Ottaa päähän. Piti olla vapaa viikonloppu.
Ottaa päähän. Piti olla vapaa viikonloppu. Eksä on silti välisin tunkemassa lapsia tänne ja kaikille mahdollisille lähellä asuville sukulaisille. On sääli, että tuollaisia huonoja äitejä on olemassa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulosta isäkään kaksiselta.
Isä on aina näissä tilanteissa suostunut ottamaan lapset.
Eikö kukaan mammoista tunnusta tehneensä samoin sidukkahimoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ei olisi suomalaisista naisista uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä isän tunnet. Jokaista ottaa päähän, kun suunnitelmat menee sovitun osalta pieleen, vaikka lapset olisivat kuinka rakkaita! Ja jos exä niitä "tunkee" isälleen, näyttäisi siltä, että isä heitä muutenkin hoitaa, kenties vuoroviikoin peräti! On isiä, jotka nostavat kytkintä ja unohtavat tenavansa kokonaan. Jos sun exä on paska, niin älä täällä yleistä. T: Nainen, äiti ja mummi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ei olisi suomalaisista naisista uskonut.
Eiku en ole eronnutkaan. Siksi olin hiljaa.
Mitähän tässä oikein tekisi. Lapset hinkuvat koko ajan isän luokse sen lisäksi, että sovittua tapaamissopimusta noudatetaan. Ongelmana tässä on, että eksä muutti niin kauas (vaikka tiesi asuinpaikkani) etteivät lapset pääse kovin helposti aamulla kouluun. Tiedän että lapsilla on äidin luona huono olla ja että joutuvat asumaan liian pienessä asunnossa kun eksä ahnehti mahdollisimman lähelle kaupungin keskustaa. Olen yrittänyt joustaa sen mitä voin.
Viikko-viikko on inhottava ratkaisu vaikka moni ottaa sen elareista päästääkseen. Olisikohan joku pidennetty viikonloppu mahdollinen...eksä ei kyllä varmaan suostu tuollaisessa järjestelyssä luopumaan elareista. :( Olen jopa miettinyt lasten viemistä autolla kouluun (toisi minulle paljon lisäkuluja) jos ovat luonani viikolla, mutta aika ei yksinkertaisesti riitä aamuruuhkissa tai sitten pitäisi herätä todella aikaisin (ei hyvä lapsille).
Tuntuu tosi pahalle. Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tuollaisen eksän ja mitä lapset ovat tehneet ansaitakseen tuollaisen äidin? Yritän parhaani, mutta minäkin olen vain ihminen. Erosta vielä velkaa niskassa ihan kiitettävästi, joten en pysty mihinkään kroisosratkaisuihin.
Onko naiset ja AV-mammat yleensäkin ottaen näin julmia ja lapsille kostetaan ero vaikka itse on lähdetty ja eksä yritetään läkähdyttää ja imeä kuiviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ompas jalomielinen, että oikein suostunut ottamaan omat lapset käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isällä ei ole vielä uutta puolisoa (lasten hyvinvoinnin takia), eksällä on. Isänkin pitää päästä hoitamaan asioita eikä sovittuja menoja voi aina perua lyhyellä varoitusajalla. Lapsia ei voi jättää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne samat omat lapset, joista äitikulta sillä hetkellä halusi eroon.