Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin ärsyttää, että toiset hankkivat lapsia

Vierailija
28.01.2018 |

Ja sama toisinpäin. Miksi joitakin ärsyttää, jos joku ei halua lapsia? Mietin vaan, että mitä se toisia liikuttaa :o

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtion ei tulisi tukea eikä kannustaa lisääntymiseen, koko maailmaan tarvittaisiin väestönkasvua ehkäisevää politiikkaa.

Oletpa naiivi

Oletpa viisas.

Vierailija
42/46 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lisääntyjät eivät oikeasti saisi tehdä lapsia, joiden mielestä on ok. sanoa toiselle että häne pitäisi piip piip piip itsensä.

Siis raivostuttavaa että tuollaisilla ihmisillä on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään kuuluu ihan valtava määrä kärsimystä, nykyiset äitylit ja isylit ymmärtää sen sitten kuollessaan kipuihin jossakin laitoksessa, jos eivät vielä tajua.

Se lapsi ei valitse ei itse elämää, se tuodaan väkisin tänne itsekkäiden impulssien takia.

Ja lapsiperhe-elämästä tulee mieleen vain huostaanottotilastot, lasten itsemurhatilastot, rikostilastot, hyväksikäyttötilastot.

Vierailija
44/46 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen on moraalisesti väärin ja suurin piirtein julminta, mitä voi tehdä. Oikeudenmukaisessa maailmassa rangaistus lisääntymisestä olisi sama kuin murhasta.

Eli sun mielestä ihmisen pitäis kuolla sukupuuttoon? No jaa, kyllähän se maapallolle olis hyväksi, mutta toisaalta... olis se aika surullista sit ku ihmisiä ei enää olis, ne viimeiset olis haudanneet kaikki ja kaivaisivat sit itelleen haudat, viimeistä ei kukaan peittelis.

Viimeistä ei kukaan peittelis? Mikä yhteisöllisyysharhahippi sinä olet? Tuossa tilanteessa viimeisiä 500000000 ei kukaan peittelisi.

Vierailija
45/46 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin lastesuojelun ammattilaisena ärsyttää, kun näkee sellaisten ihmisten tekevän lapsia, joilla ei ole mitään edellytyksiä huolehtia niistä. Ovat itse vielä aivan lapsen kehitystasolla ja juuri ja juuri pystyvät ehkä itsestään huolehtimaan. Usein eivät edes pysty.

Anteeksi, ei vain ärsytä, vaan ihan vitu ttaa.

Vierailija
46/46 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen sitä, että lapsettomat tekevät niin ison haloon lapsettomuudestaan. Minulla on lapsi ja joka kerran, kun esim. tapaan yhden lapsettoman 30v naisen, hän selittää 30min siitä kuinka ei halua lapsia ennen kuin on 34v ja blaablaa, ehkä ei ikinä. Se, että hänellä ei ole lapsia, on hänelle jokin todella iso juttu ja mielestäni on päivänselvää, että hän haluaisi lapsia jo nyt, mutta ei jostain syystä uskalla tehdä niitä. Itse olen luokanopettaja, hän akateeminen pätkätyöläinen. Lisäksi on tosi kiinnostunut meidän perhe-elämästä kuitenkin. 

Ei, vaan hän tietää, miten pahassa tilanteessa olet, koska sinulla on perhe. Hän haluaa korostaa omaa upeaa tilannettaan lapsettomana. Ei hän niitä lapsia halua, ja voihan sitä toisen perheestä kysellä, vaikka ei todellakaan haluaisi omia lapsia. Hänellä on vain asiat paremmin, se pitää vain hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi