Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä teistä ei pidetä?

Vierailija
28.01.2018 |

Meillä kaikilla on varmasti omat juttumme joiden takia jotkut katsovat meitä kieroon.

- Minä syön kovaäänisesti. Tämä on sellainen asia mihin minun itseni on vaikea vaikuttaa. En siis mässytä mutta minulla on pieni suu ja jostain syystä se miten syön (suu kiinni tottakai) aiheuttaa ääntä :D Perheen ja kavereiden kesken en välitä mutta työpaikalla eräs duunikaveri sanoi minulle kerran lounaspöydässä että voisinko syödä hiljempaa koska häntä ällöttää syömisäänet. Se oli valtavan noloa koska yritän aina "julkisilla paikoilla" syödä mahdollisimman pieniä suupaloja rauhallisesti etten häiritse ketään.

- Harrastan metsästystä. Miehillä tämä tuntuu olevan hyväksyttävämpää mutta itse naisena saan tätä aika usein selitellä ja monet (naiset) pitävät tätä julmuutena. Etenkin koska olen eläinrakas ihminen niin tässä on monen mielestä ristiriita.

- Äänestin Huhtasaarta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on varmasti omat juttumme joiden takia jotkut katsovat meitä kieroon.

- Minä syön kovaäänisesti. Tämä on sellainen asia mihin minun itseni on vaikea vaikuttaa. En siis mässytä mutta minulla on pieni suu ja jostain syystä se miten syön (suu kiinni tottakai) aiheuttaa ääntä :D Perheen ja kavereiden kesken en välitä mutta työpaikalla eräs duunikaveri sanoi minulle kerran lounaspöydässä että voisinko syödä hiljempaa koska häntä ällöttää syömisäänet. Se oli valtavan noloa koska yritän aina "julkisilla paikoilla" syödä mahdollisimman pieniä suupaloja rauhallisesti etten häiritse ketään.

- Harrastan metsästystä. Miehillä tämä tuntuu olevan hyväksyttävämpää mutta itse naisena saan tätä aika usein selitellä ja monet (naiset) pitävät tätä julmuutena. Etenkin koska olen eläinrakas ihminen niin tässä on monen mielestä ristiriita.

- Äänestin Huhtasaarta

Osa pitää mulkkuna koska sanon asiat ääneen, juuri niinkuin asiat ovat, mitenkään kaunistelematta ja kiilloittamatta. Osa sitten tykkää kovastikin.

Vierailija
2/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon rohkeasti mielipiteeni. Nykyaikana harvinaista. Haastan ihmisiä keskusteluun ja oikein sytyn väittelystä. Suurinosa on vaan niin lammasmaisia että ei kykene mihinkään järkevään sananvaihtoon, sitten minua pidetään ärsyttävänä, kovaäänisenä päällepäsmärinä. Jännä vaan että minä olen se joka saa aikaan asioita, toisin kuin eräät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vastavuoroista. Itse en pidä juuri kenestäkään, idiootteja ovat. Joten en voi odottaa, että minustakaan pidettäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi