Millainen aikuinen ihminen pelkää 8-vuotiaita lapsia?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005541102.html
Pentu pakettiin ja poliisit paikalle, jos alkaa rettelöidä. Ja Itä-Helsingin wt-mammat saavat alkaa katsella Nico-Jadessojen perään.
Kommentit (19)
Eläinmaailman opit voisivat sopia. Eli toisin sanoen fyysisyys ilman ylilyöntejä. Aivan kuten Avarassa luonnossa.
Kerropa mitä aikuinen voi tehdä vieraalle lapselle, jos se tulee vaikka lyömään? Ei yhtään mitään, jos ei halua itse pahoinpitelysyytettä! Lapsi on täysin lain ulkopuolella ja voi tehdä ihan mitä vaan, aikuinen ei voi sormeaan nostaa puolustaakseen itseään tai omaisuuttaan. Selittele siinä sitten tulevaisuudessa työnantajille miksi rikosrekisterissä näkyy lapsen pahoinpitely. Koko tulevaisuus voi mennä pilalle.
Siksi niitä lapsia pelätään.
Ei kai kukaan aikuinen yksittäin näitä pelkääkään.
Mutta jos nyt kymmenenkin käy kimppuun, niin saa siinä jo olla taistelutaitoja, jotta selviää.
Eivät kai nuo kenenkään päälle ole käyneet. Huutelu kuitenkin on vastenmielistä ja inhottavaa, ei kai sitä kukaan "pelkää", mutta minä ainakin käyttäisin muuta reittiä, jos tietäisin sitä esiintyvän.
Asun Munkkiniemessä ja tuollaista ilmiötä ei ole täällä eikä työpaikankaan ympäristössä Lauttasaaressa.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mitä aikuinen voi tehdä vieraalle lapselle, jos se tulee vaikka lyömään? Ei yhtään mitään, jos ei halua itse pahoinpitelysyytettä! Lapsi on täysin lain ulkopuolella ja voi tehdä ihan mitä vaan, aikuinen ei voi sormeaan nostaa puolustaakseen itseään tai omaisuuttaan. Selittele siinä sitten tulevaisuudessa työnantajille miksi rikosrekisterissä näkyy lapsen pahoinpitely. Koko tulevaisuus voi mennä pilalle.
Se työnantajako on koko maailma? Kaikkeen pitää alistua, jotta työnantaja ei vaan pahastu. Sanotte sillä, että pistin kuriin minun kimppuuni hyökänneet lapset, mutta Suomen oikeuskäytännöt tuntien minusta saatiin syyllinen.
ap
Meneppä ihan itse sinne yksin naisena kun siellä on laumoittain Mohammedia ja muuta Ali Babaa. Väillä joudun käymään Vuosaaressa ja siellä ei ole enää kun mamujengejä. Nico-Jadessat pyörii jossain muualla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se työnantajako on koko maailma? Kaikkeen pitää alistua, jotta työnantaja ei vaan pahastu. Sanotte sillä, että pistin kuriin minun kimppuuni hyökänneet lapset, mutta Suomen oikeuskäytännöt tuntien minusta saatiin syyllinen.
ap
Jos vaan se riittäisikin. Mutta sen rikosrekisterimerkinnän lisäksi maksat vielä korvaukset sille kimppuusi käyneelle tenavalle.
Monikulttuurin rikkaus. Aletaan jengiytymään jo alakoulu iässä. Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
Semmoinen joka on töissä tai omistaa jotain. Noi ovat eteenkin värillisinä todellisia kauhuja. Voivat tehdä ihan mitä vaan ilman että ovat vastuussa mistään, syyttääkin voivat ihan mistä tahansa ja aikuinen suomalainen kohdellaan heti rikollisena.
Erotetaan ja tuhotaan yritys (varojen jäädytys jne) jne ja vasta jälkeenpäin kun todetaan että olikin syytön ei saa mitään tuosta takaisin. Saa kyllä hakea vanhaa työtään työhakemuksella, tosin tulee sitten uudeksi työntekijäksi. Samoin saa koettaa rakentaa uutta firmaa tyhjästä kun vanha haettiin konkurssiin ja varat vietiin konkurssikäsittelyssä erinäisiin konkurssimenoihin.
Paljon parempi olla menemättä lähellekkään moisia ostareita kun riskeerata koko tulevaisuus.
Aivan pienetkin lapset istuvat prismojen eteisissä illalla. Hirveän näköistä. Eilenkin näin jonkun vielä kiltinnäköisen tytön polttelevan kaverinsa kanssa ostarin edessä. Ei ole kauaa kiltti, oli ensiaskeleensa ottanut.
Typerälle ap:lle tiedoksi.
Ihan ovat muita kuin Nico-Jadessoja. Taidat olla täysin pihalla nykymenosta? Kotipaikkakunta Keuruu ja kerran viikkossa käyt ABC:llä lukemassa Seura-lehden?
Miten kukaan voi asua itä-Helsingissä? Hirveää porukkaa nuo lapsilaumat, tulevaisuuden kouluttamatonta wt-porukkaa tai vielä pahempaa.
Jos näille lapsille ei pian keksitä mitään järkevää tekemistä joka pitää ne pois jengeistä, on helvetti irti kuten monessa länsinaapurin lähiössä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi asua itä-Helsingissä? Hirveää porukkaa nuo lapsilaumat, tulevaisuuden kouluttamatonta wt-porukkaa tai vielä pahempaa.
Siellä sitä kotetaan kerätä sitä ensimmäistä 6 miljoonaa että voi muuttaa kruunuhakaan elämällä edullisesti ja tunkemalla kaikki tulot pörssiin.
Tosin taidan itse mielummin muuttaa Tallinnaan ku on se eka milli koossa joskus 7v jälkeen mikäli onnistun sijoituksissani nykyisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos näille lapsille ei pian keksitä mitään järkevää tekemistä joka pitää ne pois jengeistä, on helvetti irti kuten monessa länsinaapurin lähiössä nykyään.
Helvetti on kohta irti joka tapauksessa.
Sosiaaliturvaa rajusti leikkaamalla nämä pakotettaisiin hanttihommiin tienaamaan 700e/kk 40 tuntisilla viikoilla eivätkä ehtisi perseillä ja muutenkin riski että menee kallis duuni alta.
Köyhyys ottaa luulot pois.
Kuinka voidaan olla näin hampaattomia tällaisen ilmiön edessä?
Jokaiselta nimi ylös ja sen jälkeen viedään kotiinsa ja puhutellaan vanhempia. Jos tämä ei riitä, niin vanhemmille sanktioita perään. Sosiaalietuuksien leikkaamista, sakkoja ym.
Tietenkin tältä kohderyhmältä vaikea periä yhtään mitään, mutta viime kädessä lasten huostaanotto. Tulee yhteiskunnalle ajan kanssa halvemmaksi, kuin maksella näiden rötöksiä tulevaisuudessa.
Jos ei nyt oteta kuria ja järjestystä peliin, kohta käsikranaatit ja singot aseena näillä yhteiskuntamme toivoilla.
No vaikka sellainen, jolla on vain kaksi kättä ja niitä kakaroita on 15.