Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä minun kannattaa äänestää näillä kriteereillä?

Vierailija
26.01.2018 |

Elikkäs, en vaalikoneiden runsaasta koluamisesta ja ehdokkaiden vaaliteemojen tutkimisesta huolimatta osaa päättää, ketä äänestää pressaksi. Kohta täytynee jättää äänestämättä, koska jokaisen ehdokkaan kohdalla tuntuu löytyvän jokin vakava puute, minkä vuoksi en voi ääntäni antaa juuri hänelle. Kriteerini:

- ehdoton ja tiukka EI aktiivimallille (työttömien asiat ovat minulle nro. 1, vaikken ole itse työtön).
- en tahdo Suomeen koko maailmaa elätettäväksi, koska rahat eivät riitä suomalaistenkaan asioiden hoitoon
- ei saa olla selkeä oikeistopuolue (en voisi milloinkaan äänestää kokkareita)
- arvostan luontoa ja olen huolissani ilmastonmuutoksesta
- vähävaraiset lähellä sydäntä
- EU sanelee mielestäni liikaa Suomen politiikkaa ja kumartelemme ja hymistelemme aivan turhaan sinne päin

Ehdotuksia? Keskustelua? Vai onko viisainta jättää kokonaan äänestämättä, koska sopivaa ehdokasta ei tunnu löytyvän...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7 ja 5 ovat lähimpänä.

Vierailija
2/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulista tulee presidentti joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs, en vaalikoneiden runsaasta koluamisesta ja ehdokkaiden vaaliteemojen tutkimisesta huolimatta osaa päättää, ketä äänestää pressaksi. Kohta täytynee jättää äänestämättä, koska jokaisen ehdokkaan kohdalla tuntuu löytyvän jokin vakava puute, minkä vuoksi en voi ääntäni antaa juuri hänelle. Kriteerini:

- ehdoton ja tiukka EI aktiivimallille (työttömien asiat ovat minulle nro. 1, vaikken ole itse työtön).

- en tahdo Suomeen koko maailmaa elätettäväksi, koska rahat eivät riitä suomalaistenkaan asioiden hoitoon

- EU sanelee mielestäni liikaa Suomen politiikkaa ja kumartelemme ja hymistelemme aivan turhaan sinne päin

Ehdotuksia? Keskustelua? Vai onko viisainta jättää kokonaan äänestämättä, koska sopivaa ehdokasta ei tunnu löytyvän...

Paavo Väyrynen on sinulle täydellinen.

Vastustaa aktiivimallia. Katso vaikka Paavon facebook sivut:)

Kannattaa tiukasti kontrolloitua järkevää maahanmuuttolinjaa ja eliitti Pelkää häntä koska mustamaalaa ja sensuroi hänen poliittista toimintaa.

Paavo Ainoa todellinen valtiomies, muut ovat eliitin sätkynukkepellejä.

Vierailija
4/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ja se on todennäköistäkin ikävä kyllä. Mutta jokainen ääni pois häneltä on silti hyvä asia.

Ap

Vierailija
5/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa aikaa poliitikkojen seuraamiseen. Sinulla on elämä edessäsi Älä pilaa sitä seuraamalla näiden pässinpäiden pyrkyreiden lupauksia. Pyrkyreiden jotka valehtelevat sinulle päin naamaa.

Vierailija
6/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ja se on todennäköistäkin ikävä kyllä. Mutta jokainen ääni pois häneltä on silti hyvä asia.

Ap

Paavo on silloin hyvä vaihtoehto. Piikki aika monenkin lihassa.

Vierailija
7/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä vielä perehtyä Väyryseen lisää. Äänestän häntä, mikäli kriteerini 1 ja 2 täyttyvät hänen kohdallaan selkeästi. Huhtasaari ei mielestäni vastusta tarpeeksi lujasti aktiivimallia, vaan kiertelee ja kaartelee siitä kysyttäessä ja antaa ylimalkaisia vastauksia, ja miellän hänet yhä ikävä kyllä persuksi (jotka käänsivät viimeksi takkinsa törkeästi).  Ap

Vierailija
8/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä vielä perehtyä Väyryseen lisää. Äänestän häntä, mikäli kriteerini 1 ja 2 täyttyvät hänen kohdallaan selkeästi. Huhtasaari ei mielestäni vastusta tarpeeksi lujasti aktiivimallia, vaan kiertelee ja kaartelee siitä kysyttäessä ja antaa ylimalkaisia vastauksia, ja miellän hänet yhä ikävä kyllä persuksi (jotka käänsivät viimeksi takkinsa törkeästi).  Ap

Kaikki kriteerit kaikissa mielipiteissä täyttyvät Paavossa, jos joku puuttuu, niin kauankos sitä lupaa just päinvastaista kuin edellisenä päivänä.

Vierailija
9/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kriteerit kaikissa mielipiteissä täyttyvät Paavossa, jos joku puuttuu, niin kauankos sitä lupaa just päinvastaista kuin edellisenä päivänä.[/quote]

No juuri tämä saa minut yhä empimään Väyrysen kohdalla. Vihaan yli kaiken sellaista logiikkaa, että mantteli kääntyy sen mukaan, mikä on itselle sillä hetkellä edullista. Ap

Vierailija
10/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari on persu pahimmasta päästä. Ainoa ketä harkitsisin sun kriteereillä on Väyrynen. En tosin hirveän tarkkaan ole perillä Kyllösestä ja Haataisesta, mutta heitä en itse äänestäisi missään tapauksessa. Vuodet 2000-2012 maassamme oli vasemmistonaispresidentti jaja kyllä siinä oli ainakin 12 vuotta liikaa hänelle.

Vierailija
11/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin....loistavaa!!

Paavo rahoittaa vaalinsa ITSE myymällä mukejaan ja onhan hän rautaisen kokenut älykäs poliitikko. Paavo allekirjoitti julkisesti aktiivimallia vastaan kansalaisaloitteen.

Huhtis prttäjäpersuna oli valmistelemassa itse aktiivimallia. Todellinen huijari.

Haavistosta kertoo kaiken se, että puheissaan kantaa "huolta" syrjäytyneistä mutta teoissaan myy Suomen vuosittain 100 miljoonien arvoisen sähköverkkomonopolin ulkomaisille suuryhtiöille kuten Caruna ja sähkölaskut nousee, miljoonat eivät palaudu Suomeen ja tulee lisää syrjäytymistä...semmoisia ovat vihreät.

Nyt kaikki protestiäänet Paavolle!

Median mustamaalaaman on pakko olla se valittu

Vierailija
12/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhikkkollo kirjoitti:

Nro 7 ja 5 ovat lähimpänä.

Ainoastaan nro 7.

Viitosesta sen verran, että Pitäisi jokaiselle olla selvää että persut petti äänestäjänsä ja siitä seuraa rangaistus. Ei ääniä. Huhtis oli itse persuna valmistelemassa aktiivimallia siksi ei vastusta sitä.

Jokainen noista on pettänyt äänestäjänsä pahasti, paitsi Paavo Väyrynen!

Paavo on ainoa joka voi luotsata Suomen järjelliselle polulle.

Mikäli Paavoa ei valita tarkoittaa se ääntä perustuslain vastaiselle aktiivimallille!

Ihme lammaskansa jos ei tätäkään nyt hoksaa.

Vierailija
13/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Kyllönen. Mutta tämäkin aloitus tod näk pli ennenkaikkea osa informaatiovaikuttamista trollausta ja paavo-populismia

Vierailija
14/22 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.ro 313 Aku Ankka

Vierailija
15/22 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo väyrynen. Tehdään nyt hänestä presidentti. Suomalaisten etu ensin! Ääni meni paavolle.

Vierailija
16/22 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äänestää Huhtasaarta. Mamu mieheni perusteli minulle hyvin, miksi hän äänesti Lauraa ja minusta se oli niin hyvä perustelu, että tällä kertaa minä myös olen yks persus ja äänestin Lauraa numerolla 5.

Vierailija
17/22 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanurista ne on ne kaikki ehdokkaat, mutta Laura on paras persus. Valitse siis 5!!

Vierailija
18/22 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äänestetään presidenttiä ja kriteerisi liittyvät hallituksen toimiin. Yhtä hyvin voit valita ehdokkaasi sen mukaan minkä värisiä maitopurkkeja ostat.

Vierailija
19/22 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa. Laura tietty.

Vierailija
20/22 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään, koska sä oelt vi..n idiootti! Mikään noista ei ole pressan päätettävissä. Yhtä hyvin sä voit äänestää niiden mulkun pituuden tai tissien perusteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi