miksi miehet tarjoaa baarissa?
Eli siis joka kerta kun oon kaverini kanssa baarissa, niin ei yleensä ehditä baaritiskille astikaan, ennenkuin joku herrasmies tulee tarjoomaan. En vaan ymmärrä miksi. No, he ovat yleensä huomattavasti vanhempia, mutta en minä hymyilyä ja kiitosta lukuunottamatta ikinä anna olettaa että mitään muuta olisi tapahtumassa. Voitteko miehet selittää miksi tarjoatte juomia solkenaan, ja onko teillä yleensä taka-ajatus niin tehdessänne? Pitäisikö minun tasa-arvon nimissä kieltäytyä? Olen tosin tällä hetkellä työtön, ja se että lähden huoletta yöhön nollabudjetilla on aika mukavaa. (Ja miehen euro on naisen joku 80cent, niin ehkä mä vaan tasoitan tätä eroa... hehheh)
Toki jäädään yleensä kuuntelemaan mihen juttuja sen vaimosta/erosta/veneestä/LAPSISTA, mutta yleensä tarjoilu silloin jatkuu.. Pitäiskö mua hävettää?
Kommentit (14)
Oot varmaan super kaunis ja sulla on isot tissit. Ei mulle vaan kukaan mies oo koskaan tarjonnut. T. Ruma ja tissitön nainen :(
Jokainen hra hinnoittelee seuransa itsenäisesti. Jos viinapaukulla myyt itsesi pöytäkoristeeksi, niin anna mennä vaan :-)
Jos tarjoaja tarjoaa isolle seurueelle jossa miehiä ja naisia, voi ehkä olettaa ettei tarjoajalla ole taka-ajatuksia. Tosin siinäkin tapauksessa on todennäköisempää, että tarjoaja on biseksuaali jolle kaikki käy tai haluaa tehdä vaikutuksen rikkaudellaan ja saada siten pesää.
Olen minäkin joskus tarjonnut naiselle juoman ravintolassa ensitöikseni mutta ei se ole johtanut mihinkään. Olen hakenut humpalle ja jutellut mukavia. Siitä on moni kiihkeä romanssi lähtenyt.
Jännämies43
Silloin sinkkuna jos tarjosin naiselle jolle menin juttelemaan, niin tein sen ihan kohteliasuudesta. Ehkä se on vain joku opittu vanhanaikainen juttu. Ei sillä ketään sänkyyn olla juottamassa.
Olihan tuo kai osin vitsi, mutta eipä tuosta miehen euroista voi yksittäistapauksissa puhua, kun se minimityöttömyyskorvaus ei näin miehenä ole yhtään suurempi. Toki nuo tarjoavat herrasmiehet varmaan ovat varakkaita.
Ikää 42 ja yhä tarjotaan aina baarissa. Aiemmin kieltäydyin, mutta nyt en jaksa välittää. Ikinä en oleta kenenkään tarjoavan, mutta jos siinä tiskillä mies kysyy, että saako maksaa minunkin juoman, niin menköön. Seuraankin mahtuu, kotiin en ketään vie, ja yleensä, jos mies on mukavaa juttuseuraa, haen itse meille seuraavat juomat. Kuitenkin itselläkin on työssä käyvänä rahaa (ostaa omat juomat ja tarjota mukavalle seuralaiselle, oli se sitten mies tai nainen) niin eiköhän näillä miehilläkin ole, eivät varmaan kaipaa minun holhoamistani.
Jos nyt joku olettaa sen olevan maksu yöpaikasta, niin tulee pettymään, mutta ei mitään draamaa ole kyllä sattunut.
Koska miehille vieläkin opetetaan, että jos ei käyttäydy tietyllä tavalla, eli esimerkiksi juuri tarjoa naiselle juomia, ei ole oikea mies. Tälläkin palstalla yleinen argumentti. Asia voidaan esittää myös positiivisesti, jolloin puhutaan siitä mitä kohtelias herrasmies tekee, mutta kysymys on kuitenkin samasta asiasta. Vastineen odottaminen on sivuseikka verrattuna siihen, että omanarvontunto on kytketty noihin jokseenkin satunnaisiin maskuliinisuuden malleihin.
Erityisesti opiskelijabileissä näkyy vanhempia miehiä jotka tarjoavat meille opiskelijanaisille. Kuvittelevat kai saavansa meidät mukaansa, mutta kylmästi jätetään ukkeli tiskille nököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti opiskelijabileissä näkyy vanhempia miehiä jotka tarjoavat meille opiskelijanaisille. Kuvittelevat kai saavansa meidät mukaansa, mutta kylmästi jätetään ukkeli tiskille nököttämään.
Myyväthän jotkut opiskelijat pildeäkin, miksei sitten ulkoista habitustaan.
Kai se köyhyys yhdistettynä alkoholismiin aiheuttaa jonkinlaisen moraalikadon ja myydään sitä mikä helposti myttävissä on, vaikka sitten kaljatuopin tai lonkeron hinnalla.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on.
Minä maksan ja saan hetkeksi seuraa nuoresta naisesta.
Jokainen hinnoittelee itsensä niin halvaksi tai kalliiksi kuin itsetunto myöten antaa.
Halvalla menee mutta menköön :-)
Hra.46.
Sano vaan jatkossa "ei kiitos" miesten tarjoamisiin. Jos et ole tähän mennessä törmännyt täysmulkeroon, joka odottaa sinulta seksiä juoman korvikkeeksi, niin sinulla on ollut tuuria.