Julkinen joukkoliikenne seis-päivä, milläs kouluun?
Koeviikko lukiossa mulla menossa ja bussilla kuljettava matkat, 25km/suuntaansa. Tosi kivaa ja ei todellakaan ole varaa taksimatkoja maksaa, kerran mennyt viimesyksynä taksilla vastaavan matkan ja kustansi liki 50€/suunta.
Kommentit (27)
Ostakaa köyhät auto ja ajelkaa sillä.
Tee uusintakoepäivänä? Ja ei kai sun itse tarvis sitä taksia tuossa tilanteessa maksaa vaan sun vanhemmat maksaa?
Kysy joltain koulukaverilta, jos voit olla heillä yötä edeltävän yön? Luulis tuossa tilanteessa onnistuvan. Ja jos sieltä päästä vaikka joku vois sut sitten heittää sut kotiinkin päivän päätteeksi, kun ei tuon pidempi matka ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeviikko lukiossa mulla menossa ja bussilla kuljettava matkat, 25km/suuntaansa. Tosi kivaa ja ei todellakaan ole varaa taksimatkoja maksaa, kerran mennyt viimesyksynä taksilla vastaavan matkan ja kustansi liki 50€/suunta.
Yksi välistä jäänyt koulupäivä ei merkitse yhtään mitään.
Sen kyllä uskon että teillä elämäntapaloisilla pummeilla on tuo asenne.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa köyhät auto ja ajelkaa sillä.
Mistä luulet, että köyhillä on rahaa autoon? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi välistä jäänyt koulupäivä ei merkitse yhtään mitään.
Olen samoilla linjoilla
T. ope
Sinä lammas lampsit kiltisti täyttämään aktiivimallisi.