Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuvat urheilussa uupuneet sarjassamme potilaat.

Uupuneet nyt ja ennen
28.01.2018 |

Tänne voi kirjoittaa uupumuksista. Tällä hetkellä kykenee kävelemään viisi kilometriä viikossa. Aloitin sadasta metristä ja pääsin kilometriin. Sitten päätin ottaa kovan haasteen ja lyllersin viisi kilometriä. Meni kaksi tuntia.
Olin aika uupunut ja syön pellillisen pullaa ja join mehua päälle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voep tokkiisa duoda nuniin. Sitä pä tähä tuli sanomahan että jetsulleirs duoda otin salakun kalajaa ja duoda nuin jetsulleirs painelin lenkille reppu täynnä pilisnerssiä. Kympin juoksin ja kymmene kaljaa oottelee pakkasessa jetsulleirs duoda nuin et voiep tokkiisa etä sil viisii.

Lenkin jäläkee aina pärähtää parraite piähä!

Tyhyjää vatsoo ja lenkin jäläkee, sillee ne keskarit hyppää nupoliin!

Vierailija
22/25 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ukot viinaa hipporei!

Huomenna saa ottaa ja tännää otetaa vähä viinaa, sille sopivast et herätää työhö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli Panelipaneli kirjoitti:

jetsulleirs kaljaa jetsulleirs kirjoitti:

Minää olin töissä. Nostelin säkkejä jehmus vieköön. Nostelin laatikoita ja renkaita peevelssi vieköön.

Saappaat jalassa päivästä päivään. Aloin saada halavauksia pirkkules.

Halaavauksia aloin saaha ja minä sitä miettimään. Ostais olutta ja miettis et mitä menee pilalle nyt.

Ajattelin ottaa rennosti pilisnerssiä ryypiskellen.

Kyllä työmies on kaljansa ansainnut.

Jos väsyttää niin pittää juua pilsnerssiä koppakaupalla jetsulleirs.

Kalastusta ihan urheiluna oon harrastanna ja käyny vähä joella ja pilsneriä nautiskellu. Kalastellu, krillaillu ja kuvaillu. Pilsneriä olen nautiskellut janoisina päivinä. Kesällä janoisia päiviä on aina. Monesti kalastuksen jälkeen on pitänyt toipua kolome päivee yhtee soettooo. Pilkkiessä on hyvä nesteyttää pakkasella. Pilsneriä olen nautiskellut pilkkiessä lämmikkeeksi. Välipäivinä menee formuloita kattellessa. Formuloita ja pilsneriä olen aina välipäivinä ottannu. Ois kissa, mutta emäntä puuttuu. Äitee se tossa sanoi että on meillä tuo vierashuone tulevalle poikueelle häh häh häh häh.

Siehä oot namukka. Oikee työ ukko! Helmi mies työ ukkoks, kilttiki seo ku käy kalas ja kattelee oekee formulotteloita. Ja oekee kissaki löytyypi. Siin o helmi mieheks. Kuka sut sais?

Vierailija
24/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjan maan kautta

Vierailija
25/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri tässä taas kirjoitti:

Lopetin jalkapallon ollessani 17v tutustuttuani alkoholiin. Päivääkään en ole katunut.

Hieno mies ole Harri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi