Vieläkö herkuttelet Nutella-levitteellä tämän kuvan nähtyäsi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kohtuudella kun syö niin ei ole vaarallista.
Pääraaka-aineet sokeri ja palmuöljy, jep jep. Ja kohtuus kohdallasi tarkoittaa kuinka usein pitää hakea uusi puteli kaupasta?
En syö Nutellaa enkä muutakaan vastaavaa shittiä.
En pidä nutellasta mutta oliko tuo sinulle yllätys? Ihan maalaisjärjellä pystyy ajattelemaan että sisältää puolet sokeria. Luulitko itse terveystuotteeksi tai samaksi kun pähkinävoi?
Todellakin herkuttelen Nutellalla edelleen! Ymmärrän, että toisilla on vaikea löytää kohtuus herkuttelussa, ja silloin onkin varmasti parempi pidättäytyä sokerisista herkuista kokonaan, mutta mulla ei sellaista ongelmaa ole.
Nutella on ihanaa. Syön sitä ulkomailla aamupalaksi eli menee varmaan kohtuukäytön piikkiin.
En ole koskaan ymmärtänyt tuon herkun ihanuutta. Suklaan ystävä olen kyllä mutta tuo töhnä ei uppoa ollenkaan :/
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tuon herkun ihanuutta. Suklaan ystävä olen kyllä mutta tuo töhnä ei uppoa ollenkaan :/
Suklaan kanssa tuolla on aika vähän tekemistä. Lähinnä sokeri-palmuöljysekoite jossa kaakaojauhoa vähän mausteeksi että saadaan houkuttelevamman näköiseksi.
Vain idiootti kaipaa visuaalista kuvaa havainnollistamaan asian, joka lukee purkissa. Ja juu syön jatkossakin hyvillä mielin nutellaa.
Kaikkihan nyt sen tajuaa että sokerimömmöä on. Sitä en tullut ajatelleeksi että palmuöljy on ainesosana.
Ei ole kyllä mun käsitys herkuttelusta nutellan syöminen, kaameaa äklömäkeeta mönjää.
Mä en myöskään Nutellasta pidä. Inhottavaa tahmeaa mössöä. Jos jotain saman tapaista on saatava, ostan ihan suklaalevitettä/sulatan suklaata. Pähkinät jotenkin pilaa tuon "aidon".
Nutella on pula-ajan tuote.
Ikinä oikein oppinut tykkäämään siitä, joskus laihduttaessa söin sitä (päärynän ja sen oudon dieettikeksin kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti kaipaa visuaalista kuvaa havainnollistamaan asian, joka lukee purkissa. Ja juu syön jatkossakin hyvillä mielin nutellaa.
Ton kuvan idea onkin juuri herätellä niitä idiootteja, taisi vähän kolahtaa sinuunkin ;)
Nutella on aivan järkyttävän pahaa, kuten kaikki muukin hasselpähkinän makuinen. Kaikista muista pähkinöistä tykkään, mutta hasselpähkinä tökkii pahasti. Onko muilla näin?
Kyllä
Kuvan nähtyäni laitoin vielä enemmän kroisantin päälle
EU:n ruokaturvallisuusvirasto EFSA alkaa suitsia elintarvikkeissa yleisen palmuöljyn käyttöä. Italiassa on jo vedetty tuotteita pois markkinoilta.
En herkutellut ennenkään. Tiesin, että on pelkkää sokerisontaa. Herkuttelen muuten. En sokerilla.
Kyllä, kohtuudella kun syö niin ei ole vaarallista.