Kokemuksia vähän käytetty-nettikirpparista?
Onko kukaan myynyt tuolla? Tuttava suositteli ja mietin et laittaisinko vaatetta myyntiin.. Kävin katselemassa tarjontaa ja ainakaan oman maun mukaista vaatetta eikä kodintekstiiliä ollut paljoa myynnissä.
Kommentit (5)
Eikö kellään oo kokemuksia? Tuosta ei oikein mistään löydy kunnolla keskustelujakaan..
-ap
Itse oon ollut tyytyväinen myyjänä mutta en ostajana. Laitoin myyntiin parissa eri erässä noin 100 eri tuotetta, lähes kaikki menivät nopeasti. Syynä varamasti se että oli hyväkuntoista tavaraa edullisesti. Ostettavaa en ole löytänyt vaikka mieluusti suosin kierrätystä niinkin päin. Palvelu kaipaa siis selkeästi hyväkuntoista tavaraa myyntiin. Itse laitan aina kun tulee viesti että voi lähettää ilmaiseksi, jokaisesta kohteestahan ottavat nykyään sen 1,90 euroa "provikkaa".
olen tykännyt sekä myyjänä että ostajana.Enemmän olen myynyt, muutamia tuotteita ostanutkin. Ostamani tuotteet ovat olleet hyväkuntoisia ja edullisia vaatetta ja kodin tavaraa.Sesonki kannattaa huomioida.
Itse oon lähinnä joskus tilannut tuolta jotain teinilleni, pääsääntöisesti ollut hyvälaatuista vaatetta. Yhden-kahden jutun takia ei viiti tilata koska postarit pitää kuitenkin maksaa.