Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi mukava ja lämmin matkakohde huhtikuussa?

Vierailija
26.01.2018 |

Vuodenvaihteen reissut jäi tänä vuonna tekemättä, joten suunnittelen lyhyempää matkaa huhtikuussa. Ajattelin Aurinkorannikkoa, mutta joutuukohan siellä palelemaan vielä huhtikuussa? Toinen olisi Santorini tms. Kreikassa, tosin viileää sielläkin taitaa olla. Dubai ja Egypti eivät kiinnosta. Onko kokemuksia/ehdotuksia kohtuullisen lentomatkan kohteista?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos loman voisi siirtää toukokuulle niin olisi helpompi saaa lämpimät kelit.

Olemme olleet toukokuussa Kreetalla ja Turkissa ja oli hyvät kelit ja merivesikin oli lämmintä.

Kiitos, mutta olin ajatellut käydä Kroatiassa touko- tai kesäkuussa.

Vierailija
42/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan liian pitkä lento makuusi, mutta Thaimaassa on tuohon aikaan sopivan lämmintä ja huhtikuussa on myös Songkran-vesijuhlat, ne ovat todella hauskat jos huumorintaju riittää isoon vesisotaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää toukokuussa,esim Samos ja siellä Phytagora aivan ihana,mutta sinne reissuja aletaan tekeen vasta toukokuun alussa.

Vierailija
44/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan liian pitkä lento makuusi, mutta Thaimaassa on tuohon aikaan sopivan lämmintä ja huhtikuussa on myös Songkran-vesijuhlat, ne ovat todella hauskat jos huumorintaju riittää isoon vesisotaan :)

Olen käynyt joka talvi joko Thaimaassa tai muualla Aasiassa, joten ei ole liian pitkä lento mutta viikon lomaa varten ei oikein jaksaisi istua pitkiä lentoja. :)

-ap-

Vierailija
45/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kap Verde

Tosi lähellä. :)

Vierailija
46/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetasta saat parhaiten tietoa Kreikka.netistä.

Vierailija
47/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorca

Vierailija
48/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissä on lämmintä. Sanoisin, että jopa kuumaa.

Vierailija
49/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa paras paikka on Lapin keväthanget!

Vierailija
50/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleohorassa ei ollut vielä toukokuun puolessa välissäkään kaikki ravintolat oviansa avanneet, eli tämä kannattaa huomioida.

Vierailija
51/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuussa paras paikka on Lapin keväthanget!

LOL. Helvetti ja Lappi ovat ihmisten mielestä parhaita paikkoja.

Vierailija
52/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorcalla olen ollut huhtikuun alkupuolella, en muista oliko huhtikuun 1. vai 2. viikko, mutta siellä oli silloin jotain 20-22 astetta. Oli oikein mukava sää, pärjäsi t-paidalla ja shortseilla, oli kiva patikoida ja pyöräillä, en itse kun pidä liian kuumasta. Sää on kuitenkin siellä tuohon aikaan vielä jonkin verran epävakaista, että kylmempääkin voi olla.

Tuolloin (muutama vuosi sitten) sinne ei kylläkään ollut huhtikuussa suoria lentoja, vaihdettiin Tukholmassa konetta.

Vierailija
53/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastaajille, shortlistalla on nyt Aurinkorannikko, Kreeta, Kypros ja Israel. Millaisia kokemuksia niistä on keväällä matkustaneilla?

Vierailija
54/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilat tai Dubai.

Miten pitkä lento on Eilatiin, ja onko suoria lentoja?

-ap-

Vierailija
55/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti.

Vierailija
56/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallorcalla olen ollut huhtikuun alkupuolella, en muista oliko huhtikuun 1. vai 2. viikko, mutta siellä oli silloin jotain 20-22 astetta. Oli oikein mukava sää, pärjäsi t-paidalla ja shortseilla, oli kiva patikoida ja pyöräillä, en itse kun pidä liian kuumasta. Sää on kuitenkin siellä tuohon aikaan vielä jonkin verran epävakaista, että kylmempääkin voi olla.

Tuolloin (muutama vuosi sitten) sinne ei kylläkään ollut huhtikuussa suoria lentoja, vaihdettiin Tukholmassa konetta.

Onko Mallorca mukavampi paikka kuin Ibiza? En kaipaisi juniorien bailausta hotellin altaalla ja käytävillä.

Vierailija
57/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni sanoo, että heidän 20-vuotisen avioliittonsa aikana kävivät aina (jos jossain kävivät) kaikilla lomilla anoppilassa, joka oli aurinkorannikolla. Oli kuulemma ihan kivat säät.

Ihan kivat voi jonkun mielestä olla sellaiset noin 20 asteeseen yltävät suomalaiset kesäkelit.

Oltiin eräänä vuonna aurinkorannikolla huhtikuun kaksi ekaa viikkoa. Joinakin päivinä oli 11 astetta, tuuli kylmästi ja satoi. Parina päivänä oli niin lämmintä, että olin hihattomassa paidassa. Se 20 astetta tuntuu yhtäkkiä tosi paljolta.

Jos minä reissaan jonnekin ja lämpötilalla on suuri merkitys loman kannalta, lentäisin mielelläni sen pari tuntia pidempään.

Vierailija
58/58 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilat tai Dubai.

Miten pitkä lento on Eilatiin, ja onko suoria lentoja?

-ap-

N. 4 t 45 min lentoaika

https://www.finnair.com/fi/fi/destinations/middle-east/israel/eilat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme