Kauan kestää kävellä 10km
Kommentit (40)
Itsekin olin tulossa sanomaan, että kaksi tuntia.
Puolestatoista tunnista helposti kolmeen tuntiin. Tavallinen kävelynopeus on 5Km/h.
Kolme tuntia. Vaellusharrastajat pitää 3 km/h sopivana arviona vauhdille, ja tuossa on kuitenkin kamat selässä ja levähdystauot laskettu mukaan.
Minulla menisi pari tuntia tasaisessa maastossa.
Kävelen 5km:n työmätkani 40-45 minuuttiin, joten kyllä mulla menisi alle 2h
Oletpas reipas 8, kadehdin. :) Millaiset työajat sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuntia. Vaellusharrastajat pitää 3 km/h sopivana arviona vauhdille, ja tuossa on kuitenkin kamat selässä ja levähdystauot laskettu mukaan.
Tämä on totta, mutta eipä ap sanonut olevansa menossa vaeltamaan rinkka selässä.
Riippuu jalkojen ja askelten pituudesta, vastatuulesta ja liukkaasta kelistä.
Miten vitussa jengi sanoo et kaks tuntia, jos tossa lukee ettei ole kovin nopea.
2h. Eli 5km/h useimmat kävelee helposti.
1,5h jos on nopea kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
50min
Kyllä, jos sattuu olemaan kilpakävelijä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa jengi sanoo et kaks tuntia, jos tossa lukee ettei ole kovin nopea.
Siksi että se on melko hidas vauhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, mutta eipä ap sanonut olevansa menossa vaeltamaan rinkka selässä.
Hän myöskin sanoi, ettei ole kovin nopea, joten ei varmaan pääse mielestäni keskimääräiseen viiteen kilsaan tunnissa, eikä toisaalta puhunut kävelyreitistäkään mitään. Tuolla vähän yli kolmella kilometrillä tunnissa pärjää jo liukkaalla tai mäkisessä maastossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että se on melko hidas vauhti.
LOL, normaali kävelyvauhti on 4.8 km tunnissa.
Minulla menisi 1,5. Jos olet hidas, varaa 2-2,5h.
Vierailija kirjoitti:
No sitten mennään jo polkuja pitkin.
Metsästäessä vauhti umpimetsässä on noin 2.5km/h.
2h