Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti tulla täysin yllätyksenä, että puoliso jättää tai pettää?

Vierailija
27.01.2018 |

Kun moni sanoo, että miehen lähtö oli täysi yllätys, tai tuli aivan puun takaa, että vaimo petti. Voiko sellainen oikeasti lopulta olla täysi yllätys? Jos on raadollisen rehellinen itselleen, niin eikö tuollaisesta aina ole jotain pieniä ennakkomerkkejä ilmassa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se voi tulla mutta minulle, joka tarkka huomaamaan asioita ympäristössäni, se ei tullut puun takaa.

Olin jo kauan huomautellut miehelleni, että haisee p____lle tullessaan kotiin. Kun siis oli ollut jossain kaverilla. Hajuaistini on hyvä ja mies ei ole välttämättä hyvä peittämään jälkiään. Hän siis oli ollut naisissa mutta aina epäiltyäni sanoi minua hulluksi kun sellaista edes kuvittelen.

Vierailija
22/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli aviomiehen petos yllärinä. Aina oltiin oltu positiivisia ja kehuttu toisiamme, sama jatkui. Oli kuulemma niin hyvä liitto ja ylpeä ihanasta vaimosta. Lähipiiri toisti samaa mantraa. Paitsi sitten kun mies toi tavarat jätesäkissä eteen ja totesi saavansa lapsen tulevan uuden kumppaninsa kanssa. Lähipiiri peitteli hänen tekemisiään. Terveisin kaikkien huijaama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Vuosia sitten eräs mies uskoutui minulle ja kertoi seikkaperäisesti miten sai kuulla, että vaimo lähtee.

Mies oli korkeakoulutettu ja kaksi lasta oli tullut just aikuisikään.

Vaimo oli eräänä aamuna aamupalalla kertonut, että hän muuttaa pois ja hänellä on ollut jo kaksi vuotta suhde toiseen.

Ilmoitusta pahensi se, että tytär oli tiennyt suhteesta jo kauan ja kaiken päälle vaimon uusi rakastettu oli ammatiltaan tavallinen työläinen. En laita ammattia .

Mies oli oikein fiksu ja tunsin hänet muissa piireissä. Oli vaan liian kiltti kaikin puolin. Naiset rakastuvat renttuihin sanotaan. En tiedä mitä kuuluu nykyään kun muutin pois paikkakunnalta.

Vierailija
24/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tavallaan antanut miehelle luvan käydä vieraissa. Silti lopulta yllätyin että se oli käynyt. Oletin kai että kun en oo itse kiinnostunut siitä enää, niin ei se kellekään muullekaan kelpaa.

Vierailija
25/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei oo yksiavioinen luonnostaan joten on ihme ettei kaikki petä.

Vierailija
26/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysi yllätys. Yhtenä päivänä vaan hän sanoi, että ei halua jatkaa yhdessä. Meillä ei ollut mennyt huonosti.

Vierailija
27/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli täysi yllätys. Yhtenä päivänä vaan hän sanoi, että ei halua jatkaa yhdessä. Meillä ei ollut mennyt huonosti.

Jatkan vielä tarkennuksena, että mies muutti yhteisestä asunnosta suoraan yhteen uuden naisystävän kanssa. Toki siinä pari kuukautta meni, kun asuttiin eron jälkeen yhteisessä kodissa. Nopeaa toimintaa silti. Ehkä uusi nainen oli kuvioissa jo ennen eroa, vaikkei sitä minulle koskaan kerrottu.

Vierailija
28/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla jos on samaan aikaan menossa jotain muuta suurta.

Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
29/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä voisi noin käydä. En minä miehen tulemisia ja menemisiä niin stalkkaa. Molemmat tehdään töitä myös iltaisin eli en ihmettelisi yhtään jos viettää aikaa koneellaan. Olettaisin jonkun deadlinen lähestyvän

Vierailija
30/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla jos on samaan aikaan menossa jotain muuta suurta.

Mitä tarkoitat tällä?

No jos vaikka teidän yhteinen lapsi taistelee hengestään sairaalassa niin sitä ei välttämättä huomaa että toinen on hiljainen siksi kun suunnittelee eroa. Luulet vain että hän on vaitonainen kun lapsi kärsii.

Vierailija
31/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oli 100% yllätys miehen uskottomuus. Ei todellakaan mitään ennakkoaavistusta. Luotin mieheen täysin, koska hän oli ollut 20 vuotta luottamuksen arvoinen. Siksipä uskottomuuden paljastuminen oli kuin puulla päähän olis lyöty. Ja toipuminen kesti kauan.

Silti uusi miesystävä saa täyden luottamuksen, niin kauan kuin on luotettava.

Vierailija
32/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se tuntua täydeltä yllätykseltä, vaikka olisi ongelmiakin. Kun kumppanini jätti minut, en osannut sitä aavistaa, koska itse koin, että monista ongelmista selvittyämme rakkaus oli vain vahvistunut, ja uskoin ja toivoin, että toinen näkee asiat samoin. Näin ei sitten ollutkaan, ja kriisin kohdatessa minä olinkin ainoa, joka olisi jaksanut uskoa siihen, että tästäkin selvitään.

Vierailija
33/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se tuntua täydeltä yllätykseltä, vaikka olisi ongelmiakin. Kun kumppanini jätti minut, en osannut sitä aavistaa, koska itse koin, että monista ongelmista selvittyämme rakkaus oli vain vahvistunut, ja uskoin ja toivoin, että toinen näkee asiat samoin. Näin ei sitten ollutkaan, ja kriisin kohdatessa minä olinkin ainoa, joka olisi jaksanut uskoa siihen, että tästäkin selvitään.

Niin, se on aikamoinen tragedia. Kun toisen rakkaus vain kasvaa vastoinkäymisten edessä ja toinen on jo luovuttanut. Löytää itsensä istumasta yksin hiipuvalta nuotiolta, kylmä hiipii selän takaa hitaasti ja varmasti. Olen pahoillani.

Vierailija
34/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän oletuksena, että kehenkään ei voi luottaa. Kun ajattelee, että kyllä se kumppani tulee pettämään, pettämisen tapahtuessa se ei kolahda niin kovin.

Vierailija
35/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen vielä loppukesästä sanoo rakastavansa ja aloittaa yhteisessä kodissa remonttia ja rakastelee ja tekee kaikkea muutakin normaalia.

Niin on se kyllä ihan helvetinmoinen yllätys kun syksyllä yhtäkkiä kertoikin haluavansa eron.

Toinen nainenhan siinä paljastui.

Vierailija
36/38 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla tuli kyllä puun takaa se, että mies halusi erota. Yhtäkkiä vaan sanoi että mä en rakasta sua enää. Alle vuosi häistä ja sitä ennen oltu yhdessä 7 vuotta että en mennyt naimisiin tuntemattoman kanssa. Edellisenä yönä tehty lapsia eli oli päätetty (huom yhdessä) että lapsi saa tulla häiden jälkeen. Sitten vain ilmoitus ”en enää rakasta sua enää”. Eikä ollut merkkejä ilmassa tai sitten olin umpisokea. Mutta näinhän ei tapahdu oikeasti kun vain on tarpeeksi hyvän miehen valinnut. Not.

Vierailija
37/38 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kuollut keväällä ja elin kuin sumussa. Surin. En huomannut kesällä yhtään mitään petoksen merkkejä. En mitään. Elokuussa mies ei enään eräänä päivänä tullutkaan kotiin töistä. Meillä pieni poika eka luokkalainen. Kahden viikon jälkeen minun oli pakko sanoa pojalle ettei isä enää tule kotiin. Ikuisesti on minuun tuo hetki poltettu mieleen. Lapsen hätä. Näin oikeasti kuinka pienen pojan sydän särkyi. Avuttomuus. Nytkin itken. Tuota en unohda koskaan. Lapsi kysyi joka ilta, koska isä tulee. En jaksanut enään valehdella vaan oli pakko sanoa totuus. Isä ei enää tule kotiin. Miehen suku suojeli häntä ja valehtelivat minulle, etteivät tienneet mitään miehestä. Missä on. Kysyin mieheltä, kun näin hänet ensimmäisen kerran. Kuinka voit enää lastasi silmiin katsoa? Änkytti vain. En voinut uskoa, että silloin, kun tarvitsisin tukea ja olin heikoilla. Kuinka kukaan voi toimia noin.

Kymmenen vuotta tuosta jo kulunut. Nyt mies eronnut syksyllä tuosta naisesta. Miehen äiti vasta kuollut. Uskon karmaan ja siihen, että hyvä voittaa aina pahan. Aina.

Jotain särkyi minussa tuolloin lopullisesti. En saa elämästä kunnolla otetta. On ollut yrityksiä mies rintamalla. Mutta kaikki kaatuu aina...en pysty luottamaan.

Vierailija
38/38 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aavistanut mitään. Meillä oli kaksi pientä lasta ja mies oli käyttäytynyt täysin normaalisti. Ilmoitusasia oli ero ja paljastui että on tapaillut työkaveria. Tilanne on vaikea edelleen koska uusi puoliso ei kestä lapsiamme ja isää lapset näkevät todella harvoin. Isä olisi halunnut katkaista välit kokonaan myös lapsiin mutta en voinut tähän suostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän