Aspergerin äitinä stressaa!
Minulla on asperger-persoona lapsena. Ihan tyttö tää on sitä en kiistä. Pesemisten kanssa on ollut aina niin ja näin, koska ei tykkää pesemisestä. Murrosikänäkään ei halunnut peseytyä. Aina kauhea riita oli siitä, että mee jo pesulle siitä! Nyt hän on jo nuorinainen ja opiskelee lääkiksessä. Tosi kaunis ihana tyttä on! Saa sieltä huippunumeroita. On käynyt jo proffan avustajana Jenkeissä lääkärikonffassa. Hyvältä näyttää!
Aina ei ole kuitenkaan ollut näin ruusuista. Hänelle on tuottanut ongelmia sosiaaliset suhteet erityisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Jostain syystä on aina takertunut kaikkiin tuntemattomiin ja alkanut niitä pommittamaan viesteillä. Oli mennyt poliisille asti nämä jutut, kun ei ymmärtänyt lopettaa. Tunnen merkittävän aspergerasiantuntijan ja hän on sanonut, että se kuuluu aspergeriin ja menee varmaan joskus ohi. No niin minä jo luulin, kun se lopetti sen murkkuikäisenä! Mutta nyt on alkanu yliopistossa uudestaan! Oikeusjutut on taas päällä ja taitaa saada lähestymiskieltoja useaan ihmiseen. Olen tosi epätoivoinen! Näinkö hän pilaa tulevaisuutensa!
Lisäksi minua huolestuttaa hänen seksuaalisuutensa. On tosi kaunis ja hyväuskoinen! Pelkään että opiskelijabailuissa joku poika vielä käyttää sitä hyväkseen! Mitä minun pitäisi tehdä! Kuinka saisin tälle tytölle puhuttua järkeä? Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja miten olette niistä selvinnyt?
Kommentit (57)
Miesystäväni on asperger-ihminen. Pitää oikeasti keskustella ja kuunnella sitä, mitä he ajattelevat. Kun ymmärrät heitä paremmin, osaat neuvoa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihanaa rakkaan miehen kanssa, mutta muuten hirveää! Ei siihen saa ketään pakottaa. Eikä saa koskea, jos ei saa lupaa! Tämä on muistettava kaikkien! Minulla oli seksiä vain mieheni kanssa, joka on tunnettu herrasmiesmäisyydestä.
Ap
Ainoa "seksi" mitä sinä olet harrastanut on J:n ahdistelu.
T. Gynekologi Kauniaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, tapasin yhden kympin tytön joka oli vähän outo ja oli kuin seksinukke - tai halusi olla seksiorja. Ei siis nauttinut seksistä, mutta pakkomielteisesti halusi tyydyttää mitä omituisimmilla tavoilla: asut, nieleminen, sm-seksi, b-rappu.
Olisko ollut myös aspergeri ?Jospa lopettaisit nuo törkyjutut "proktologi" alkuunsa! Mitä nautintoa saat aspergereiden piinaamisesta!
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi... Proktologi allekirjoittaa aina viestinsä. Mutta nyt poistun hetkeksi, koska lakimiesystäväni on tulossa kahville. Kysäisen samalla, josko elämänkoululaiseksi nimitteleminen täyttäisi kunnianloukkauksen merkit.
T. Proktologi Peräseinäjoelta
Ei täytä, eikä muutenkaan ananyymin nettikirjoittelijan loukkaamisesta voi saada mitään syytettä. Eli turhaan yrität siinä pelotella ja mahtailla.
T. Lakimies
Ihanko on ANANYYMI lakimies??:DDDDDD
Mitäs siitä, jos tulee joskus kirjoitusvirheitä. Kirjoitan älypuhelimella ja minulla on kiire.
T. Lakimies
Mihinköhän sullakin on kiire, jääkaapille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, tapasin yhden kympin tytön joka oli vähän outo ja oli kuin seksinukke - tai halusi olla seksiorja. Ei siis nauttinut seksistä, mutta pakkomielteisesti halusi tyydyttää mitä omituisimmilla tavoilla: asut, nieleminen, sm-seksi, b-rappu.
Olisko ollut myös aspergeri ?Jospa lopettaisit nuo törkyjutut "proktologi" alkuunsa! Mitä nautintoa saat aspergereiden piinaamisesta!
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi... Proktologi allekirjoittaa aina viestinsä. Mutta nyt poistun hetkeksi, koska lakimiesystäväni on tulossa kahville. Kysäisen samalla, josko elämänkoululaiseksi nimitteleminen täyttäisi kunnianloukkauksen merkit.
T. Proktologi Peräseinäjoelta
Ei täytä, eikä muutenkaan ananyymin nettikirjoittelijan loukkaamisesta voi saada mitään syytettä. Eli turhaan yrität siinä pelotella ja mahtailla.
T. Lakimies
Ihanko on ANANYYMI lakimies??:DDDDDD
Mitäs siitä, jos tulee joskus kirjoitusvirheitä. Kirjoitan älypuhelimella ja minulla on kiire.
T. Lakimies
Mihinköhän sullakin on kiire, jääkaapille?
Toimistossani ei ole jääkaappia! Ostan kaikki ruuat valmiina töihin!
T. Lakimies
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihanaa rakkaan miehen kanssa, mutta muuten hirveää! Ei siihen saa ketään pakottaa. Eikä saa koskea, jos ei saa lupaa! Tämä on muistettava kaikkien! Minulla oli seksiä vain mieheni kanssa, joka on tunnettu herrasmiesmäisyydestä.
Ap
Miehesi on tunnettu seksihommistaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Tähän aloitukseen olisi hyvin voinut liittää jonkun kivan kyselyn.
En viitsinyt koska silloin ketju poistettaisiin heti!
Ap Mirja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mieheni on ollut vain minun ja entisen vaimonsa kanssa. Mieheni on leski
T. Mirja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. Mirja
Ja miehen entinen vaimo oli tottakai sinun hoidettavanasi ennen kuolemaansa. Vaihtelit sille vaippoja jne vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. Mirja
Ja miehen entinen vaimo oli tottakai sinun hoidettavanasi ennen kuolemaansa. Vaihtelit sille vaippoja jne vai mitä?
Tuollaisiin kysymyksiin en vaivaudu ees vastaamaan!
T. Mirja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. Mirja
Typerä kysymys! Lisäksi mun mielestä ei oo ees mitään phaa jos ottais rakkaan hoidokin miehen tän kuoleman jälkee! Se vois olla myös entise vaimo tahto!
Jos ette mitään kaunista osaa sanoa, niin lopettakaa pöljät tähän kommentointi! En jaksa enää teitä enkä halua teitin kanssa keskustella!
T. Mirja
Mihin se stalkkaaja-lääkäritytär unohtui?
T. Lähihoitaja Lemmenjoelta
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on kyllä päivittäin mielessäni! Mihin olisi unohtunut!
T. Mirja
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja ei kirjoita noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. Mirja
Annas kun arvaan: mies on J ja edesmennyt vaimo T?
T. Supermalli Suomussalmelta
Jospa proktologi ja kumppanit pysyisivät aiheessa!