Vaalien tulokset: vähä-älyinen kansa saa vielä monta kikyä ja aktiivimallia
Niinistön takana oli kaikki kansan kyykyttäjät ja huijarit: mm. EK:n puheenjohtaja Veli-Matti Mattila, joka on sanonut, että tarvitaan monta kikyä. Siellä oli Nokian entinen johtaja, optiomiljonääri Jorma Ollila.
Kansa äänesti ja valitsi arvojohtajakseen Lennu-koiran ja kansan eheyttäjäksi blogeissa kutsutun vielä syntymättömän lapsen.
Ajattelin mennä osoittamaan mieltä aktiivimallia vastaan 2.2. Perun aikeeni. Vähä-älyistä ja heikkolahjaista pelkurikansaa ei voi pelastaa.
Kommentit (224)
Tämän palstan keskusteluissa nahistellaan turhaan työttömien, työllisten jne.välillä. Presidentin olisi selvemmin oltava koko kansan johtaja eikä vain tietyn oikeistolaisideologisen normi-ihmisen puolella. Niinistö tuli valituksi, koska ei tee oikeasti mitään merkittävää, eikä ole tehnyt näin virheitäkään. Pahvisauli olisi ajanut saman asian. Puheensa ovat diipadaapaa, jonka sisätö hukkuu ympäripyöreään jargoniin. Mutta: muut ehdokkaat oli vielä surkeampia. Aivan kuin kaikki puolueet olisivat sopupelanneet jo ehdokasesittelyssä Niinistön voiton!! Onneksi kaudet on rajattu, ettei enää voi tulla kekkoslaista muumioitumista, koska sille selvästi on Suomessa tilausta.
Lammaslauma kirjoitti:
Niinistön takana oli kaikki kansan kyykyttäjät ja huijarit: mm. EK:n puheenjohtaja Veli-Matti Mattila, joka on sanonut, että tarvitaan monta kikyä. Siellä oli Nokian entinen johtaja, optiomiljonääri Jorma Ollila.
Kansa äänesti ja valitsi arvojohtajakseen Lennu-koiran ja kansan eheyttäjäksi blogeissa kutsutun vielä syntymättömän lapsen.
Ajattelin mennä osoittamaan mieltä aktiivimallia vastaan 2.2. Perun aikeeni. Vähä-älyistä ja heikkolahjaista pelkurikansaa ei voi pelastaa.
Suomessa ei ole demokratiaa
Muutamat henkilöt varmaankin asuu eri valtiossa...
Ööö ei taida kiky jutut kuulua Presidentin toimenkuvaan.. 🙂
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt Niinistöä, mutta presidentillä ei ole oikeastaan mitään valtaa sisäpolitiikassa.
Sitten pidän kansaa tyhmänä jos eduskuntavaaleissa jyrää nykyiset hallituspuolueet.
Juu. Jos eduskuntavaaleissa kokkarit ja keskusta on suurimmat puolueet edelleen, sitten on syytä olla huolissaan. Mutta eiköhän demarit ja VL siellä nosta kannatustaan. Ainakin pitäisi, ellei, sitten sanon että suomalaiset on täysiä idiootteja.
Vielä en sano, nämä oli vaan henkilövaalit ja aina on presidentti valittu toiselle kierrokselle, oli mistä puolueesta tahansa, että ei tämä mistään puolueiden kannatuksista kerro mitään.
tai siis aina on presidentti valittu toiselle kaudelle, ei kierrokselle.
t.27
Vierailija kirjoitti:
Kansa sai myös presidentin jonka mielestä YK:n yleiskokous on tärkeämpi kuin Trumpin rukousaamiainen.
Älykääpiöille tyypillinen vastaus. Keskiverto kansalainen on ehkä juuri ja juuri trumpin tasolla älyssään. Esimerkkinä tämä lippalakkipäinen herrasmies, jonka kohtasin ilmaisessa työkokeilussani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä niin masentavaa ja armotonta.Moni työnvieroksujakin voi joutua töihin.
Sinulta, arvoisa puupää, leikataan vielä monta kertaa lomarahoja. Sen tulet näkemään.
En ole tuo kenelle vastasit, mutta minä en ole saanut lomarahoja yli 20v syystä, että olen yrittäjä ja toivonkin ettei lomarahoja jatkossa makseta samalla tavalla työntekijöiden ehdoilla.
Tietämättä minkä alan yrittäjä olet, mutta oletko pannut merkille, että ihmiset tekevät kulutushuippunsa useinmiten lomiensa yhteydessä, jostakin syystä?
Silloin he käyttävät myös eniten YRITYSTEN PALVELUJA, jostakin syystä?
Lomaraha on osa kokonaistuloa. Onko sillä kuinka paljon sinulle yrittäjänä merkitystä, maksetaanko se kerralla Kesä-Heinäkuussa, vai pitkin vuotta pikkuhiljaa?
Väitän että on. Nimittäin on sinun yrityksesi etu, että palkansaaja saa tuon summan kerralla kulutettavaksi.
Vai meinaatko, että palkansaajien kokonaistuloa ja samalla ostovoimaa tulisi laskea tuon lomarahan verran?
M40
Lammaslauma kirjoitti:
Sauli on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin homopekka poikavaimoineen.
Ei pysty kohta kotona vauvan kanssa olemaan. Tulot romahtivat roimasti.
Töissä saan reilut 700 kahden viikon välein kun vanhempainraha on 290 kuussa ja lapsilisä vaivaiset 94 €.
Ja mitä nämä matut saavat?
Kaiken perkele ilmaiseksi ja me vielä maksetaan vauvan lääkärimaksut itse.
Että ottaa hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä niin masentavaa ja armotonta.Moni työnvieroksujakin voi joutua töihin.
Sinulta, arvoisa puupää, leikataan vielä monta kertaa lomarahoja. Sen tulet näkemään.
En ole tuo kenelle vastasit, mutta minä en ole saanut lomarahoja yli 20v syystä, että olen yrittäjä ja toivonkin ettei lomarahoja jatkossa makseta samalla tavalla työntekijöiden ehdoilla.
Tietämättä minkä alan yrittäjä olet, mutta oletko pannut merkille, että ihmiset tekevät kulutushuippunsa useinmiten lomiensa yhteydessä, jostakin syystä?
Silloin he käyttävät myös eniten YRITYSTEN PALVELUJA, jostakin syystä?
Lomaraha on osa kokonaistuloa. Onko sillä kuinka paljon sinulle yrittäjänä merkitystä, maksetaanko se kerralla Kesä-Heinäkuussa, vai pitkin vuotta pikkuhiljaa?
Väitän että on. Nimittäin on sinun yrityksesi etu, että palkansaaja saa tuon summan kerralla kulutettavaksi.
Vai meinaatko, että palkansaajien kokonaistuloa ja samalla ostovoimaa tulisi laskea tuon lomarahan verran?
M40
Minä meinaan, koska olen kapitalisti ja kapitalismiin kuuluu se, että köyhillä ei ole hilloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa sai myös presidentin jonka mielestä YK:n yleiskokous on tärkeämpi kuin Trumpin rukousaamiainen.
Älykääpiöille tyypillinen vastaus. Keskiverto kansalainen on ehkä juuri ja juuri trumpin tasolla älyssään. Esimerkkinä tämä lippalakkipäinen herrasmies, jonka kohtasin ilmaisessa työkokeilussani.
Minä kirjoitin kylmän faktan ja sinä kyseenalaistat älyni sen johdosta. Itse en äänestänyt Niinistöä vaan arvopohjalleni sopivaa ehdokasta. Joka ei ole harhainen eikä egomaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentillä ei Suomessa, onneksi, ole juuri valtaa, varsinkaan sisäpolitiikassa. Jos joku luuli, että näillä vaaleilla oli tekemistä aktiivimallin kanssa, niin ehkä ei kannata enää äänestää.
Aktiivimalli on idioottimainen, mutta siitä ei näissä vaaleissa äänestetty. Nämä olivat vain presidentin vaalit. Tärkeämpiä vaaleja on tulossa. Toivotaan, että niissä ihmiset eivät mene populistioikeistoansaan.
T. Haavistoa äänestänytÄlä höpötä. Presidentinvalinta kertoo myös arvoista ja luonteesta. Kansa kaikkivaltiaalla ei ole luonnetta. Kyllä sen sialta näyttävä Soini tiesi kun sanoi, että kyllä kansa tietää.
Niin, kuka muu tahansa, kunhan ei homo, koska sillon meille nauraisivat naurismaan aidatkin, jos neitipari olisi päässyt valtaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kohta kotona vauvan kanssa olemaan. Tulot romahtivat roimasti.
Töissä saan reilut 700 kahden viikon välein kun vanhempainraha on 290 kuussa ja lapsilisä vaivaiset 94 €.
Ja mitä nämä matut saavat?
Kaiken perkele ilmaiseksi ja me vielä maksetaan vauvan lääkärimaksut itse.
Että ottaa hermoon.
Jokainen on oikeutettu toimeentulotukeen ja ilmaiseen terveydenhuoltoon ihonväristä riippumatta. Etkö tuota tiennyt? Sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin kylmän faktan ja sinä kyseenalaistat älyni sen johdosta. Itse en äänestänyt Niinistöä vaan arvopohjalleni sopivaa ehdokasta. Joka ei ole harhainen eikä egomaani.
Jos todella olet kylmien faktojen ystävä, niin tutudtu vaalituloksiin, äläkä kiertele tosiasioita. Kansa on vähä-älyistä ja heikkolahjaista.
Siis 1 874 334 ihmistä äänesti väärin. Epistä. Jään vassarikavereiden kaa saikulle tai ainakin ulisen fbssa puolet työajastani väärästä tuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentillä ei Suomessa, onneksi, ole juuri valtaa, varsinkaan sisäpolitiikassa. Jos joku luuli, että näillä vaaleilla oli tekemistä aktiivimallin kanssa, niin ehkä ei kannata enää äänestää.
Aktiivimalli on idioottimainen, mutta siitä ei näissä vaaleissa äänestetty. Nämä olivat vain presidentin vaalit. Tärkeämpiä vaaleja on tulossa. Toivotaan, että niissä ihmiset eivät mene populistioikeistoansaan.
T. Haavistoa äänestänytÄlä höpötä. Presidentinvalinta kertoo myös arvoista ja luonteesta. Kansa kaikkivaltiaalla ei ole luonnetta. Kyllä sen sialta näyttävä Soini tiesi kun sanoi, että kyllä kansa tietää.
Niin, kuka muu tahansa, kunhan ei homo, koska sillon meille nauraisivat naurismaan aidatkin, jos neitipari olisi päässyt valtaan!
Kyllä minä homoa mieluummin äänestän kuin vähä-älyistä.
T: AP
Vierailija kirjoitti:
Siis 1 874 334 ihmistä äänesti väärin. Epistä. Jään vassarikavereiden kaa saikulle tai ainakin ulisen fbssa puolet työajastani väärästä tuloksesta.
Niin, rakas vähä-älyinen kansalainen, ei miljoona paskakärpästä voi olla väärässä. Paska on hyvää.
Vasemmiston pelkuriehdokkaat kehuivat niin auliisti Niinistöä jo vaalitenteissä, ettei näistä akoista ole ikinä johtajaksi.