Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan kestää kävellä 10km

Vierailija
25.01.2018 |

Jos ei ole kovin nopea.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa jengi sanoo et kaks tuntia, jos tossa lukee ettei ole kovin nopea.

Siksi että se on melko hidas vauhti.

Eihän ole, armeijakin marssii 3-5 km/h ja ne on sentään pääosin nuoria miehiä.

Vierailija
22/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme minuuttia. Typerään kysymykseen typerä vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa jengi sanoo et kaks tuntia, jos tossa lukee ettei ole kovin nopea.

LOL, normaali kävelyvauhti on 4.8 km tunnissa.

Lapset ja vanhukset mukaanluettuna.

Oletan että kyse on reippaasta kuntokävelyä, eikä kaupungilla lompolua.

http://www.itsevalmennus.fi/ohje.php

Kävelyssä rasittavuustason valinta kävelyvauhti

Vierailija
24/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset ap, kyllä se kauan kestää.

Vierailija
25/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitussa on sun arvaus, homo

Vierailija
26/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole, armeijakin marssii 3-5 km/h ja ne on sentään pääosin nuoria miehiä.

Armeijan marssivauhdissä on varusteet ja tauot mukana ja tuolla vauhdilla mennään 6 tuntia monena päivänä peräkkäon ja ollaan taistelukunnossa.

Vierailija
27/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen 5km:n työmätkani 40-45 minuuttiin, joten kyllä mulla menisi alle 2h

Itselläni vauhti hidastuu 6 km jälkeen, vaikka olen tottunut. Liukkaalla menee kauemmin ja se rasittaan enemmän eli vauhti hidastuu vieläkin enemmän. 

Vierailija
28/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50min

Suht hyväkuntosen hölkkää ;)

Vierailija
29/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitussa on sun arvaus, homo

En oo hinaaja toisin kuin sä, mut sanon 2,5h

Vierailija
30/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, normaali kävelyvauhti on 4.8 km tunnissa.

Lapset ja vanhukset mukaanluettuna.

Oletan että kyse on reippaasta kuntokävelyä, eikä kaupungilla lompolua.

http://www.itsevalmennus.fi/ohje.php

Kävelyssä rasittavuustason valinta kävelyvauhti <3 km/h (hidas) kevyt, kävelyvauhti 4 km/h kohtalainen, kävelyvauhti 6 km/h (reipas) raskas. 

Ei tossa mistään reippaasta kuntokävelystä puhuttu, vaan hitaasta.

Vierailija
31/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole ikinä kävellyt noin pitkää matkaa. Enkä kävele :D

Vierailija
32/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitu, mä potkin kierrepotkuja hakaten ilmaa ja kävelen samaa aikaa kaks tuntii! Aika hidasta on tässä komppanjassa vitu.

Jumalauta en oikein ole tyytyväinen. Teidän velliperseiden tulisi kyetä puolustaa tätä maata, mutta mitä minä kuulenkaan. Kaks tuntii! Ei mene läpi. 

Yrittäkää parempaa. Ei voi olla noin säälittävät jalat.

Ja nekin jotka työmatkailee kävellen voi olla hiljaa. 40 min on surkea aika. Jos on työmatkaillut vuosia niin tulosta on petrattava siten että hiki valuu naamalta.

Nehän muuten nauraa kävelijöille.

Vierailija
33/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen aikareippaasti, mun normaaliks kävelyvauhdiks on mitattu 7.1 km/h ja juoksuvauhdiks 12 km/h. Huomatkaa että oon siis hidas juoksee.

Vierailija
34/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen aikareippaasti, mun normaaliks kävelyvauhdiks on mitattu 7.1 km/h ja juoksuvauhdiks 12 km/h. Huomatkaa että oon siis hidas juoksee.

Hyvältä kuulostaa. Seuraavaks sä alat nostelee painoi ja hakkaa säkkii. Saat potkii tolppii ja kovettaa vähä luita. Ne kaipaa petrausta. Jos tulee kipee, nii juo janojuomaks salkku kaljaa päivässä. Kaks menee mestareilla, mut ne kataa keskellä yötä naama irves.

Sit pistelet kaks perhepitsaa päivässä lärviis ja juot kahvii litra kahdel kermal. Ku käyt baaris, ni laita seuran verkkatakki päälle. Kaikki tajuaa että tänne tuli ilmaine järjestykse valvoja. Joskus voi saada oluen. Täst lähtie tarvitaa kaloreita ja kaloreita. Juo paljo kaljaa joka väliss, vitu. Syö suolaist, rasvaist raskashiilaripitoist pastamössöä kokoaja. Sil kasvatetaa primäärisonneja. Jätti paskaa pöntöntäydelt. Ku pian onnistut tukkimaa pöntö pastamättöllä ni oot kingi.

Teet kyykkyi iha joka välis ja irvistelet kaksintaisteluilmeitä peiliin isolaki hädäl.

Muist et kunno pihinä pitää nenäröörit vapain hyytelöisistä räkäklimppeistä. Suhina parantaa voimaa.

Etenkin jos on jäänyt baari-illan jälkeen tervaa keuhkoihi ni kunnon kiai pistää limat liikkeel, vitu.

Tost o mestareit tehty

Vierailija
35/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävät jalat VI kirjoitti:

vitu, mä potkin kierrepotkuja hakaten ilmaa ja kävelen samaa aikaa kaks tuntii! Aika hidasta on tässä komppanjassa vitu.

Jumalauta en oikein ole tyytyväinen. Teidän velliperseiden tulisi kyetä puolustaa tätä maata, mutta mitä minä kuulenkaan. Kaks tuntii! Ei mene läpi. 

Ja nekin jotka työmatkailee kävellen voi olla hiljaa. 40 min on surkea aika. Jos on työmatkaillut vuosia niin tulosta on petrattava siten että hiki valuu naamalta.

Koti, kendo ja isammaa

Vierailija
36/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävät jalat VI kirjoitti:

Oikein "komppanjassa" 😂

Vierailija
37/40 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitattu mitään, mutta kävelen työmatkan 6km tunnissa, joskus allekin. Luulen, että on jotenkin geeneissä ja kasvatuksessa, koska muistan miten pienenä jotain 4-7vee huusin aina äidin perään että "Älä kävele niin lujaa! Odota!" Ja mutsi sanoi että on hänen tyylinsä. Ihme spurttaaja :D Tais tarttua muhunkin.

Vierailija
38/40 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 1 h 45 min sellaisella rauhallisella mutta repeällä askelluksella

Vierailija
39/40 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti.

Vierailija
40/40 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, no sanotaan että 2h-6kk, riippuen onko matkalla vesistöjä joista voi juoda ja paljonko jaksaa kantaa ruokaa mukana. Tietenkin jos on erityisen erätaitoinen ja metsästyshenkinen, niin matkalle voi jäädä vaikka asumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän