Saako näyttää upealta toisen häissä?
Pitääkö häihin pukeutua niin, että morsian ei varmasti jää varjoon?
En tarkoita paljastavia vaatteita enkä mitään glitter-hässäkää, mutta sillä tavalla upeaa että "vau, tuon mekon minäkin haluaisin omistaa". Vai pitääkö häihin panna vain toiseksi parasta ja säästää muihin sukujuhliin se upein vaate?
Kommentit (25)
Miksi kukaan haluaa pukeutua toisen häihin niin, että morsian saattaisi jäädä vieraan varjoon? Kyseessä on hääparin päivä kuitenkin. Eikö voi antaa hääparin olla keskipisteenä?
Ei saa yrittää päihittää morsianta. Kauniita, itselle sopivia ja edustavia juhlamekkoja löytyy kyllä sellaisiakin, joilla ei yritetä jättää morsianta varjoon. Jos meinaat jonkin katseenkeräysmekon laittaa yllesi, niin tiedät kyllä itsekin haluavasi viedä päähuomion. Mitäpä luulet, onko ok pääparia kohtaan? No ei ole.
Mitä jos yllättäisit kaikki ja laittaiset itsellesikin morsiuspuvun päällesi. :D
Ei tietenkään saa näyttää hyvältä. Hiuksia ei saa pestä, ihoa ei saa hoitaa, meikkiä varsinkaan ei suvaita. Jos morsian on ylipainoinen, kaikkien vieraiden on lihottava vähintään yhtä suuriksi, muuten ei voi mennä paikalle.
Ihan käytösetiketissä tämä on mainittu. Ja pitäisi tuo kai muutenkin ymmärtää, vaikkei etikettiä tuntisikaan. Ei päälle valkoista asua, se väri on varattu morsiamelle. Eikä muutakaan liikaa huomiota herättävää.
Onhan tämä vähän kumma juttu kun tosiaan yritän häihin ostaa mekkoa, ja pitää katsoa sillä silmällä että ei ole "liian kiva".
Periaatteeni on että ostan vain vaatteita jotka miellyttävät omaa silmää. Mutta nyt sitten toisen häihin mennessä olisi tahalleen laskettava rimaa??
Itsevarmaa :) tai sitten morsiamena on joku rusina.
Olen katsellut paljon hääohjelmia.
Miksi mongoloidisian näköiset morsiammet ahdetaan tuhansien eurojen kimmeltäviin prinsessamekkoihin?
Sika on sika vaikka sinapilla kuorruttaisi
Kunhan etsit tavan, jolla näytät upealta, mutta et morsiammelta etkä tyrkkyseksikkäältä. Monilla on vaikeuksia erottaa etenkin ensimmäistä ja viimeistä tosistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käytösetiketissä tämä on mainittu. Ja pitäisi tuo kai muutenkin ymmärtää, vaikkei etikettiä tuntisikaan. Ei päälle valkoista asua, se väri on varattu morsiamelle. Eikä muutakaan liikaa huomiota herättävää.
Katsoin Quiz-vaateliikkeen bridesmaid -mallistoa ja minusta ne kaikki ovat veistoksellisen kauniita. Ovatko ne liian huomiota herättäviä?
Tarjoillaanko häissä ruokaa ja juomaa?
Jos kaikki on maksullista....meet jossain peruskoltussa ja poistut paikalta ennen ruokailua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä vähän kumma juttu kun tosiaan yritän häihin ostaa mekkoa, ja pitää katsoa sillä silmällä että ei ole "liian kiva".
Periaatteeni on että ostan vain vaatteita jotka miellyttävät omaa silmää. Mutta nyt sitten toisen häihin mennessä olisi tahalleen laskettava rimaa??
Mahdat olla melkonen primadonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Quiz-vaateliikkeen bridesmaid -mallistoa ja minusta ne kaikki ovat veistoksellisen kauniita. Ovatko ne liian huomiota herättäviä?
oltko mongoloidinen sika?
Kaiken saa nykyään 5XL koossa:)
Miksi mongoloidisian näköiset morsiammet ahdetaan tuhansien eurojen kimmeltäviin prinsessamekkoihin?
Juhliin, kuten vaikka sitten häihin on yhtä loukkaavaa mennä "yli pukeutuneena" kuin "alipukeutuneena." - Pukeutuminen on minusta osa hyviä (juhla)tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla melkonen primadonna.
En mielestäni, en vain osta vaatteita jotka eivät ole mieluisia. Miksi kukaan ostaisi rumia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Ja juntti on juntti
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö häihin pukeutua niin, että morsian ei varmasti jää varjoon?
En tarkoita paljastavia vaatteita enkä mitään glitter-hässäkää, mutta sillä tavalla upeaa että "vau, tuon mekon minäkin haluaisin omistaa". Vai pitääkö häihin panna vain toiseksi parasta ja säästää muihin sukujuhliin se upein vaate?
Saattaahan se morsian muutenkin olla vähemmän kaunis kuin vieras. Mielestäni ehdottomasti saa pukeutua kauniisti häihin, mutta ei tietenkään yliampuvasti. Moni voi vain näyttää ihan tavallisessa jakkupuvussa paljon paremmalta kuin joku ylipainoinen kermakakkuun pukeutunut morsian. Silloin ongelma on yksin morsiamen.
Sukujuhliin se upein vaate...? Hmm....
Mä itse olen sitä mieltä, että on vähän mautonta yrittää varastaa show ulkonäöllään toisen häissä. En usko, että sitä varsinaisesti paheksuu kukaan, mutta musta se on vähän tylsä asenne, koska se on morsiusparin päivä. Itse voi loistaa sitten muissa bileissä illan kuningattarena. Musta on huomaavaista pukeutua juhlavasti, mutta ilman wow-efektiä.