Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko liian jyrkkä?

Vierailija
28.01.2018 |

Mieheni myönsi puolivahingossa että on tavannut salaa erästä naista. Ei kerro kuinka pitkään suhde on jatkunut eikä sitä missä tapailu on tapahtunut. Alkuunsa raivostui kun kyselin asiasta. Ainoa mitä on myöntänyt on se että on tapaillut tätä naista. Otin naiseenkin yhteyttä ja asiallisesti tiedustelin minkälainen suhde heillä on/on ollut. Nainen väitti ettei "mitään sellaista". Mieheni , kuultuaan että olin yhteydessä naiseen, mustamaalasi minut hänelle ja nainen haistatteli minulle ja esti minut somessa etten voi asiaa enää häneltä kysellä. Tämä episodi laantui pikkuhiljaa mutta on kalvanut mieltäni siitä lähtien. Se on vaikuttanut haluihini koska käsittelemättömänä mielessäni vaan pyörii se ajatus aina kun olemme sängyssä. Nyt en enää pysty elämään tässä setvimättömässä valheessa vaan annoin miehelleni ehdot: suhteemme on tauolla niin kauan että mies suostuu puhumaan asiasta ja kertomaan missä ja kuinka kauan heidän suhde jatkui. Samantien mies esti minut jokapaikasta somesta ja puhelimesta. Ei siis taida olla aikomustakaan selvittää asiaa kanssani. Olinko liian jyrkkä. Olisiko pitänyt vain painaa asia villaisella ja yrittää unohtaa? Tunnen itseni vaan aivan arvottomaksi kun mies vaikenee asiasta täysin ja raivostuu kun pyydän että puhuisi siitä. Eikö minulla ole oikeutta tietää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde. Mies joko salailee suhteen todellista luonnetta (yleensä se älähtää, johon kalikka kalahtaa) tai on vankasti vain sitä mieltä, että ei ole tehnyt mitään väärää ja sinun tulisi tyytyä siihen.

Ette ilmeisesti asu yhdessä, jos on estänyt sinut somessa. Laita miehelle vaikka kaverinsa kautta viestiä, että se on nyt loppu, voi hakea tavaransa aikaan x paikasta x.

Vierailija
2/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus ja velvollisuus itsekunnioitukseen. Jätä ja unohda tuollainen mies tyysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suhde se teidän suhteenne enää on? Eikö sinulle riitä tiedoksi, että "miehesi" tapailee toista naista? Miehelle olet joku itsestäänselvyys kuten äiti tai pesukone. Hänen elämänsä varsinainen sisältö on nyt muualla.

Vierailija
4/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, olen pelannut nappulani niin, että meillä on erilliset kodit. Asui hän yhdessä vaiheessa luonani (VIRHE!!!!) mutta tiettyjen tapahtumien jälkeen hommasi oman asunnon taas. Siksi on helppo laittaa suhde tauolle. -ap

Vierailija
5/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut liian jyrkkä, mustamaalaamishomman kohdalla olisi kannattanut poistaa koko luihu elämästä kokonaan. Ehtii sen toki nytkin. Olen pahoillani että olet saanut tuollaista kohtelua osallesi.

Vierailija
6/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis tuo salailu se juurikin on se pointti. Miksi mies ei voisi puhua asiasta kanssani? Ei tule mieleen mitään muuta kuin se, että salasuhde jatkuu edelleenkin. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään. Pelkkää raivoa kun asiasta kysyin.

Olen kuitenkin käsittänyt, että jotkut pariskunnat jopa käyvät pariterapiassa setvimässä pettämisen jälkitilaa ja jotkut pääsevät siitä ylikin. Silloin on toisen ollut pakko myöntää, että on pettänyt. Minun mieheltäni asia lipsahti vahingossa, muuten en vieläkään tietäisi siitä mitään. -ap

Vierailija
7/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis kuitenkin naimisissa? Muutenhan kyseessä olisi vain poikaystävä / miesystävä.

Vierailija
8/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollut liian jyrkkä, päinvastoin... Itse olisin antanut miehelle kenkää heti, kun olisin kuullut toisen naisen tapailusta.

Vierailija
9/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kihloissa. Asuimme vuosia avoparina ennen kuin mies hommasi jälleen oman asunnon. Parisuhteessa voi olla vaikka olisi erilliset koditkin. -ap

Vierailija
10/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo kavaltaa. Parisuhdeterapia ei huonoa luonnetta poista. Millaisen tulevaisuuden pystyt kuvittelemaan ihmisen kanssa, joka kohdistaa epärehellisyyden ja vihamielisyyden sinuun?

Vierailija
11/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan jätä petturi miestäsi? Mitä niin hienoa vielä näet valehtelevassa, törkeästi käyttäytyvässä idiootissa joka suorastaan sylkee päällesi? Missä on itsekunnioituksesi? Mä antaisin lapikasta samoin tein.

Vierailija
12/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä nyt meni maku koko miehestä. Yksinkin on helpompaa kuin siinä stressissä minkä mies aiheuttaa. Ja tuo "luihu" on juurikin sopiva nimitys miehelleni. Luihu luonne joka peittelee , valehtelee ja mustamaalaa selän takana. Harmi vaan, että taitaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi miten paljon aikaa hän vietti sivusuhteensa parissa. Sen mahdollisti hyvin se, että minä teen vuorotyötä ja hän on työtön joten aikaa hänellä oli yllinkyllin kun minä olin raatamassa. -ap

Vierailija
13/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että sivusuhteessa puhutaan menneessä aikamuodossa? Oman asunnon hommaaminen, raivostuminen jne. Voi ei ap, olisko aika nostaa kytkintä?

Vierailija
14/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kihloissa. Asuimme vuosia avoparina ennen kuin mies hommasi jälleen oman asunnon. Parisuhteessa voi olla vaikka olisi erilliset koditkin. -ap

Ei tuo teidän tapaus ainakaan kovin parisuhteelta kuulosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme