Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai 2.2 tuleva lakko

Vierailija
27.01.2018 |

Tuntu taas todella älykkäältä lakolta. Olen onnesta soikeana, kun saan maksaa omasta pussistani 150 euroa tuon takia.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo 2.2 tarkoittaa? Jos tarkoittaa päivämäärää, niin se kirjoitetaan 2.2., saamarin tollo! Sinut joutaisi irtisanoa, kun olet noin tyhmä ja osaamaton.

Etkö ymmärtänyt mitä päivää tarkoitetaan? Ehkä tuo oli sinulle liian hankalasti muotoiltu, mutta suurin osa taisi ymmärtää? Kyseessähän on siis tuleva perjantai.

Vierailija
22/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on vähän niinkuin sen tarkoituskin. Toki sinänsä ikävää jos sinulle aiheutuu henkilökohtaisia seurauksia.

Ai lakon tarkoitus on rankaista taloudellisesti töissä olevia? Kuullostaapa älykkäältä:)

Hei, kaikki osallistuvat talkoisiin, vaikka sitten vähän tälleen epäsuoraa reittiä, etten saa kaikkea rapaa naamalle.

Paitsi minä ja mun kamut.

Terveisin Sippilän Jussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä työttömiä vihaavat voivat mennä vaikka taksilla sinne työpaikkoihinsa. Heillä on kyllä varaa. Turha ulista.

Vierailija
24/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä työttömiä vihaavat voivat mennä vaikka taksilla sinne työpaikkoihinsa. Heillä on kyllä varaa. Turha ulista.

Eikös taksit ole lakossa😂

Vierailija
25/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös taksit ole lakossa😂

Toivottavasti. Se lisäisi mahdollisuutta että esimerkiksi hoitohenkikunnan olisi mahdollisimman vaikea päästä töihin sinä päivänä. 

Vierailija
26/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Taksit ei oo lakossa.

Vierailija
27/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksit ajaa täyttä päivää ja rahat kilisee takisuhareiden taskuun. Niillä on puhdas provikkapalkka, hyvä päivä tulee

Vierailija
28/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät taksitkin lakkoon. Tarpeeksi moni hoitaja kun joutuisi jäämään kotiin, potilaat ja mummot hoivapaikoissaan jäisivät ilman hoitoa, niin eiköhän hallitus rupeaisi perumaan aktiivimallia kiireellä.

Vierailija
29/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä miksi työllisten on tähän miekkariin osallistuttava, työttömien itsensä se pitäisi hoitaa. Luulisi, että 300 000 työtöntä siihen pystyisi.

Me joilla vielä on töitä, voitaisiin osoittaa mieltä vaikka osa-aikaisuutta, työtuntien vähentämistä ja matalapalkka-alojen pa*koja palkkoja vastaan.

Vierailija
30/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa kestävä yleislakko voisi saada jotai aikaankin. Tuollainen 1 päivän pienlakko ei auta mitään.

Vierailija
31/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on myös muistolakko.

Vierailija
32/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikka jonne menen ja olen siitä tyytyväinen. Kummallista, että työllitymistä vastutetaan ? Jo on aikoihin eletty! Lakkoilija tietää missä kastissa on seuraavien yt: neuvottelujen aikana.  Meillä talovelkaa, kolme alaikäistä lasta, haloo, lakkoonko ? Meilläpäin on vastaanottokeskus jossa parisataa etsii töitä, ottavat iloisin mielin työn kuin työn vastaan.

Miettikää omaa eleäke kertymäänne jos ajatus vielä kulee todellisuudessa.

Olen kuullut, virossa ei ole lakkoja, pitää työllistää itsensä ei sitä sielläkään tee yhteiskunta.

Vierailija
33/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, se ihana maa, jossa on kaikki hyvin. Niinkö? Siellä köyhät näkee nälkää. Haluatko Suomeen nälkää näkeviä lapsia? 

Vierailija
34/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa on erittäin vireä pimeän työn ja pimeiden palkkojen kulttuuri. Sitäkö joku haikailee? Se tulee juuri siitä, kun työttömän tai hyvin pienituloisen pitää "työllistää itsensä". 

Vierailija
35/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nälkää näkeviä lapsia ja siksi menenkin töihin kun kerta on työpaikka minne mennä + kivat työkaverit, kohtuullinen palkka millä eätän perheen.  Enkä ole hölmöläinen ja vastusta työllistymistä.

Vierailija
36/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisivät taksitkin lakkoon. Tarpeeksi moni hoitaja kun joutuisi jäämään kotiin, potilaat ja mummot hoivapaikoissaan jäisivät ilman hoitoa, niin eiköhän hallitus rupeaisi perumaan aktiivimallia kiireellä.

Kaikki taksit toimii keikkapalkalla ja yrittäjämäisesti. Ei oo tessii ei eikä kannata lakkoilla parhaana päivänä

Vierailija
37/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S -uomi

A -atteella

K -umoon

Vierailija
38/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ymmärrä miksi työllisten on tähän miekkariin osallistuttava, työttömien itsensä se pitäisi hoitaa. Luulisi, että 300 000 työtöntä siihen pystyisi.

Me joilla vielä on töitä, voitaisiin osoittaa mieltä vaikka osa-aikaisuutta, työtuntien vähentämistä ja matalapalkka-alojen pa*koja palkkoja vastaan.

Totta turiset. Työtön ja työllinenhän ovat syntymässä saadut ominaisuudet. Eli sinusta työssäkäyvä ei koskaan voi tulla työtöntä. Mua ei jostain.syystä tää sääntö koskenut kun yt:t tuli ja irtisanottiin...

Vierailija
39/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juuri näin. Kait huomisitte kun tässä puljussa nostettiin palkkoja syksyllä ei puhuttu senteistä. Tonneja ja heti kerralla. Vähän oli kai jäänyt jälkeen 14,000 e;n  palkka  yleisestä tasosta. Muista luontais eduista puhumattakaan. Ymmärsin jo kauan sitten lähteä tästä lypsykoneesta pois.

Vierailija
40/100 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös muistolakko.

Lakot on jo pitkään olleet sellaisia.

Työpaikan muistolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi