Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana?

Vierailija
27.01.2018 |

Tapailen uutta miestä ja olemme muutaman kerran harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä. Tilanne on se, että mies ei ole kertaakaan lauennut sisääni, eikä ylipäätääb kertoo sen johtuvan jännityksestä, tiedä sitäkään sitten... nyt kuitenkin menkat myöhässä. Onko edes mahdollista olla raskaana? Itse en tähän usko, mutta ystäväni väittää että mahdollista on.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot maannu jonkun toisen kanssa samaa aikaa?

Vierailija
42/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uuteen elämäntilanteeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, testi haettu ja plussaa se näytti. En vielä oikein tiedä miten suhtautua. Eikä mieskään. Mies pohtii, onko mahdollisesta edes, kun ei ole kerran lauennut. Ymmärrän kyll enemmän kuin hyvin miehen epäilyksen.

Ap

Tsemppiä päätökseen!

Vierailija
44/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs saitte epäilijät. Touhutipoista VOI raskautua. Muistakaa ehkäisy lapsukaiset.

Vierailija
45/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän

Vierailija
46/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tää kyllä ole uskon asia.

Vierailija
47/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän

Miksi et? Tässä on moni skeptikkokin todennut, että todennäköisyys on hyvin pieni, mutta olemassa. Miksi ei Suomen suurimmalla keskustelupalstalla sattuisi pyörähtämään sellainen, jonka kohdalle on osunut se pieni, mutta mahdollinen vaihtoehto.

Tai itse asiassa meitä on kaksi. Minä olen tuo toinen vastaaja, joka myös tuli raskaaksi keskeytetystä. Minä uskon, koska olen sen itsekin kokenut.

Vierailija
48/48 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen, voiko touhutipoista tulla raskaaksi vai ei, niin keskeytetty yhdyntä, kuten mikään ns. "luonnonmukainen" ehkäisykeino, ei ole luotettava. Kondomeilla ja hormonaalisella ehkäisyllä saa paljon luotettavampia tuloksia, ei toki 100 %:sti. Keskeytetyn yhdynnän riski touhutippojen lisäksi on, että joskus siemensyöksy voi tapahtua myös aivan varoittamatta eikä mies ehdikään vetää penistä ulos.

Joten uskokaa nyt ja käyttäkää sitä kondomia! Suojaa taudeilta ja ei-toivotuilta raskauksilta! Ja parantaa elämänlaatua huomattavasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi