Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen ollut erittäin uupunut jo kohta 10 vuotta, en tiedä mitä sille tekisi.

Vierailija
26.01.2018 |

Lääkärissä olen käynyt monta kertaa, ja mitään tautia ei ole löydetty, lihava olen ja masennustakin on jonkin verran aina ollut, mutta verikokeista löytyy vain se että punaverisolut on pieniä ja kevyitä, kokeilin syödä rautatabletteja mutta siitä meni maha ihan ummelle, muutenkin joutuu olla varovainen kun on IBS.
Olen aina ollut huono nukkumaan pikkulapsesta asti, aamut on olleet aina ikäviä ja enkä ole koskaan ollut sellainen "pirtsakka" ja sporttinen.
Tämä pahempi uupumus alkoi silloin kun odotin kaksosia, mutta muuten tämä ei liity lapsiin mitenkään, ne on jo 9v. eivätkä ole koskaan aiheuttaneet minulle mitään raatamista, töiden jälkeen yleensä istun sohvalla suurimman osan aikaa ja joskus on pakko ottaa päikkärit jos on ollut raskas päivä tai yöunet erityisen huonot. Viikonloppuisin nukun kahteentoista, toki valvonkin ainakin kolmeen.
Ymmärrän että ylipaino väsyttää, mutta olen ollut tässä painossa jo 15 vuotta, ja 10 vuotta sitten jaksoin tehdä paljon enemmän kuin nyt, tuntuu ettei jaksa edes hengittää välillä. Myös IBS väsyttää, mutta mulla ei oireet ole kovin pahat verrattuna moniin muihin, olen oppinut elämään tämän kanssa jo 30 vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkit voivat olla oireilua sisäilmasta. Asutko hometalossa?

Vierailija
22/26 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei vielä oikein tunnusteta kilpirauhasen vajaatoiminnan muotoja. Ei myöskään solujen energia-aineenvaihdunnan merkitystä, jossa koentsyymi Q10 on tärkeässä osassa. Sitä ei välttämättä valmistu elimistössä tarpeeksi. Näistä löytyy kyllä tutkimustietoa kun kaivelee. Ruoka on erinomainen lääke, alkuun pääsee kunnollisilla lisäravinteilla niin että jaksaa alkaa korjata tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlaisia tuntemuksia. Huomattava muutos tapahtui muutamassa viikossa kun jätin sokerin ja valkoisen jauhon pois ruokavaliosta. Olo piristyi ja jokapäiväinen koomaväsymys poistui. En olisi uskonut, että niinkin yksinkertainen muutos ruokavaliossa vaikuttaa niin paljon!

Vierailija
24/26 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pyytää 9v siivousapua? Tai lähde niiden kanssa käymään jossain, se voi motivoida kun lapsilla on kivaa.

Vierailija
25/26 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki merkit voivat olla oireilua sisäilmasta. Asutko hometalossa?

Muutettiin tähän taloon vajaa 5 vuotta sitten, uupumus oli jo vuosia ennen sitä. Joten toivottavasti ei asuta hometalossa.

ap

Vierailija
26/26 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko pyytää 9v siivousapua? Tai lähde niiden kanssa käymään jossain, se voi motivoida kun lapsilla on kivaa.

Ei siihen tavaroiden karsintaan juuri ole lapsista apua, heidän mielestään kaikki muu tavara paitsi heidän lempilelunsa voi surutta heittää pois :)  Se siinä hommassa on se ikävä puoli että se on vähän pakko tehdä itse kun lasten tavarat ja vaatteet tiedän minä mitä haluan säilyttää ja mitä en, mitä annan siskon pojalle ym. ja mun omaa tavaraa on paljon, entisen firman tavaraa, kirjoja ym.  Mieskin heittäisi vaan kaikki pois katsomatta laatikoihin mitä siellä on, ja siellä on tosi tärkeitäkin juttuja, ja paljon ihan uutta tavaraa joka pitäisi myydä.

ap