Näin 40-vuotiaana on seksuaalisuus hukassa
Olen lapsena joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Se oli aika rankka paikka 10-vuotiaalle. Häpeä oli suuri. Seksuaalisuuden koin likaisena jne.
Noin pari vuotta sitten olen vasta tajunnut sen, että on lupa nauttia eikä seksi ole vastenmielistä.
Mutta olen kyllä niin lapsen kengissä oman seksuaalisuuden kanssa. Tämän vuoden aion panostaa tähän asiaan. Eli tutkia mistä itselle tulee nautintoa jne. Ei mikään helppo juttu ja mietin että saisiko tähän jostain tukea jne?
Kommentit (4)
En osaa neuvoa, kamala tilanne ollut sinulla jo vuosikymmeniä. Toivon, että osaat olla rohkea ja nauttia, sillä se on haastavaa jopa osalle sellaisia, joilla ei traumoja ole.
Vierailija kirjoitti:
En osaa neuvoa, kamala tilanne ollut sinulla jo vuosikymmeniä. Toivon, että osaat olla rohkea ja nauttia, sillä se on haastavaa jopa osalle sellaisia, joilla ei traumoja ole.
Pikkuhiljaa, uskon että tantra on se mun juttu ja ajattelin sitä tutkailla tarkemmin. Ap
Pedofiilit on syvältä. Itsellä kans hiukan kokemusta noista ihmispedoista. Seuraukset kulkee mukana pitkään. En uskaltanut kertoa, he pääsi kuin koira veräjästä. Nappi ottaan niille lapsen elämän turmelijoille.
Pedofiilit pääsevät aivan liian helpolla. He eivät tuosta taudistaan ilmeisesti ilman kemiallista tai fyysistä kastraatiota pääse koskaan kokonaan eroon.