minulla tavallaan "pakopaikkaa", jos tuntuu, että haluan olla yksin. Enkä muutenkaan oikein tykkää, että aikuisten huoneessa on kaksi lasta nukkumassa.... vaikea siinä on nauttia miehestään ja esim. seksistä kun kaksi lasta nukkuu ihan vieressä.

Nyt tyttäreni on alkanut sitten oireilemaan niin, että on takertunut minuun koko ajan. En saa edes roskista viedä yksin. Kotona haluaa nukkua minun vieressäni ja on muutenkin ollut todella huomionkipeä. Olen myös huomannut, että tavallaan miehen kotona vain tyytyy kaikkeen ja antaa miehen pienimmän tytön määrätä ja kävellä ylitseen. Tämän kaiken vuoksi halusin ottaa takapakkia ja ollakin taas enemmän omassa kodissani tyttöni kanssa, mutta nyt sitten mies ei tätä ymmärrä ja hänen mielestään kaikki on mennyt liian vaikeaksi jne.

Onko ihan mahdoton yhtälö saada kaksi eri perhettä toimimaan yhdessä ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi