Missi kait haaveilee Cheekin varallisuudesta?
Missi oli järjestänyt synttärit skohanissa ja toivoi Cheekin laulavan myöhemmin hänelle onnittelulaulun.... jos Cheek olisi hänestä kiinnostunut, olisi laulanut heti. Toivottavasti Cheek ei ota vaimokseen tuollaist tyrkkyä. Mielummin joku tavallinen nainen, joka ei viihdy julkisuudessa.
Kommentit (11)
En usko et on kiinnostunut... olen seurannut cheekkiä vuosia ja huomannut muutoksen sen käytöksessä ym jo pitkän aikaa sitten. olen aika varma et se on löytänyt naisen itselleen. Se ei ole koskaan käyttäytynyt jotenkin noin erilaisesti, vaikea selittää. Jos sitä yhtään osaa lukea niin on tästä vihjaillutkin. Kohta hääkellot kilkattaa ja varmasti sellaisen naisen kanssa joka on hänestä kiinnostunut tosissaan. Cheek on ollut armoton uransa kanssa ja uskon olevan tarkka myös naisestaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko et on kiinnostunut... olen seurannut cheekkiä vuosia ja huomannut muutoksen sen käytöksessä ym jo pitkän aikaa sitten. olen aika varma et se on löytänyt naisen itselleen. Se ei ole koskaan käyttäytynyt jotenkin noin erilaisesti, vaikea selittää. Jos sitä yhtään osaa lukea niin on tästä vihjaillutkin. Kohta hääkellot kilkattaa ja varmasti sellaisen naisen kanssa joka on hänestä kiinnostunut tosissaan. Cheek on ollut armoton uransa kanssa ja uskon olevan tarkka myös naisestaan.
Ihana olisi näin ❤️.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Jare on vaan yksinkertaisesti tullut vanhemmiten ns. sinuiksi itsensä kanssa ja lääkitys on tasapainossa.
Meinaatko uutta miss suomea? Seiskan toimittaja voi vähän vääristellä toisen sanomisia...
Ja julkisuudesta. Missit antavat ymmärtää että ovat juhlineet Cheekin kanssa, vaikka todellisuudessa ovat olleet hätijään samassa baarissa yhtä aikaa. Cheek omassa seurueessaan ja missit omassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Jare on vaan yksinkertaisesti tullut vanhemmiten ns. sinuiksi itsensä kanssa ja lääkitys on tasapainossa.
Musta tää muutos Jaressa on näkynyt siitä saakka kun se päätti lopettaa Cheekin uran. Etenkin marraskuun jälkeen kun kertoi julkisesti lopettavansa siitä on tullut jotenkin rennompi ja rauhallisempi. Ei ole jäljellä enää kuin viimeinen loppusoitto, mut kaikki ne paineet, ihmisten odotukset ja epäonnistumisen janoaminen on jo kaukana takana.
cheek haluaa omakotitalon, on varman löytänyt itselleen rakkaan, veikkaan ettää menee kihloihin viimestään kesällä
jossain ketjussa oli mainittu Jyväskylä et cheekillä saattaisi olla nainen siellä? kyllä merkit viittaa kumppanin löytymiseen, ja on tästä kyllä jotain vihjaillut tai ainakin olen ymmärtänyt niin. ja nyt omakotitalo niin selvää pässinlihaa.
Vierailija kirjoitti:
jossain ketjussa oli mainittu Jyväskylä et cheekillä saattaisi olla nainen siellä? kyllä merkit viittaa kumppanin löytymiseen, ja on tästä kyllä jotain vihjaillut tai ainakin olen ymmärtänyt niin. ja nyt omakotitalo niin selvää pässinlihaa.
En tiedä mitä jyväskylästä on jossain mainittu, mutta taitaa se koiran kasvattaja olla sieltä suunnalta. Koira taitaa käydä pentutreffeillä sisarustensa kanssa ja näyttelytreeneissä.
Vai ottaako poikakaverin?