Paljonko teillä menee rahaa puhelin laskuun?
Olen itse luottotiedoton ja sen takia minulla on priipeit liittymä. Koska työttömänä yritän löytää tuöpaikkaa ja puhelimitse pitää hoitaa niin paljon eriasioita, kuukaisittain puhelimeeen meenee noin 70-150 euroa saldon latausta. Se vaihtelee aina kuukaisittain.
Kommentit (62)
Olisko jotain 16€/kk?
Rajaton netti, satakunta txtaria ja 10min puhetta kuluu per kuukausi.
70€ latasin viime vuonna, siis koko vuonna, saunalahteen. Latausliittymä niin ei ole kk-maksuja. En paljoa soittele ja mobiilidata kulkee työnantajan liittymässä (kaksois-sim puhelin).
Mikset ota sitä että saa rajattomasti puheaikaa? Oliko 6,90/kk? Ja rajaton 3g netti, rajaton puhe ja viestot 24,90.
Lapsilla on prepaidit.
25e. Priipeidi on siis kalliimpi ku sulla menee noin paljon 😁
Noin 15€/kk. DNA, rajaton netti, puhe ja tekstarit käytön mukaan.
12 euroa tais mennä viime kuussa, seuraava lasku tulee joskus kun laskutusraja on ylittynyt. Joka kk ei ees tule laskua.
Vierailija kirjoitti:
Noin 15€/kk. DNA, rajaton netti, puhe ja tekstarit käytön mukaan.
Mulla kaikki rajatonta + ei lisämaksuja datalle Euroopasta. DNA, 26e/kk kiinteä maksu.
14e/kk joskus pari euroa yli datanylityksen takia.
Kaks liittymää 37e ja risat. Rajattomana kaikki.
Kun ei ole luottotietoja, ei oikein saa uutta edullista liittymää avattua. Onko sinulla joku joka luottaa niin paljon, että avaa liittymän omalla nimellään sinua varten.
Hoidat sitten laskut mallikkaasti, etkä aiheuta avaajalle ongelmia niiden kautta. Katso netistä, mikä
olisi sellainen rajaton suht´ edullinen liittymätyyppi ja ala kysellä läheisiltäsi tätä avausvaihtoehtoa.
Rahaa menee suhteettoman paljon tuon prepadin kanssa, kuten sanoitkin.
90-110€/kk
Oma ja lasten kaksi liittymää, kaikki rajattomilla puheluilla, tekstareilla ja netillä.
Noin 30e, taitaa olla vähän alle. Telialta rajaton netti ja muistaakseni 200 minuuttia puhetta ja 200 tekstiviestiä sekä Spotify premium.
Vierailija kirjoitti:
25e. Priipeidi on siis kalliimpi ku sulla menee noin paljon 😁
Prepaidin kalleus riippuu siitä paljonko joudut soittelemaan ja kuinka kauan roikut netissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota sitä että saa rajattomasti puheaikaa? Oliko 6,90/kk? Ja rajaton 3g netti, rajaton puhe ja viestot 24,90.
Lapsilla on prepaidit.
Rajaton on Saunalahdella 26.90 e/kk, mutta en pysty ostamaan sitä kaupasta, kun saldon lataamiseen menee niin paljon rahaa 😟
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole luottotietoja, ei oikein saa uutta edullista liittymää avattua. Onko sinulla joku joka luottaa niin paljon, että avaa liittymän omalla nimellään sinua varten.
Hoidat sitten laskut mallikkaasti, etkä aiheuta avaajalle ongelmia niiden kautta. Katso netistä, mikä
olisi sellainen rajaton suht´ edullinen liittymätyyppi ja ala kysellä läheisiltäsi tätä avausvaihtoehtoa.
Rahaa menee suhteettoman paljon tuon prepadin kanssa, kuten sanoitkin.
Sellaisia ihmisiä ei ikävvä kyllä ole. Eikä täysin tuntemattomiin ihmisiin uskalla tässä asiassa luottaa. Sukulaisilta taas kun sitten jos menee pyytää apua, käsketään pärjäämään ote ja muistutetaan siitä miten karu ja kylmäpaikka maailma on heikoille.
28€ oma ja kahden lapsen liittymät yhteensä. Mulla ja esikoisella rajaton netti ja viestejä ja puheluita joku x määrä. Ei mene koskaan yli. Nuoremmalla lapsella rajaton netti ja muut käytön mukaan. Aika vähän tulee tavallisia viestejä lähetettyä ja puheluita soitettua, kun on whatsapp.
Mistä syystä menetit luottotiedot? Onko sulla varaa vaikka maksaa jostain parinkympin liittymästä vuoden maksut etukäteen operaattorille, sekin ois vähemmän kuin mitä sulla nyt vuodessa menee jos joka kk menee jopa 150 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Elisa 19.90 euroa kuukaudessa (rajaton netti, viestit ja puhelut)
Samoin
6 e kk maksu, rajaton, mutta hidas netti. Wifi on käytettävissä kyllä nykyään vaikka missä. Puhelut ja viestit hoidan watsapilla. Nyt tuli 2 kk lasku kerralla ja maksettavaksi tuli 12,5 e.
Elisa 19.90 euroa kuukaudessa (rajaton netti, viestit ja puhelut)