Paljonko kulutat kampaajalla käymiseen vuodessa?
Kommentit (60)
50€ itseeni. Poikien hiustenleikkuuseen 200€.
n. 150, pitkää tukkaa käyn tasaamassa lähikauppakeskuksen kampaamoissa parin kuukauden välein. Värjään kotona kun oon pihi, noin 100 e menee väreihin vuodessa.
0 € ainakin viime vuosina. Oon elämässäni kyllä muutaman kerran käynyt kampaajalla nuorempana, eli yhteensä kampaajalle on mennyt muutama satanen.
0-40 euroa. Väreihin lisäksi 40 euroa.
Alle 50 e, eli kaks latvojen tasausta.
Ehkä 40e. Käyn latvoja tasaamassa kampaamokoululla ja ihan omalla värillä oon mennyt jo vuosia. Kampaaja on se missä mä pihistelen.
n. 500 euroa. Värjäys ja leikkaus 4 kertaa vuodessa.
Käyn tarvittaessa amiksen opiskelijoilla leikkauttamassa hiukset (10 €) ja joskus myös värjäytän tyven (15 €), useimmiten kyllä värjään kaupan väreillä. Mutta siis ehkä n. 100 tuonne kuluu vuodessa. Muuhun ei ole varaa.
En yhtään. Olen leikannut ja värjännyt hiukseni 13 vuotiaasta asti itse. Kyllä sen oppii ajan kanssa niin ettei muiden apua tarvitse
Alle euron. Viimeksi kävin parturissa vuonna 2000 ja se maksoi 15 € - sen jälkeen olen ajanut kaljuni itse.
M 42
0€. Mutsilla maksan viiskymppiä kun tekee permiksen kerran vuodessa.
Noin 80 euroa. Käyn kahdesti vuodessa kampaajalla Tallinnan matkan yhteydessä. Yksi käynti maksaa noin 40 euroa ja sisältää pesun, leikkauksen, raidat, föönauksen.
Olen tyytyväinen Tallinnan kampaamopalveluihin, käynyt siellä kampaajalla reilu parikymmentä vuotta.
Noin tonnin suunnilleen.