Paljonko teillä menee rahaa puhelin laskuun?
Olen itse luottotiedoton ja sen takia minulla on priipeit liittymä. Koska työttömänä yritän löytää tuöpaikkaa ja puhelimitse pitää hoitaa niin paljon eriasioita, kuukaisittain puhelimeeen meenee noin 70-150 euroa saldon latausta. Se vaihtelee aina kuukaisittain.
Kommentit (62)
Mulla taitaa mennä ehkä 6 euroa? tai 5, taitaa tulla lasku joka toinen kuukausi ja se on vähän yli kympin.
Ei mitään firma maksaa laskut. Tai no kai ne vähentää spotifyn siitä, että sen maksan itse.
6,9e/kk, netti ja ilmaiset puhelut elisan/saunalahden numeroihin sisältyy hintaan, muihin en soittelekaan. Joskus menee euron tai pari yli tuosta jos pitää soittaa yritysnumeroihin tms. Tää on ikivanha liittymä ja kauhulla odotan sitä päivää kun Elisa päättää sulkea tämän, ja joudun ottamaan tilalle uuden liittymän kolminkertaisella hinnalla..
Firma maksaa, mutta ei hajuukaa paljon se lasku. Tuskin on 20e enempää.
Mulla menee 6 - 7€/kk.
Moi:n liittymä, johon kuuluu 4GB nettiä /kk + 1GB ulkomailla EU:n alueella.
Normaalihintaiset puhelut + tekstarit.
Soitot teen whatsappin kautta, samoin kuin viestittelyn, joten ei mene juurikaan puheluihin/tekstareihin rahaa.
Elisa 6,90€/kk
Sisältää:
1 mbit/s rajattoman netin - 3G
AlleEuronpäivä sopimuksen
Mulle tuo netti riitää todella hyvin. Lähetän max 5 normi txt kuussa. Soitan todella harvoin.
Perheellä käytössä iphonet ja tässä on Imessage viestit ilmaisia ja faceTime puhelut.
WhatsAppia tulee käytettyä muiden kanssa.
Facebookin messenger tulee käytettyä myös.
Ilmaiset viestittely mahdollisuudet niin sen takia ei tule käytettyä normi txt/puhetta.
Miten tommosella netillä muka pärjää?
Mitä mukamas teet kännykän netillä?
Itse voin kokemuksesta sanoo että mulla oli joskus 5m netti 4G ja hyvä että sai edes iltalehden auki. Ei semmosella netillä tee yhtää mitään.
DNA Prepaidiin ainakin saa ladattua rajattoman (puhelut/tekstiviesti/netti 50M) paketin hintaan 24.90e.
Useimmilla asiakkailla iso lasku (saldojen kuluminen) johtuu palvelunumeroista ja erityisesti numerotiedustelusta, niiden kanssa kannattaa olla tarkkana.
6,90 € / kk Saunalahden Prepaid-puhepaketti
3 x 19.90 €. Mun ja lasten liittymät, netteineen.
20e. Rajaton netti jne Elisalta. Ja vielä ajattelin että se on paljon ja kallista mutta kun ketjua lukee niin ei kai sitten. Vuosia jo mennyt tällä paketilla.
Mulla on sellainen tosivanha Megareilu Saunalahdelta.
Se on käytännössä rajaton, rajat ovat jossain niin korkealla, ettei normaali ihminen pysty näpyttelemään ja puhumaan niin paljon.
Se on yleensä siinä 25 euroa. Palvelunumeroista kertyy joskus jonkin verran lisää, mutta mulla jää alle kolmenkympin aina.
Varmaan halvemmallakin pärjäisi, mutta jotenkin huoletonta, kun ei tarvitse ajatella koko asiaa.
”Huolissaan” tässä sulle vastaus
Kyllä kuule hyvin pärjää : )
1 mbit/s pystyy tekemään kaikkea.
Pelaan semmoista kännykkä peliä kuin Pokemon go ja se on kuulemma raskas tiedon siirtojen vuoksi, mutta tuo netti toimii siinä moitteettomasti. Joka päivä tulee pelattua.
Pelaan myös muitakin pelejä, eikä ole ongelmaa.
Luen joka päivä iltalehden, katon sään, vastaan s-postiin, luen keskustelu palstoja esim tätä koska hyvää ajan vietettä.
Ja haluat varmaan tietää niin kyllä, youtube videot toimii myös.
Jaan netin välillä tablettiin, eikä siinäkään ole mitään ongelmaa.
WhatsAppilla voi soittaa ja se on ilmaista.
Onhan se vähän kehno, mutta asian saa sanottua jos ei jaksa kirjoittaa.
En vaan näe syytä miksi maksaa jostain paketista kun normi txt ei kulu, eikä puhetta.
DNA-mini liittymällä alle 8 euroa kuussa.
Rajaton netti, tekstarit ja soitot käytön mukaan. Noin 12-15€/kk riippuen pitääkö soittaa whatsupin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse luottotiedoton ja sen takia minulla on priipeit liittymä. Koska työttömänä yritän löytää tuöpaikkaa ja puhelimitse pitää hoitaa niin paljon eriasioita, kuukaisittain puhelimeeen meenee noin 70-150 euroa saldon latausta. Se vaihtelee aina kuukaisittain.
Kuuluuko työttömyyteen aina tuo idiotismi? Eihän kukaan järkevä ihminen käytä noin paljoa rahaa puhelimeen, oli työtön tai töissä. Dna rajaton prepaid maksaa 0,89 €/vrk eli 26,70 €/kk. Sisältää siis nopean netin ja rajattomasti kaikkea. Ilmeisesti syy luottotiedottomuuteen ja ehkä työttömyyteenkin löytyy korvien välistä, jos kerran puhelintaan ei pysty järkihintaan hoitaa.
Tosin epäilen tässä vahvasti provoa. Haisee melko pitkälle.
Ohi aiheen, mutta ihminen joka ei tiedä paremmasta on usein tyytyväinen! :D
Lainasin joskus lapsen puhelinta jossa 1M liittymä, järkyttävän hidas! Hankin seuraavana päivänä hänelle nopeamman netin, vastaavan mikä omassa puhelimessa.
No jos on aikaa odotella että sivut menee eteenpäin, fine, huomasin itse että asia jossa menee normaalisti "sekuntti" kesti ikuisuuden lapsen liittymällä.
Noin vitonen menee puheluihin. DNA-Mini Data-liittymän kokonaislasku nousee harvoin yli kympin kuussa.