Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen läheinen suhde poikaansa uhka miehelle (jos lapsi ei siis ole miehen)?

Vierailija
27.01.2018 |

Miten tämä menee?
Minusta on alkanut tuntua, että mieheni on mustasukkainen minun ja poikani läheisestä suhteesta. Poika on 9-vuotias ja on siis ex-mieheni poika.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äkkiseltään en usko että on mustasukkainen varsinaisesti pojasta. Voisko olla että hän vain kokee ulkopuolisuutta ja näkee teillä olevan lapsen kanssa yhteys jonka toivois olevan myös sinulla ja miehellä. Asiat ex-lapsi edellisen kanssa-uusioperheet ja muut kaikki siltä väliltä eivät koskaan ole niin yksinkertaisia ja syitå heti hylätä jos joku tuntuu olevan mustasukkainen. Se on tunne joka kumpuaa lapsuudesta asti. Ota mies mukaan sinun ja pojan välisiin juttuihin ja ole lempeä. Lempeys saa miehen rentoutumaan ja ehkä sulle joskus avautumaan ko. Asiasta itsekin.

Vierailija
2/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen esimerkiksi sanoin miehelle, että en halua nyt viestitellä vaan haluan olla pojan kanssa. Sanoin, että viestitellään sitten kun poika nukkuu. Mies loukkaantui tästä. Minusta ei ollut mitään syytä loukkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen esimerkiksi sanoin miehelle, että en halua nyt viestitellä vaan haluan olla pojan kanssa. Sanoin, että viestitellään sitten kun poika nukkuu. Mies loukkaantui tästä. Minusta ei ollut mitään syytä loukkaantua.

No on kyllä aika outoa. Mikset vois samalla viestitellä miehen kanssa? :O

Vierailija
4/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt tökerösti ilmaistu jos oikeasti sanoit "en halua viestitellä".

Vierailija
5/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?? En todellakaan halua olla puhelimessa jatkuvasti kiinni jos haluan viettää aikaani pojan kanssa. 

Vierailija
6/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja tarkemmin en tainnut sanoa, että en halua viestitellä. Taisin kysyä, että sopiiko jos viestitellään sitten, kun poika nukkuu.

Vierailija
7/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää molemmista suunnista. Sinä haluat antaa jakamattoman huomiosi pojalle etkä halua olla se joka tuottaisi hänelle pettymystä. Mies haluaisi tuntea olevansa huomiosi keskipiste-edes joskus. Mies saattaa vaistota ettei näin ole, ja sekös harmittaa suhteen alussa. Lapset ei traumatisoidu jos äiti asettaa parisuhteensa joskus etusijalle vaikka nenää nyrpistäisivätkin. Toimit mallina kuitenkin myös pojalle. Etkö halua hänenkin näkevän äitiä onnellisena? Lapsen mielestäni ei ole hyvä kasvaa tietäen ettei äidin elämässä ollut muuta tuottamassa iloa kuin vain minä. Lopulta se on aika iso taakka lapsen harteilla. Toki jos et itse tunne tämän miehen olevan sen kaiken arvoinen. Silloin anna palaa vaan, testaa kuinka kauan mies jaksaa että sinä määräät tahdin ;)

Vierailija
8/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä rasite. Niin kuin mies, joka on kiinni äidissään.

Vierailija
9/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?? En todellakaan halua olla puhelimessa jatkuvasti kiinni jos haluan viettää aikaani pojan kanssa. 

Jatkuvasti kiinni? Eli muutama viesti on liikaa ja sitten kun poika menee nukkumaan, niin puhelu miehelle?

Vierailija
10/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä en muutenkaan oikein tajua miksi pitää jatkuvasti viestitellä. Mä annan kyllä miehelle huomiota livenä ihan jatkuvasti. Minusta minulla on oikeus olla pojankin kanssa välillä.

Vierailija
11/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä eikä lapsi ole uhka. Se vain (luonnollisesti) menee aina tarpeineen miehen edelle, jonka vuoksi en enää deittaile äiti-ihmisiä.

Vierailija
12/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muutaman viestin lähetin :D Mutta sitä jatkuvaa ruudussa olemsita en ymmärrä. :O

Vierailija
13/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mä en muutenkaan oikein tajua miksi pitää jatkuvasti viestitellä. Mä annan kyllä miehelle huomiota livenä ihan jatkuvasti. Minusta minulla on oikeus olla pojankin kanssa välillä.

On toki oikeus olla pojan kanssa. Luulen, että mies ei ole pahastunut siitä ajatuksesta, vaan olet kirjoittanut asian jotenkin tökerösti.

Vierailija
14/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun pitäisi sitten jatkossa toimia? 

En todellakaan halua menettää tuota miestä, hän on todella ihana. Eikä ole todellakaan tarkoitus laittaa poikaa miehen edelle, vaikka tottakai poika on aina ykkönen. Pitäisikö tuota eilistä oikein pahoitella?

Vierailija
15/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom ap! Kun sinä olet täällä av:lla, on se pois myös ajasta poikasi kanssa! Samalla ”vaivalla” kirjoitat miehelle kuin kirjoitat tänne.

Vierailija
16/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom ap! Kun sinä olet täällä av:lla, on se pois myös ajasta poikasi kanssa! Samalla ”vaivalla” kirjoitat miehelle kuin kirjoitat tänne.

:D poika on nyt isänsä kanssa. Olen yksin kotona. 

Vierailija
17/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D poika on nyt isänsä kanssa. Olen yksin kotona. 

Ja juuri sen takiakin halusin eilen viettää laatuaikaa, koska tänään en sitä pysty tekemään.

Vierailija
18/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä äiti. Näiden av-mammojen pennut on virikehoidossa saamassa varhaiskasvatusta ja illat tabletilla, kun äidit vähän somettaa.

Ihana äiti olet ja aivan oikein tässä nykymaailmassa, että tajuay pitää puhelimen pois. En minäkään puhelimella ole tai viestittele, kun lapseni ovat hereillä. Oikea elämä on ruudun tällä puolen

Vierailija
19/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9vuotias ei ole enää vauva, hän ei tarvitse kaikkea aikaasi. Huomio myös miestä. Miksi pitää odottaa, että lapsi nukkuu ennen kun voit viestittää hänelle, ymmärrän jos tekeillä on jotain tärkeää, silloin voi ilmoittaa vaikka soittavansa hetken päästä. Ei suhde toimi, jos sitä ei ylläpidä.

Vierailija
20/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee niin, että jossain vaiheessa teiile tulee miehen kanssa erimielisyyksiä. Kivi kengässä suurenee ja lopulta päädytte eroon. Minulle kävi näin ja ymmärsin, etten voi seurustella, koska laitan lapset miehen edelle ja mies ei siitä pidä. Nyt 8v. sinkkuna ja uusi mies vasta, kun kuopus 18.