Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulissiliitto

Vierailija
27.01.2018 |

Luokittelisitko tämän kulissiksi?
- En rakasta miestäni. Miehessä hyviä puolia, mutta myös niitä huonoja. Haluaa kuulema muuttua huonoissa puolissa, mutta ammattiapua siihen ei koe tarvitsevansa. Tätä samaa hokenut noin vuoden.
- Lähinnä lasten takia olen liitossa, mutta nyt jo pitää miettiä pitääkö heidän takia erota.
- Pidän kyllä vähän hauskaa mieheni kanssa ja nauran.
- Ero itkettäis, mutta en ole varma itkettäiskö siksi että ero tuli, siksi että epäonnistuttiin vai siksi että koskaanhan minun ei olisi pitänyt edes ryhtyä tuon miehen kanssa eli ns. 15 v olen hukannut elämästäni olemalla hänen kanssaan.
-edelliseen liittyen, mies ei ole koskasn tuntunut minulle ns. oikealta.
-talous ei juurikaan muuttuisi erossa tosin velkaantuisin enemmän
-yksi syy olla naimisissa että asiat ovat jokseenkin helpompia.

Niin en tiedä elänkö nyt käytännössä kulissiliitossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?

Vierailija
2/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen merkitystä nimityksellä olisi?

Enemmän minua kiinnostaa miksi ihmeessä olet mennyt yhteen sellaisen kanssa, joka ei alunperinkään tuntunut sinulle oikealta?

Vierailija
4/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetteko?

Ei usein, haluan mahdollisimman paljon olla antamatta. N. 2-3 kk välein. Ap

Vierailija
5/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kulissi on sitä, että oikeasti halusisi jotain muuta, ja toimii haluamallaan tavalla, mutta muihin ihmisiin nähden avioliitto näyttää toiselta.

Vierailija
6/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua kiinnostaa miksi ihmeessä olet mennyt yhteen sellaisen kanssa, joka ei alunperinkään tuntunut sinulle oikealta?

Olemattoman itsetuntoni vuoksi, luulin että muille en kelpaisi ja pelkäsin tuolloin yksinäisyyttä. Sain huonot lähtökohdat elämälleni lapsuudestani.

Ap

Vierailija
7/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska ovat lampaita.

Vierailija
8/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo vaikuttaa niin perinteiseltä kulissiliitolta kuin vain voi olla.

Eikä se välttämättä hullumpi tapa ole elää. Jos kokee olevansa tyytyväinen elämäänsä. Eroamalla ei välttämättä saavuttaisi yhtään sen onnellisempaa elämää. Toki voi aina haaveilla sen tosirakkauden löytymisestä, mutta onko se realistista? Romantikkona haluan sanoa kyllä. Elämä on liian lyhyt keskinkertaiseen tyytymiseen.

Vierailija
9/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panetteko?

Täysin väärä asenne jos koet seksin olevan jotain mitä joudut antamaan. Sen kuuluu olla jotain sellaista missä molemmat on saamapuolella.

Ei sen kuulu olla joku velvollisuus mikä on pakko hoitaa!

Vierailija
10/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panetteko?

Täysin väärä asenne jos koet seksin olevan jotain mitä joudut antamaan. Sen kuuluu olla jotain sellaista missä molemmat on saamapuolella.

Ei sen kuulu olla joku velvollisuus mikä on pakko hoitaa!

Kai se seksi ton ukon kanssa on sen verran OK että tuon verran voi puuhatakin. Olen seksuaalinen ihminen. Vieraisiin en mene. En tiedä riittäisikö sitten pelkästään omakäsi. Ap

Vierailija
11/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo vaikuttaa niin perinteiseltä kulissiliitolta kuin vain voi olla.

Eikä se välttämättä hullumpi tapa ole elää. Jos kokee olevansa tyytyväinen elämäänsä. Eroamalla ei välttämättä saavuttaisi yhtään sen onnellisempaa elämää. Toki voi aina haaveilla sen tosirakkauden löytymisestä, mutta onko se realistista? Romantikkona haluan sanoa kyllä. Elämä on liian lyhyt keskinkertaiseen tyytymiseen.

En kovin tyytyväinen ole elämääni. En mitään romanttista rakkautta näe eron vaihtiehtona vaan ihan ihanan (?) yksinäisyyden ja lasten kanssa elämisen. Rauhan.

Ap

Vierailija
12/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen thaimaalainen nainen. Menin naimisiin sumalaisen miehen kanssa.Rahan takia. Mies on ruma ja lihava. Tärkein asia on, että talous kunnossa. Rakkaus on jotain muuta. En välitä.

Vierailija
14/14 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö gulissikeittoo hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi