Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kikat tehdä nainen mustasukkaiseksi

Vierailija
25.01.2018 |

Kertokaapas? Teettekö sellaista?

Mulla ja yhdellä miehellä on ollut sutinaa pitkään ja tänään hän yhtäkkiä kysyi, että kuka se uusi nuori nainen on, joka on tullut työpaikallemme. Äänensävy oli sellainen hieman pisteliäs.

Nainen on vain hetkellisesti meillä yhden projektin takia ja kerroin tämän miehellekin ilmeen värähtämättä.

En tiedä yrittikö jotenkin tehdä mustasukkaiseksi, mutta hyvin onnistui. Olen ollut hieman kylmä miestä kohtaan, sillä en uskalla lähteä mihinkään vakavaan mukaan ennen kuin olen ihan varma, että tässä on jotakin. Tuo vieraileva nainen on tietysti pirun upea, joten en ihmettele jos oli asiasta aidosti kiinnostunut.

Mutta se äänensävy...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, sittemmin ex, yritti tehdä minut mustasukkaiseksi kertomalla juhlissa pikkupöhnässä itsevarmalla äänellä, että hänellä olisi kyllä ottajia, jos hän vain haluaisi. Että hän on niin haluttava ja vetävä vieläkin, että kelpaisi kenelle tahansa naiselle, jos haluaisi.  (Pöh, juottosika - oli turvottanut itsensä jo siihen aikaan melkoiseksi tynnyriksi syömällä ja juomalla, ja naamakin punoitti jo siihen maliin, ettei ole tullut harrastettua lasiin sylkemistä). 

Siihen totesin lopen kyllästyneenä, että entäs sitten. Sitten korotin ääntäni ja kysyin pöytäseurueeni naisilta, jos joku haluaisi ottaa tämän hoiviinsa. Ei kelvannut kenellekään. Hah.

Vierailija
2/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni yritti tehdä minua mustasukkaiseksi. Jätin hänet, koska en halua, että mies haluaa leikkiä tunteillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin on kikkoja jopa viisi kappaletta aina varalla hyllyssä kaiken varalta.

Vierailija
4/4 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs naisen jormat tehdä mies mustasukkaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan