Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 tunnin lento & hirvittävät ilmavaivat? :( Harmittaa jo etukäteen kanssamatkustajien puolesta... Leviääkö pierunhaju lentokoneessa?

Vierailija
03.01.2024 |

Sairaudestani johtuen suolistoni tuottaa huomattavan suuren määrän suolistokaasuja. Ne tietysti purkautuvat peräaukon kautta hirveän hajuisina.🤢🤮 Haisen mädälle kananmunalle eli rikille ja metaanille. Asia ei haittaa minua, koska asun melkoisen erakkona ja olen tottunut väkevään hajuun, mutta nyt minun pitäisi mennä neljän tunnin lennolle ja jo ajatus saa minut miettimään kanssamatkustajien kärsimystä.

Mitähän minun pitäisi tehdä, pitääkö asiasta kertoa lentoyhtiölle vai lentoemännälle koneessa? Entäpä vierustoverille vai ihanko pokkana päästelen pitkiä pieruja? Olisiko tasapuolisempaa käydä lentokoneen käytävällä kävelyllä ja päästää pierut pitkin konetta?

Mitä itse ajattelisit, jos saat neljäksi tunniksi viereesi haisunäädän?

PS. Haisen siis TODELLA pahalle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaisin syliisi

Vierailija
2/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene omalla autolla. Siellä saat piereskellä niin paljon kuin haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran HSL bussissa piti hieman turauttaa mutta en ehtinyt sillä joku päästi aivan järkyttävän tuhnun.

Vierailija
4/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä noin lyhyellä lennolla

Vierailija
5/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierupusseja ollut kauan myynnissä terveydenhuollon apuvälineliikkeissä.

Vierailija
6/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piere vaan reteästi. Koneessa on kova melu ja paska siellä haisee joka tapauksessa, turha sitä on kainostella.

Vierailija
7/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan arvaa, mistä haju tulee jos et itse paljasta itseäsi. Sitä paitsi hajussa kasvaa.

Vierailija
8/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta kommentoin sen verran, että jouduin istumaan muutaman tunnin todella pahalta haisevan erittäin ylipainoisen miehen vieressä vähän aikaa sitten. Ennen kuin koneessa pantiin ilmastointi kunnolla päälle, oikeasti yökötti se haju. Mutta kun noustiin ilmaan ja ilmastointi alkoi toden teolla toimia, hyvä kun huomasin sen hajun. Valitettavasti ihrat silti levisivät minunkin istuimen puolelle, mutta sen kyllä kesti.

Vierailija
9/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuplaton! Saa apteekista.

Vierailija
10/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään haittaa,  Lentokoneessa on hyvä ilmastointi.  Älä yritä pidättää tai saat vain vatsasi kipeäksi.  pidä pokka, äläkä tee asiasta numeroa.  Jos joku jotain sanoo, katsele hämmästyneenä ympärillesi.  Ala tunnusta mitään.  Hyvin se matka menee.

Vierailija
11/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ennenkui pierasee kuuluu huutaa että hyi hemmetti haiseeko täällä paska! niin kaikki alkaa nuuhkii entistä kovemmin.

Vierailija
12/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö mitään ennen lentoa etkä sen aikana. Nestettä hitaasti. 

Vierailija
13/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et syö mitään ennen lentoa etkä sen aikana. Nestettä hitaasti. 

Ainoastaan vichyä ja purkkaa.

Vierailija
14/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaihtuu ilma koneissa. Itsekin piereskelin koko matkan aasiaan ja ihmettelin minne hajut hävisi.

Vierailija
15/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään haittaa,  Lentokoneessa on hyvä ilmastointi.  Älä yritä pidättää tai saat vain vatsasi kipeäksi.  pidä pokka, äläkä tee asiasta numeroa.  Jos joku jotain sanoo, katsele hämmästyneenä ympärillesi.  Ala tunnusta mitään.  Hyvin se matka menee.

Aina kannattaa syyttää jota kuta toista.

Vierailija
16/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piere vaan reteästi. Koneessa on kova melu ja paska siellä haisee joka tapauksessa, turha sitä on kainostella.

Joo ei se mikään kirkko ole missä akustiikka on loistava, puupenkit ja papin aamenen jälkeen harras hiljaisuus jonka voi rikkoa napakalla rasautuksella.

Vierailija
17/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä lento meni? Lauloiko anneli?

Vierailija
18/18 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö en voi käydä vessassa pieremässä kun haluan levittää hajua ympäri konetta 🤮🤮 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi