Paljonko kulutat kampaajalla käymiseen vuodessa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Olen leikannut ja värjännyt hiukseni 13 vuotiaasta asti itse. Kyllä sen oppii ajan kanssa niin ettei muiden apua tarvitse
Jatkan vielä sen verran että hiusväreihin menee n. 50€ vuodessa
N. 120e, en värjää hiuksia. Pitkät hiukset, pelkkä tasoitus 4x vuodessa.
Olen työtön. Minulla on pitkät hiukset, jotka tasaan itse. Muutaman kuukauden välein vaalennan raidoittamalla hiusjuuret.
Jotain 150-200€ korkeintaan, joinain vuosina vähemmän jos värjään aina itse, ei se leikkaus tee noin neljä kertaa vuodessa kuin jotain 140€ korkeintaan.
Käyn kaksi kertaa vuodessa yleensä ottamassa latvoista sen verran, että ulottuvat juuri olkapäille. Hiuksia en ole värjännyt enää kolmeen vuoteen. Hintaa käynnistä tulee n. 30-35e, en muista tarkalleen. Eli vuodessa n. 60-70e.
Noin 300 €. Kaksi kertaa raidat ja leikkaus.
Noin 1000-1200€ vuodessa. Minulla on pitkät ja paksut hiukset, joita käyn värjäämässä ja tasoittamassa n. joka toinen kuukausi.
Noin 2000€, 3 kuuukauden välein käyn: tehdään silloin pidennysten huolto ja siirto, vaalennus ja värjäys (moniväri) ja toki leikkaus.
Korkeintaan 200 euroa vuodessa 3 henkilön tarpeisiin. Olen vasta parina viimeisenä vuotena alkanut käymään kampaajalla näin usein ja tuhlaamaan siihen.
En käy kampaajalla. Värjään itse ja mieheni tasoittaa hiusteni latvat, koska sitä en ulotu itse tekemään. Jostain on pakko säästää.
Molemmilla tyttärillänikin on pitkät hiukset, jotka leikkaan itse. Leikkaan itse myös mieheni hiukset ja siinä olen jo tullut sen verran taitavaksi, ettei hän enää viitsi käydäkään parturissa. Kunnon välineillä onnistuu hyvin.
0€
Blondausaineisiin menee n. 20€/kk.
Viestini poistettiin. Olen työtön, minulla on pitkät hiukset. Ei ole varaa kampaajaan. Tasoitan latvat itse sekä vaalennan juuret kamman avulla raidoiksi. Ostan vaalennusaineen saiturin pörssistä, 9€ paketti, joka riittää kolmeen käsittelyyn.
eka kerta tänä vuonna 24€, eikä tarvihte tänä vuonna ennää mennä,
paitsi syssyllä josko kahtelis mitenkä ois, rehottaako pehko liikaa, no kahotaan sitte.
Näin.
3-4 x 35€ (täti polkkatukassa, ei otsista)
Leikkaus noin joka 2 kuukausi. Värjään itse. Kampaajalle menee noin 190€ vuodessa.
En yhtään, kun siskoni leikkaa ilmaiseksi (tai no teen kyllä vastapalveluksi muuta, mutta rahaa ei mene). Sisko on parturi-kampaaja, joten hyvää jälkeä tulee.
Noin 1200 euroa. Harmaat värjättävä piiloon ja käytettävä ekokampaajaa koska olen allerginen muille kuin kasviväreille.
Leikkautan latvat kerran vuodessa, maksaa 25e.
Jotain 60 euroa (latvojen tasaus kaksi kertaa vuodessa).
1000e. Ehkä vähän enemmänkin. Pakko käydä jos haluaa edes vähän näyttää naiselta.