Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei laihdu millään. - Kehtaanko jättää?

Vierailija
28.01.2018 |

Meillä on kaksi yhteistä lasta. Taaperoita kummatkin. Raskauden aikana vaimo lihoi 25kg. Söi kahden edestä ja mässäilee tänä päivänäkin vielä makeaa ja muuta roskaruokaa. Saattaa vetää viikolla yksin yhden suklaalevyn ja eilenkin piti hakea hampurilainen. Olen sanonut hänelle, että jos hän ei laihduta, niin jätän hänet . Olen antanut aikaa kuntoilulle ja kannustanut liikkumaan, mutta mikään ei auta. Vaimo painaa 80 kg tällä hetkellä. Ennen painoi 55 kiloa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (323)

Vierailija
221/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se meni siinä a-studion läski-illan tms lopussa, toiselle piti olla kaikki tuki ja turva naapureita  ja paavia myöten että voi laihtua, ja toiselle oli sanottu asia suoraan ja itse oli tajunnut mitä pitää tehdä. Voitte arvata vastaajien sukupuolet itse.

Vierailija
222/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mieheni, joka nyt on normaalipainoinen, lihoisi esim 25-30kg, en enää kokisi häntä haluttavana ja seksikkäänä kuten nyt. Rakastan häntä kaikkine piirteineen, sekä fyysisesti että psyykkisesti ja sellaisena hänet haluan. En haluaisi enää, jos lihoisi. Joten ymmärrän hyvin aloittajaa!

Mutta ota kuitenkin asia esille muuten kuin uhkailemalla ja painota, että olet tosissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilanne se, että sängyssä joutuu köylimään emakkoa, niin miksi et vaihtaisi sitä ihka aitoon emakkoon!

Vierailija
224/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpanet jotakuta esim 15v..niin kyllästyttäähän se.

100% ihmisistä kadehtii Hollywood tähtiä, jotka eroaa ja RAKASTUU uudestaan noin 8 vuoden välein.

Sarja eroaja Minkkinen on ymmärtänyt tämän...Rakkaus merkkaa...se ihana tunne

Sitten kun ollaan vanhoja ja rumia ja kauhistus köyhiä...niin joutuu ottamaan sianoksennuksen elämänkumppanikseen

Vierailija
225/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpanet jotakuta esim 15v..niin kyllästyttäähän se.

100% ihmisistä kadehtii Hollywood tähtiä, jotka eroaa ja RAKASTUU uudestaan noin 8 vuoden välein.

Sarja eroaja Minkkinen on ymmärtänyt tämän...Rakkaus merkkaa...se ihana tunne

Sitten kun ollaan vanhoja ja rumia ja kauhistus köyhiä...niin joutuu ottamaan sianoksennuksen elämänkumppanikseen

Ainoat häviäjät ovat lapsoset..joista niistäkin erottaisiin..mutta ei kehdata.

Vierailija
226/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen suklaalevy viikossa. Pahoittelen, että nauroin. 

Ymmärrän tietenkin, että olet huolestunut vaimosi terveydestä. Näen usein miehiä, jotka tekevät sopivan mittaisia työpäiviä, huolehtivat perheistään ja kodista, liikkuvat perheen kanssa, eivät tupakoi tai käytä alkoholia. Tarkemmin ajateltuna en ole koskaan nähnyt tuollaisia miehiä... :D

Taitaapi sitten riippua paljon piireistä missä pyörii. Koska minä tiedän aika montakin tuollaista miestä :)

Ja olen monen muun kanssa samaa mieltä, että raskaus on vain erittäin huono tekosyy lihomiselle. Terveellisillä elämäntavoilla ei tarvitse erikseen laihdutella. Itse olin 2kk synnytyksen jälkeen lähtömitoissa.

Kiva että sinulla meni näin. Mutta eihän ennen jälkitarkastusta saa edes kamalasti urheilla, kävelyllä saa käydä, mutta kyllä se imetys pikkuhiljaa liikakilot vei, ei 2 kuukaudessa kylläkään. Sinun elimistösi päästi sinut helpolla kun toimi kuvaamallasi tavalla. Turha sillä on leuhkia kun ei se omaa ansiotasi ole.

Vierailija
227/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän, että puolison lihominenja löysä elämäntapa on ällöttävää ja ihan hyvä syy erota. Ei pelkästään se ulkomuoto, mutta juuri se yleinen löysyys - maataan sohvalla ja syödään. Jos toinen on liikunnallinen, ei pariskunnalla paljonkaan yhteistä voi olla!

Tuskin se vaimo ehtii maata sohvalla ja syödä vaan jos on kaksi taaperoa jaloissa kipittämässä.

Vierailija
228/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka arvostelee puolisoaan ei enää RAKASTA häntä.

Silloin erotaan ja rakastutaan uudestaan...ex vaimo hoitaa kyllä lapsoset..niinkuin kunnon obeesin kuuluukin

Vierailija
229/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen suklaalevy viikossa. Pahoittelen, että nauroin. 

Ymmärrän tietenkin, että olet huolestunut vaimosi terveydestä. Näen usein miehiä, jotka tekevät sopivan mittaisia työpäiviä, huolehtivat perheistään ja kodista, liikkuvat perheen kanssa, eivät tupakoi tai käytä alkoholia. Tarkemmin ajateltuna en ole koskaan nähnyt tuollaisia miehiä... :D

Taitaapi sitten riippua paljon piireistä missä pyörii. Koska minä tiedän aika montakin tuollaista miestä :)

Ja olen monen muun kanssa samaa mieltä, että raskaus on vain erittäin huono tekosyy lihomiselle. Terveellisillä elämäntavoilla ei tarvitse erikseen laihdutella. Itse olin 2kk synnytyksen jälkeen lähtömitoissa.

Kiva että sinulla meni näin. Mutta eihän ennen jälkitarkastusta saa edes kamalasti urheilla, kävelyllä saa käydä, mutta kyllä se imetys pikkuhiljaa liikakilot vei, ei 2 kuukaudessa kylläkään. Sinun elimistösi päästi sinut helpolla kun toimi kuvaamallasi tavalla. Turha sillä on leuhkia kun ei se omaa ansiotasi ole.

Puhutaan rakkaudesta:) rakastetaan..rakastutaan uudestaan..silmiin..pyllyyn..

T: Minkkinen

Vierailija
230/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä! Teet suuren palveluksen vaimollesi -pääsee vihdoin eroon sinusta! Rakkaus ei katso kiloja ja vaimollesi ilmaantuu taatusti hänen arvolleen sopivia miehiä, jotka rakastavat häntä kaikkine kiloineen eikä uhkaile erolla. Aika mahtavaa! Ps. Aika noloa kertoa lapsille ja sukulaisillesi eron syy: äitinne/vaimoni oli liian lihava -uhkailuista huolimatta 👍

Vierailija
231/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 kiloa ei ole kovin paljon. Harva 80 kiloinen näyttää lihavalta, pyöreältä kylläkin jo. Hämmästelin tätä aloitusviestiä, kunnes muistin eksäni joka jätti minut 25-vuotiaana kun lihosin 62 kilosta 65 kiloon. Heh.

Vierailija
232/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole täällä trollaamassa niin ei voi sanoa muuta kun että erotkaa nyt ihmeessä! Kukaan ei ansaitse tuollaista puolisoa. Naimisiin ei mennä naaman/mahan kanssa, vaan ihmisen. jos ulkonäkö noin paljon painaa vaakakupissa niin ei ole rakkaudesta kyse ollenkaan. ja mistä tiedät onko vaimolla raskauksien aikaisen/jälkeisen masennuksen ja varsinkin sinun kommenttien aiheuttama syömishäiriö? ne on aika yleisiä, ja itseasiassa hengenvaarallisia hoitamattomana. harvemmin lihava ihminen on vaan holtiton, taustalla piilee yleensä aina joku oikea syy. ja se syy pitää selvittää ja hoitaa jotta ihminen saa henkisen ja sitten fyysisen terveyden takaisin!

mutta toivon todella että ap on vaan idiootti joka haluaa aiheuttaa vihaista keskustelua, muuten on kyllä usko ihmiskuntaan taas asteen heikompi.

ps. itse olen normaali painoinen mutta vakavasti syömishäiriöinen, onneksi pitkässä onnellisessa parisuhteessa jossa mies on huolissaan mun terveydestä eikä ympärysmitasta.

Vierailija
233/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta sua enää. Itse olin samassa tilanteessa ja ei se auta vaikka kuinka mäkättäisit, kun suruunsa se syö. Nalkissa sellaisen kanssa jota ei halua. Vapauta se.

"Kun suruunsa se syö" :D. Etkö usko, että hyvin moni syö valtavasti liikaa ihan siksi kun se on mukavaa ja he eivät vain välitä seurauksista.

Vierailija
234/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raklastuin vaimoni timmiin kroppaan..kauniisiin silmiin ja iloiseen luonteeseen.

Rakastun uudestaan ja uudestaan selluliittiseen maksamakkaraperheen jäseneen joka silmät ilosta tuikkien vetää sohvalla kepappia.

Lapsetkin on pyöreitä...ja koira

Rakastan

Vierailija
235/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 kiloa ei ole kovin paljon. Harva 80 kiloinen näyttää lihavalta, pyöreältä kylläkin jo. Hämmästelin tätä aloitusviestiä, kunnes muistin eksäni joka jätti minut 25-vuotiaana kun lihosin 62 kilosta 65 kiloon. Heh.

Se on lihoin kun lihoin eikä lihosin.

Vierailija
236/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi edes kommentoin kirjoitti:

Jos ap ei ole täällä trollaamassa niin ei voi sanoa muuta kun että erotkaa nyt ihmeessä! Kukaan ei ansaitse tuollaista puolisoa. Naimisiin ei mennä naaman/mahan kanssa, vaan ihmisen. jos ulkonäkö noin paljon painaa vaakakupissa niin ei ole rakkaudesta kyse ollenkaan. ja mistä tiedät onko vaimolla raskauksien aikaisen/jälkeisen masennuksen ja varsinkin sinun kommenttien aiheuttama syömishäiriö? ne on aika yleisiä, ja itseasiassa hengenvaarallisia hoitamattomana. harvemmin lihava ihminen on vaan holtiton, taustalla piilee yleensä aina joku oikea syy. ja se syy pitää selvittää ja hoitaa jotta ihminen saa henkisen ja sitten fyysisen terveyden takaisin!

mutta toivon todella että ap on vaan idiootti joka haluaa aiheuttaa vihaista keskustelua, muuten on kyllä usko ihmiskuntaan taas asteen heikompi.

ps. itse olen normaali painoinen mutta vakavasti syömishäiriöinen, onneksi pitkässä onnellisessa parisuhteessa jossa mies on huolissaan mun terveydestä eikä ympärysmitasta.

Miksi on niin paljon Obeeseja Yh äitejä?

Jos ulkonäkö ei merkkaa mitään.....paitsi kun tavataan ekaa kertaa?

Vierailija
237/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö se läski päähän?

Tihrustaako poimujen seasta pienet siansilmät?

Vierailija
238/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Minä olen mies, 172cm eli keskivertonaista pidempi ja hoikkuudesta huolimatta lihaksikkaampikin. n. 65kg on rajapyykki jonka jälkeen alan näyttämään keskivartalolihavalta. Ja tietysti nyt tarkoitan ilman vaatteita / vatsan sisään vetämistä / tms.

Vierailija
239/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa vakava suhde vasta 30 vuotiaan kanssa.

Nainen on tehnyt ekan lapsen ja lihonut maksimimittoihin.

Näistä valkkaat HOIKAN YHDEN LAPSEN äidin tai HOIKAN LAPSETTOMAN:

Jos haluat perheen parikymppisenä..KATSO NAISEN ÄITIÄ

jos on meikkaamaton obeesi pirttihirmu rööki huulessa JUOKSE LUJAA..

Vierailija
240/323 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Minä olen mies, 172cm eli keskivertonaista pidempi ja hoikkuudesta huolimatta lihaksikkaampikin. n. 65kg on rajapyykki jonka jälkeen alan näyttämään keskivartalolihavalta. Ja tietysti nyt tarkoitan ilman vaatteita / vatsan sisään vetämistä / tms.

Niin alatkin MINKKINEN..näytät noin 75 kg:lta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi