Nyt puhuvat urheilussa uupuneet sarjassamme potilaat.
Tänne voi kirjoittaa uupumuksista. Tällä hetkellä kykenee kävelemään viisi kilometriä viikossa. Aloitin sadasta metristä ja pääsin kilometriin. Sitten päätin ottaa kovan haasteen ja lyllersin viisi kilometriä. Meni kaksi tuntia.
Olin aika uupunut ja syön pellillisen pullaa ja join mehua päälle.
Kommentit (25)
Minää olin töissä. Nostelin säkkejä jehmus vieköön. Nostelin laatikoita ja renkaita peevelssi vieköön.
Saappaat jalassa päivästä päivään. Aloin saada halavauksia pirkkules.
Halaavauksia aloin saaha ja minä sitä miettimään. Ostais olutta ja miettis et mitä menee pilalle nyt.
Ajattelin ottaa rennosti pilisnerssiä ryypiskellen.
Kyllä työmies on kaljansa ansainnut.
Jos väsyttää niin pitää juua pilsnerssiä koppakaupalla jetsulleirs.
jetsulleirs kaljaa jetsulleirs kirjoitti:
Minää olin töissä. Nostelin säkkejä jehmus vieköön. Nostelin laatikoita ja renkaita peevelssi vieköön.
Halaavauksia aloin saaha ja minä sitä miettimään. Ostais olutta ja miettis et mitä menee pilalle nyt.
Jos väsyttää niin pittää juua pilsnerssiä koppakaupalla jetsulleirs.
Kalastusta ihan urheiluna oon harrastanna ja käyny vähä joella ja pilsneriä nautiskellu. Kalastellu, krillaillu ja kuvaillu. Pilsneriä olen nautiskellut janoisina päivinä. Kesällä janoisia päiviä on aina. Monesti kalastuksen jälkeen on pitänyt toipua kolome päivee yhtee soettooo. Pilkkiessä on hyvä nesteyttää pakkasella. Pilsneriä olen nautiskellut pilkkiessä lämmikkeeksi. Välipäivinä menee formuloita kattellessa. Formuloita ja pilsneriä olen aina välipäivinä ottannu. Ois kissa, mutta emäntä puuttuu. Äitee se tossa sanoi että on meillä tuo vierashuone tulevalle poikueelle häh häh häh häh.
Otteko raveja harrastanu? Ravien jälkeen on niin väsynyt. Olutta on tullu otettua ja sama se on lätkämatsitkin. Olutta ja lihapiirakoita ranskalaisilla. Kun seuraavana päivänä ummetuksessa päästelee napakoita tiruliru pieruja niin muistuu mitä tuli syötyä krapulamättönä.
Oikeestaan vois ihan käydä enemän museoissa ja kultuuritapahtumissa, jos sielä olis paremmat oluttarjoilut ja sopivat hinnat. Pakko harrastaa liikuntaa lähinnä.
Potilashan minusta tuli vuonna 2000. Ensin liukastuin ja seuraavaksi menin voltilla pyörällä nurin. Selvisin hengissä ja kävelin kioskin ohi. Sielä oli sixbäcks tarjous. En ollut koskaan keskaria maistanut, mutta kiinnostuin kokeilemaan. En osanut avata pullonkorkkia joten hieno herra avasi sen minulle puolestani.
Kun olut solisi kitalakeeni aloin jo tuntemaan hapotusta. Silmäni vetistyivät enkä enää kyennyt hetkeen ajattelemaan mitään kaunista. Ensimmäinen kulaus oli epäonnistunut. Minua ei olisi kelpuutettu baari Rituksi lähirokkikapakkaan edes mustassa nahkaminimekossa joka oli koristeltu seepravyöllä jossa oli hieno solki timantteista. Nyt menee sixbägs jo helposti alle puoleen tuntiin.
Sitä ennen tuli käytyä kerran kuussa uimahallissa uimaa harrastellen.
Aloitin kävelyn jo yhden vanhana. Ensimmäiset tuetut askeleet olivat 7kk ikäisenä.
Myöhemmin kävely oli menettänyt mielenkiintoa. Se oli hidasta ja väsytti raskasta ruhoa. Urheilu-ura alkoi olla päättynyt. Lopetin kävelyn 20.v saadessani auton. Heikot nivelet eivät kestä enää kävelyä. Kävelin nuoruudessa liikaa.
Lopetin pyöräilyn polvikivun takia. Aloitin keilaamaan ja tulee keilattua aika usein. Yhtä usein juon kännit.
Yrheilykisöjen pöötteekshän sitä tylee ötettyä ölyttä. Siks mä välitsin läjin jössä kilpäillää jökä viikkö.
Petankia, petankia ja mölökkyä tietenkin. Hyviä urheilulajeja molemmat.
Jos nilkat kestäisi niin saattaisin golffata.
Kun se nyt on sillä lailla sitte. Ei sitä voi millään muula lailla ottoo, ku juuri sillä lailla. Niukasti ja vähän silla lailla kaheksa pulloo.
Ottaa vähän keppanaa ja käypi silloin tällöin kessulla. Ei nyt joka kerta mutta ainakin kerran illassa kessun polttamassa. Ei sen pitäisi olla este urheilulle. Sitä kun juo keppanaa niin miettii että pitäskö vai ja jaksaako. Sitä sitten voi juoda kaksikin siinä välissä ja miettiä uutestaan että pitäskö käydä kessulla. Ei vaan jaksa kääntää tupakkarullaata. Äitee joskus käärii puolesta. On se tehnyt rasiallisen kerran. Hyviä pulliakin tekee äitee.
Vierailija kirjoitti:
Yrheilykisöjen pöötteekshän sitä tylee ötettyä ölyttä. Siks mä välitsin läjin jössä kilpäillää jökä viikkö.
Uimaa harrastelin kirjoitti:
Potilashan minusta tuli vuonna 2000. Ensin liukastuin ja seuraavaksi menin voltilla pyörällä nurin. Selvisin hengissä ja kävelin kioskin ohi. Sielä oli sixbäcks tarjous. En ollut koskaan keskaria maistanut, mutta kiinnostuin kokeilemaan. En osanut avata pullonkorkkia joten hieno herra avasi sen minulle puolestani.
Kun olut solisi kitalakeeni aloin jo tuntemaan hapotusta. Silmäni vetistyivät enkä enää kyennyt hetkeen ajattelemaan mitään kaunista. Ensimmäinen kulaus oli epäonnistunut. Minua ei olisi kelpuutettu baari Rituksi lähirokkikapakkaan edes mustassa nahkaminimekossa joka oli koristeltu seepravyöllä jossa oli hieno solki timantteista. Nyt menee sixbägs jo helposti alle puoleen tuntiin.
Sitä ennen tuli käytyä kerran kuussa uimahallissa uimaa harrastellen.
Oletko kuitenkin muodokas punainen pörhökäs Tarja Anneli?
Juotko kossua?
Toni täs. Oon sähkömies. Pakettiautolla ajelen aina kun oon selvänä. Eli viidesti viikossa.
Muuten oon lomalla ja urheilun ja viinan parissa menee aika. Kattelen tellusta kaikki urheilut ja ryyppäilen samalla. Kerran viikossa vedän kovat treenit ja kävelen 2km.
Lopetin jalkapallon ollessani 17v tutustuttuani alkoholiin. Päivääkään en ole katunut.
Olisin lähtenyt olymppiilaisiin hyppimään mäkeä mutta autonromu hajosi enkä jaksa kävellä paikalle vaan jouduin tilaamaan reportterin tekemään asiasta uutista ja tuomaan kopan olutta tänne korjaamolle.
t. toni n
Tä ketju innottamana katon vanhalt nauhalt vanha 95 jäkis ottelu. Hain just äske kaupast salku karhuu.
Nyt lähtee. Ihanaa leijonat ihanaa.
Nyt lähtee 2008 käyntiin. Ihanaa leijonat ihanaa, kohta avautuu tölkki-
Jäkärällää duoda nuin klomsis. Avaan uuden tölkin isän maan kunnaksi je je jetsulleirs.
Pilkillä kokeilin käyä ja duoda nuin kävinkin.
Eipä siinä mitään noita muita duoda nunuin.
Koppa on kaljaa keittiönpöydällä. Vanhoja urheilulehtiä seurailen. Syön mäkkäraa ja jyön käljää.
jetsulleirs kaljaa jetsulleirs kirjoitti:
Jos väsyttää niin pitää juua pilsnerssiä koppakaupalla jetsulleirs.
Vuo oommiäki saanu halavauksia jollers jetsulleirs vieköön.
Neon kun ei ota viinaa nii tullee kovia krampseja. Viinaa aina neljän tunnin välein.
Minäää uuuvuuuuin kun harrastin hyötyliikunnan pääälle. Nyt kääytään aina autoa ja jätäään hyötyliikunnat väääliin, koska ne aiheuttavat vääääsymystäääääääää.
Enneeen käveliiiin ainaaaaa 10km minimissääään päivä ja neljäääää tuntia harjoittelua lähinnää pienilläää kääsipainoilla.
T: Herne hauis Make