Tiedätkö sen tunteen kun haluaa jotain niin paljon että sattuu? Mitä tää on?
Haluan halata, pussata, haluan sen tähän viereen ja sisääni😭😭 ja vain sen yhden tietyn miehen. En kestä tätä oloa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollainen apeus ja epätoivo liittyen toiseen ihmiseen on merkki siitä, ettei jutusta ole tulossa mitään. Jos joku ihminen on toiselle sopiva ja hyväksi, niin ne kaksi ihmistä kyllä kohtaavat ja haluavat olla yhdessä. Tällaisessa tapauksessa toista ajatellessa tulee hyvä ja lämmin olo. Ei ahdistusta, kipua ja epätoivoa.
Tämä siis kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Kannattaa mennä eteenpäin.
Onkohan nyt ihan näin vai Harlekiinikirjoista opittua höpötystä tänne kirjoittelet?
En lue Harlekiinejä :) Ihan omasta kokemuksesta lähti nuo mietteet. Minulle on aina ilo auttaa muita. Ei ollut siis tarkoituksena maalailla piruja seinille, en ole pahansuopa ihminen, päinvastoin!
Kyllä tiedän tunteen. Minäkin haluan yhtä miestä juuri noin. Olen kyllä itsekin mies, mutta haluni kohde pitää miehistä. Valitettavasti ei kuulemma halua minua kuitenkaan siinä mielessä :(
ÖÖ MITEN SE MIES MENEE SUN SISÄÄN XDDDD MITÄÄÄ?? OOTKO VÄHÄN TROLLI, SÄ SYÖT AWN MIEHEN JA SILTI HALUAT VIEREEN XDD
Ego pohjainen tunne. Tarve. Et ole löytänyt onnea itsestäsi.
Mulla on ihan sama tilanne. Soitellaan, tavataan, viestitellään. Kumpikin tahoillaan naimisissa. Tämä on ihan hirveää. Neuvoja ei saa mistään ja pää on ihan sekaisin. Mutta haluan vain tämän miehen. Mistä tietää, milloin kannattaa myllertää koko elämänsä ja jaikkien muiden elämä?
Tarvitsetko johonkin tällä hetkellä voimakkaita tunteita, onko elämäntilanteesi muuten tasapainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama tilanne. Soitellaan, tavataan, viestitellään. Kumpikin tahoillaan naimisissa. Tämä on ihan hirveää. Neuvoja ei saa mistään ja pää on ihan sekaisin. Mutta haluan vain tämän miehen. Mistä tietää, milloin kannattaa myllertää koko elämänsä ja jaikkien muiden elämä?
Sama tilanne täällä. Kamalaa, mutta ihanaa.
Mä tykkään susta niin että halkeen.