Sheivaatteko käsikarvanne?
Kommentit (47)
Ajelen myös käsikarvani. Muistan kun lukiossa jotkut tytöt puhuivat välitunnilla kuinka käsien sheivaaminen on typerää. Minä arkana tyttönä peitin sheivatut käsivarteni tuon keskustelun kuultuani. Nykyisin vain huvittaa tuollainen ajattelu
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata:
talvella en sheivaa koska hihat peittää, kesällä sheivaan koska olen karvakäsi.
Tätä en tullut ajatelleeksi. Olisi varmaan pitänyt laittaa tämänkin tyyppinen vaihtoehto
Ap
Sheivaan joskus, aika harvoin, en tykkää sheivatun ihon enkä sängen tunteesta tai näöstä. Mieluummin vahaisin tai sokeroisin, mutta se on tosi vaikeaa tehdä itselleen käsivarsiin. Annan sitte vaan karvojen rehottaa.
Ällöttävää sheivata! Siitähän tulee sänki! Todella epämiellyttävää. Jos käsikarvat poistaa, ne pitää ottaa vahalla. Miksi tätä ei kysytä aloituksessa, vaan puhutaan vain wt-sheivaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan joskus, aika harvoin, en tykkää sheivatun ihon enkä sängen tunteesta tai näöstä. Mieluummin vahaisin tai sokeroisin, mutta se on tosi vaikeaa tehdä itselleen käsivarsiin. Annan sitte vaan karvojen rehottaa.
Miten niin vahaaminen käsivarsista on vaikeaa? Kaikkea sitä saa kuulla. Täytyy olla kyllä aika tampio, jos sellainen on vaikeaa.
Sheivaan käsikarvatkin eikä mulla kyllä mitään sänkeä tule käsiin vaikka höylällä vedän nekin.
Hyi, jos mies poistaisi käsikarvansa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää sheivata! Siitähän tulee sänki! Todella epämiellyttävää. Jos käsikarvat poistaa, ne pitää ottaa vahalla. Miksi tätä ei kysytä aloituksessa, vaan puhutaan vain wt-sheivaamisesta?
Ehkäpä sitä sheivaaminen on käytetty tässä nyt synonyyminä karvojen poistolle. Ei sillä mitään väliä ole miten ne poistaa
Epiloin käsikarvat, jolloin ei tarvitse huolehtia kovasta sängestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vahaaminen käsivarsista on vaikeaa? Kaikkea sitä saa kuulla. Täytyy olla kyllä aika tampio, jos sellainen on vaikeaa.
Minä ainakin tarvitsen kaksi kättä vahaamiseen. Varmaan liittyy siihen tyhmyyteen jotenkin.
Missäs palstan miehet menee? Yksikään ei ole vielä vastannut
Sheivaan ja niin tekee miehenikin. Sileät kädet on vaan mukavammat
En, koska mitään karvaa ei käsivarsissani ole. Teini-ikäisenä oli karvoja sekä
käsivarsissa ja säärissä, mutta ei enää tässä iässä. Nimim. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tarvitsen kaksi kättä vahaamiseen. Varmaan liittyy siihen tyhmyyteen jotenkin.
Ja vielä mainostat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sitä sheivaaminen on käytetty tässä nyt synonyyminä karvojen poistolle. Ei sillä mitään väliä ole miten ne poistaa
Mitä ihmettä selität? Sheivaaminen tarkoittaa sheivaamista.
Käsivarsissani on niin hentoa ja vaaleaa karvaa, ettei niitä edes huomaa, ellei oikein lähietäisyydeltä ala tuijottamaan, joten en tee niille mitään.
En. En jaksa, kun käsivarsikarvani ovat onneksi aika vaaleat. On ihan tarpeeksi rasittavaa poistaa kulma-, viiksi-, kainalo-, nänni-, navanalus-, ja säärikarvoja.
(nainen)
Unohdin vielä mainita leukakarvat.
19
En voi vastata:
talvella en sheivaa koska hihat peittää, kesällä sheivaan koska olen karvakäsi.