4 tunnin lento & hirvittävät ilmavaivat? :( Harmittaa jo etukäteen kanssamatkustajien puolesta... Leviääkö pierunhaju lentokoneessa?
Sairaudestani johtuen suolistoni tuottaa huomattavan suuren määrän suolistokaasuja. Ne tietysti purkautuvat peräaukon kautta hirveän hajuisina.🤢🤮 Haisen mädälle kananmunalle eli rikille ja metaanille. Asia ei haittaa minua, koska asun melkoisen erakkona ja olen tottunut väkevään hajuun, mutta nyt minun pitäisi mennä neljän tunnin lennolle ja jo ajatus saa minut miettimään kanssamatkustajien kärsimystä.
Mitähän minun pitäisi tehdä, pitääkö asiasta kertoa lentoyhtiölle vai lentoemännälle koneessa? Entäpä vierustoverille vai ihanko pokkana päästelen pitkiä pieruja? Olisiko tasapuolisempaa käydä lentokoneen käytävällä kävelyllä ja päästää pierut pitkin konetta?
Mitä itse ajattelisit, jos saat neljäksi tunniksi viereesi haisunäädän?
PS. Haisen siis TODELLA pahalle.
Kommentit (18)
Mene omalla autolla. Siellä saat piereskellä niin paljon kuin haluat.
Kerran HSL bussissa piti hieman turauttaa mutta en ehtinyt sillä joku päästi aivan järkyttävän tuhnun.
Pierupusseja ollut kauan myynnissä terveydenhuollon apuvälineliikkeissä.
Piere vaan reteästi. Koneessa on kova melu ja paska siellä haisee joka tapauksessa, turha sitä on kainostella.
Ei kukaan arvaa, mistä haju tulee jos et itse paljasta itseäsi. Sitä paitsi hajussa kasvaa.
Vanha aloitus, mutta kommentoin sen verran, että jouduin istumaan muutaman tunnin todella pahalta haisevan erittäin ylipainoisen miehen vieressä vähän aikaa sitten. Ennen kuin koneessa pantiin ilmastointi kunnolla päälle, oikeasti yökötti se haju. Mutta kun noustiin ilmaan ja ilmastointi alkoi toden teolla toimia, hyvä kun huomasin sen hajun. Valitettavasti ihrat silti levisivät minunkin istuimen puolelle, mutta sen kyllä kesti.
Ei se mitään haittaa, Lentokoneessa on hyvä ilmastointi. Älä yritä pidättää tai saat vain vatsasi kipeäksi. pidä pokka, äläkä tee asiasta numeroa. Jos joku jotain sanoo, katsele hämmästyneenä ympärillesi. Ala tunnusta mitään. Hyvin se matka menee.
aina ennenkui pierasee kuuluu huutaa että hyi hemmetti haiseeko täällä paska! niin kaikki alkaa nuuhkii entistä kovemmin.
Et syö mitään ennen lentoa etkä sen aikana. Nestettä hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Et syö mitään ennen lentoa etkä sen aikana. Nestettä hitaasti.
Ainoastaan vichyä ja purkkaa.
Hyvin vaihtuu ilma koneissa. Itsekin piereskelin koko matkan aasiaan ja ihmettelin minne hajut hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään haittaa, Lentokoneessa on hyvä ilmastointi. Älä yritä pidättää tai saat vain vatsasi kipeäksi. pidä pokka, äläkä tee asiasta numeroa. Jos joku jotain sanoo, katsele hämmästyneenä ympärillesi. Ala tunnusta mitään. Hyvin se matka menee.
Aina kannattaa syyttää jota kuta toista.
Vierailija kirjoitti:
Piere vaan reteästi. Koneessa on kova melu ja paska siellä haisee joka tapauksessa, turha sitä on kainostella.
Joo ei se mikään kirkko ole missä akustiikka on loistava, puupenkit ja papin aamenen jälkeen harras hiljaisuus jonka voi rikkoa napakalla rasautuksella.
miten tämä lento meni? Lauloiko anneli?
Ööööö en voi käydä vessassa pieremässä kun haluan levittää hajua ympäri konetta 🤮🤮 ap
Oksentaisin syliisi