Mistä se johtuu että kaverini saa niin monet miehet ihastumaan itseensä?
Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.
Silti AINA meidän ystävyyden aikana olen tiennyt samaan aikaan monta miestä jotka on olleet ihan lääpällään häneen. Mistä se johtuu? Miksi niin moni ihastuu häneen?
Kommentit (92)
Veikkaisin että ennen kaikkea hymyilevät kasvot sen saa aikaan.
Avainsanat: kiltti ja hoikka.
Osa meistä erittä feromoneja, jotka saavat toisen sukupuolen lääpälleen.
Minulla on ollut useampi normaalin näköinen kaveri, joita kaikki miehet himoitsevat.
Minusta tuollainen olisi kaameaa örkkikiinnostusta, mutta he ovat onneksi tottuneet tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että ennen kaikkea hymyilevät kasvot sen saa aikaan.
Kyllä minäkin hymyilen, enkä silti saa miehiä lankeamaan jalkoihini. Ap
Vierailija kirjoitti:
Platinablondi?
Tumma tukka ja tummat silmät.
Ap
Platinablondi on feikki..luonnollinen nainen sytyttää.
Kirjoitit itse vastauksen kysymykseesi:Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.
On niitä miehiä jotka haluaa naisen jota ei tunnista samaksi ilman meikkiä, mutta suurin osa tykkää luonnollisen suloisesta jos sellaisen sattuu löytämään.
Kaverisi on luultavasti empaattisen oloinen ja ystävällinen niillekin miehille jotka eivät häntä sytytä.
Itsekkin siis olen luonnollinen, en juuri meikkaa.. olen iloinen, kiltti, ystävällinen ja vain toinen meistä saa miehet sekoamaan. Tätä siis pohdin ihan hyvässä hengessä:) kaverini ei edes tajua että on oikeasti aika suloinen ja haluttu. Ap
Sen kun tietäisin. Sama ongelma mulla. Olen ylipainoinen.
Koska hän on hoikka, hymyilevä ja kiltti, mutta ei tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit itse vastauksen kysymykseesi:Hän on ihan tavallisen näköinen (suloinen toki), kiltti ja hymyilevä, ei mikään tyrkky tai ei pukeudu paljastavasti, eikä suurimmaksi osaksi edes meikkaa..on pitkä ja hoikka.
On niitä miehiä jotka haluaa naisen jota ei tunnista samaksi ilman meikkiä, mutta suurin osa tykkää luonnollisen suloisesta jos sellaisen sattuu löytämään.
Tämän lisäksi hän lienee avoimen ja helposti lähestyttävän oloinen ja juttelee ystävällisesti?
Veikkaan että se on toi suloisuus.
Ei pidä analysoida liikaa yksityiskohtia. Enemmän ratkaisee se millainen kokonaisvaikutelma ulkonäöstä tulee. Vaikka olisi kuinka "ruma", niin jos näyttää suloiselta (esim. pyöreät posket), niin on kuitenkin oikeasti viehättävän näköinen ja siksi kiinnostutaan.
Olen tätä myös ihmetellyt, myöskin itseni kohdalla esim. Miesvaltaisilla työpaikoillani. Olen hyvin tavallinen, vasta lähi vuosina olen ruvennut sosiaaliseksi/hieman flirtiksi ja meikkaamaan, mutta kyllä sitä ennenkin huomasin, että töissä hyvin moni on ihastunut, jopa on aivan lääpällään minuun. Enkä edelleenkään ymmärrä mikä minussa on niin vetoavaa. Mutta en ole ainoa, esim. Kaverini kaveri on täysin tavallinen, hieman ylipainoa eikä meikkaa, mutta aina kun hänen kanssaan on ulkona niin aina miehiä ilmaantuu häntä iskemään. Joskus on ihan tungokseen asti hänelle tyrkytetty numeroita.
Mun eräs kaveri myös. Hän on ujo ja kärsii ahdistuksesta, mutta on kaunis ja mukava. Tää kombo jostain syystä vetoaa.
Se on "se jokin", "je ne sais quoi". Ei liity ulkonäköön vaan synnynnäiseen karismaan, vetovoimaan, eikä sitä voi harjoitella.
Todennäköisesti ystäväsi on sinut naisellisuutensa kanssa, ja miehet vaistoavat sen. Tiedostamaton ominaisuus ja siksi hyvin viehättävä.
Suloisuus ja hyvä luonne sen tekevät. Joissakin nyt vain on sitä jotain ja sitä jotain ei rahalla saa.
Te, jotka ihmettelette: se on juuri se oikeanlainen itsetietoisuuden puute ja tietty tasapainoisuus olemuksessa.
Hm. Minuunkin monet miehet tykästyvät.
Olen pitkä, hoikka ja melko nätti, en pukeudu tyrkysti enkä meikkaa, ja olen kiltti ja ystävällinen miehille. Olen kuitenkin lesbo, enkä mielestäni anna mitään signanaaleja, mutta ehkä miehet sitten kokevat sellaisen huolettoman tuttavallisuuden sillä tavalla...
Jos olisin hetero, olisin tod. näk. valikoivampi sen suhteen, kenen kanssa haluan lähentyä/tutustua.
Niin ja on oltu kavereita 15 vuotta. Yläasteella meidän luokalla oli 10 poikaa joista 7 oli häneen lääpällään ja sama meno on jatkukut läpi aikuisuuden. Ap