Vaalien tulokset: vähä-älyinen kansa saa vielä monta kikyä ja aktiivimallia
Niinistön takana oli kaikki kansan kyykyttäjät ja huijarit: mm. EK:n puheenjohtaja Veli-Matti Mattila, joka on sanonut, että tarvitaan monta kikyä. Siellä oli Nokian entinen johtaja, optiomiljonääri Jorma Ollila.
Kansa äänesti ja valitsi arvojohtajakseen Lennu-koiran ja kansan eheyttäjäksi blogeissa kutsutun vielä syntymättömän lapsen.
Ajattelin mennä osoittamaan mieltä aktiivimallia vastaan 2.2. Perun aikeeni. Vähä-älyistä ja heikkolahjaista pelkurikansaa ei voi pelastaa.
Kommentit (224)
Jos oli väärin äänestetty, niin kenen olisi pitänyt voittaa?
Kyllösenkö olisi pitänyt voittaa? Hänhän on noista eniten vasemmalla.
Presidenttivaali on henkilövaali ei mikään puoluevaali.
Ei voi tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Oli tiedossa että Sauli Niinistön suosio on kova kaikissa ksnsanosissa ja jopa eri puolueissa.
Kansa on puhunut. Pulinat pois!
Ai jai, nyt alkoi yksinkertaisten vihervasureiden nillitys Saulista. Tavallaan sen ymärtääkin, saattaapi se homeinen ahteri joutua etsimään töitä...ja mikä kamalinta, entä jos sellaista löytyy? Jaksuhalit, nyt pitää joutua hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kohta kotona vauvan kanssa olemaan. Tulot romahtivat roimasti.
Töissä saan reilut 700 kahden viikon välein kun vanhempainraha on 290 kuussa ja lapsilisä vaivaiset 94 €.
Ja mitä nämä matut saavat?
Kaiken perkele ilmaiseksi ja me vielä maksetaan vauvan lääkärimaksut itse.
Että ottaa hermoon.Jokainen on oikeutettu toimeentulotukeen ja ilmaiseen terveydenhuoltoon ihonväristä riippumatta. Etkö tuota tiennyt? Sinäkin olet.
Jokainen alaikäinen saa ilmaisen terveydenhuollon. Etpä tiennyt sinäkään. Aikuiset maksaa terveyskeskusmaksuja ja kaikki maksavat erikoissairaanhoidosta.
Se 1400 euroa tienaava maksaa itse ja se 1400 euroa tukia nostava kiikuttaa laskut sossuun.
Vierailija kirjoitti:
Presidenttivaali on henkilövaali ei mikään puoluevaali.
Ei voi tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Oli tiedossa että Sauli Niinistön suosio on kova kaikissa ksnsanosissa ja jopa eri puolueissa.Kansa on puhunut. Pulinat pois!
Älykääpiöt ovat puhuneet. Pulinat pois. Tai älykääpiö suuttuu. Siitä onkin varmaan sitten ns. "oksat pois".
En usko hetkeäkään, että äänten laskeminen suoritettiin rehellisesti.
Minä luulen, että Kokoomus voittaa seuraavat vaalit selvästi. Suomen talous on noussut, työllisyys parantunut. Suurimmalla osalla menee hyvin.
Miksi siis ihmiset, jotka ovat tyytyväisiä, äänestäisivät vasemmistoa?
Vierailija kirjoitti:
Ai jai, nyt alkoi yksinkertaisten vihervasureiden nillitys Saulista. Tavallaan sen ymärtääkin, saattaapi se homeinen ahteri joutua etsimään töitä...ja mikä kamalinta, entä jos sellaista löytyy? Jaksuhalit, nyt pitää joutua hommiin.
Tässä on tosi mies. En ihmettelisi, vaikka olisi mennyt ampumaan koiransa, kun suuttui siitä, ettei se muistuta Lennu-koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllösenkö olisi pitänyt voittaa? Hänhän on noista eniten vasemmalla.
Jos kyllöskä olisi voittanut,olisin mielenkiinnolla seurannut tilaisuutta,missä hän on kansainvälisen lehdistön tentattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä niin masentavaa ja armotonta.Moni työnvieroksujakin voi joutua töihin.
Sinulta, arvoisa puupää, leikataan vielä monta kertaa lomarahoja. Sen tulet näkemään.
En ole tuo kenelle vastasit, mutta minä en ole saanut lomarahoja yli 20v syystä, että olen yrittäjä ja toivonkin ettei lomarahoja jatkossa makseta samalla tavalla työntekijöiden ehdoilla.
Mistähän rahoista arvon yrittäjä sulle lomarahat pitäisi maksaa? Sinähän maksat itsellesi, mitä haluat. Työnantaja ja työntekijä taas sopivat työntekemisen ehdoista lain ja työehtosopimusten puitteissa. Työnantaja tietenkin huomioi lomarahan, palkan sivukulut ja erilaiset tarjoamansa edut työntekijän aiheuttamina kustannuksina. Tuo kokonaissumma on se, jonka perusteella työnantaja päättää, kannattaako henkilö ottaa töihin.
Suosittelen lähtemistä mukaan politiikkaan jos omat ideat ovat parempia kuin mitä muilta on tarjolla.
Suomen lomarahat ovat vielä pienet siinä missä monissa läntisissä maissa Euroopassa maksetaan 13. kuukauden palkka. Veikkaan että asiantuntijoiden aivovienti ulkomaille kiihtyy kun virkamieskiky kurittaa. Esimerkiksi hoitohenkilökunta, lääkärit ja sairaanhoitajat joita muutoinkin tullaan tulevaisuudessa tarviytsemaan. Opettajilta menee tämänkin vuoksi motivaatio eli koulutusihme lässähtää.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että Kokoomus voittaa seuraavat vaalit selvästi. Suomen talous on noussut, työllisyys parantunut. Suurimmalla osalla menee hyvin.
Esimerkiksi siksi, että monet tajuavat että tasa-arvo turvaa vakautta. Ja ehkäisee esim. ääriliikkeitä kuten persuja nousemasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuu vähä-älyinen, mutta tosiasioita, yksinkertaisia sellaisia, esittävä putkiaivo.
Kertokaa minulle, miksi Kokoomus ei voittaisi vaaleja nyt, kun Suomella menee hyvin? Varsinkin, kun ne, jotka ovat syrjäytyneet, eivät äänestä.
Omalla äänestysalueellamme n.84% äänesti, Jakomäessä vain vähän yli puolet.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lähtemistä mukaan politiikkaan jos omat ideat ovat parempia kuin mitä muilta on tarjolla.
Niin, ja minä taas suosittelen teille lampaille pakenemista vuorille.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, miksi Kokoomus ei voittaisi vaaleja nyt, kun Suomella menee hyvin? Varsinkin, kun ne, jotka ovat syrjäytyneet, eivät äänestä.
Omalla äänestysalueellamme n.84% äänesti, Jakomäessä vain vähän yli puolet.
Nyt puhuu omahyväinen, mutta pulska lammas, totuuksia. Kuunnelkaapa älykääpiöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja minä taas suosittelen teille lampaille pakenemista vuorille.
Ota Raamattu ylläpito mukaan, helvetin lieskat ovat kimteilläsi, vai miten se menikään😆!
Nämä vaalit oli kuin sopulilauman bitcoin.