Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä menee rahaa puhelin laskuun?

Vierailija
28.01.2018 |

Olen itse luottotiedoton ja sen takia minulla on priipeit liittymä. Koska työttömänä yritän löytää tuöpaikkaa ja puhelimitse pitää hoitaa niin paljon eriasioita, kuukaisittain puhelimeeen meenee noin 70-150 euroa saldon latausta. Se vaihtelee aina kuukaisittain.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi ei taida tulla edes laskua, silloin kun tulee niin on alle 15€.

Vierailija
62/62 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolissaan kirjoitti:

iloinen94 kirjoitti:

”Huolissaan” tässä sulle vastaus

Kyllä kuule hyvin pärjää : )

1 mbit/s pystyy tekemään kaikkea.

Pelaan semmoista kännykkä peliä kuin Pokemon go ja se on kuulemma raskas tiedon siirtojen vuoksi, mutta tuo netti toimii siinä moitteettomasti. Joka päivä tulee pelattua.

Pelaan myös muitakin pelejä, eikä ole ongelmaa.

Luen joka päivä iltalehden, katon sään, vastaan s-postiin, luen keskustelu palstoja esim tätä koska hyvää ajan vietettä.

Ja haluat varmaan tietää niin kyllä, youtube videot toimii myös.

Jaan netin välillä tablettiin, eikä siinäkään ole mitään ongelmaa.

WhatsAppilla voi soittaa ja se on ilmaista.

Onhan se vähän kehno, mutta asian saa sanottua jos ei jaksa kirjoittaa.

En vaan näe syytä miksi maksaa jostain paketista kun normi txt ei kulu, eikä puhetta.

Kuulostaa oudolta.

Miten 1m voi riittää jopa pokemon go pelaamiseen. Itsellä on tällä hetkellä 10m netti ja poken pelaaminen takkuilee aika lailla ja myös tube videot.

Etkö tosiaan käytä txt tai puhetta?

Jos oot valmis odottamaan, että sivut aukee hitaan netin takia niin mikäs siinä.

Jos sun pitää soittaa jollekki vaikka 15min puhelu tulee siitä hermoton lasku, oletko tommoseen valmistautunut?

Mun liittymässä, jossa on vain rajaton netti (13,90 € kuussa), mutta nopeus taitaa olla 21m, maksaisi 15 minuutin puhelu 60 senttiä, joten en menisi vararikkoon, vaikka todella harvoin tulee edes sen vertaa soitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi