Kuinka moni muu on jo kyllästynyt presidentinvaalitentteihin?
Minulla on jo ollut muutaman päivän ajan sellainen tunne, että sama levy pyörii ja koko kööri on kuin yksi kokeileva teatteriesitys.
Niinistö on hoitanut työnsä kunnialla eli jatkakoot minun puolestani kun kerran on saanut solmittua suhteet Putiniin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuka ukko tai akka siellä presidentin pallilla istuu - meno ei muutu miksikään.
Maailman turvallisin maahan tämä Suomi on ollut istuvan presidentin aikana, toivon todella että se olotila jatkuu.
Ja kyllä olen kyllästynyt noihin tentteihin, kun jokaisen lehdykän ja mediatalon pitää vielä omansa pitää ja sitten niitä vielä uutisoidaan puolitotuuksilla ja eräät eivät jaksa lukea kuin ne otsikot.
Pakko kai se on sinne uurnalle itsensä ja sakinsa viedä, jos vaikka päästäisiin tästä lystistä yhdellä kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuka ukko tai akka siellä presidentin pallilla istuu - meno ei muutu miksikään.
No, kyllä on muutama kakkosluokan ehdokas, joita en todellakaan toivo ikimaailmassa sotkemaan Suomen suhteita maailmalla. Puhkesin nauramaan kun yhdestä ehdokkaasta joku veisteli kommentissa että ”idän ja lännen hybridi, Zhirinovski ja Trump samassa pakkauksessa” 😭. Ei saisi nauraa mutta tottahan tuo on ainakin osittain.
Muistakin ehdokkaista joku verbaalisesti lahjakas voisi tänne veistellä luonnehdintoja.
Myös muut hauskat luonnehdintabongaukset voi kertoa muillekin tässä ketjussa.
En ole katsonut kuin ruotsinkielisen tentin joten en ole kyllästynyt. Tänään vielä katson viimeisen tentin.
Vähän ot, mutta kannattaa viikonloppuna olla tarkkana. Luvassa on melkoista valeuutisten spammausta äärioikeiston taholta. Eli ilmiantakaa kaikki trollit ja valeprofiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta kannattaa viikonloppuna olla tarkkana. Luvassa on melkoista valeuutisten spammausta äärioikeiston taholta. Eli ilmiantakaa kaikki trollit ja valeprofiilit.
Sitä on jo liikkeellä esim. Ilta-Sanomien pressavaaliuutisten kommenteissa. Osa Pietarin trollitehtaan tuotoksista on hävettävän huonolla suomella kirjoitettu eikä ole edes fanitetun ehdokkaan nimen ensimmäistä etukirjainta suurella tajuttu kirjoittaa.
Hän haluaa täyttää kaikki tarpeesi: olla Suomen Marine Le Pen, missi ja monikulttuuria ylistäneen plagiointiepäilyjen vuoksi tutkittavan gradun vuoksi kuin tulisilla hiilillä. Tänä iltana näemme hänet kiihkeämpänä kuin koskaan koska nyt on kaikki pelissä! Sen verran Justiinaa kuitenkin on DNA:ssa että ei kuuntele juontajia vaan vetää syvään henkeä ja kiihdyttää papatustan kun pyydetään vastaamaan annettuun kysymykseen.
Minä tässä yritän pelastaa puolueen ja nokkamiehen maineen. Palaan asiaan seuraavissa vaaleissa. Älkää muistatko pahalla vaikken noussut millään tavoin esiin muussa kuin ruotsinkielisessä tentissä. Syöväthän ruotsinkielisetkin uuniperunoita ja puolueaate on kestosuosikki itsehallintomaakunta-Ahvenanmaalla, jossa vastustetaan Natoa ja sotimista muutenkin kuten Rauhan saarten asukkaiden tuleekin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa täyttää kaikki tarpeesi: olla Suomen Marine Le Pen, missi ja monikulttuuria ylistäneen plagiointiepäilyjen vuoksi tutkittavan gradun vuoksi kuin tulisilla hiilillä. Tänä iltana näemme hänet kiihkeämpänä kuin koskaan koska nyt on kaikki pelissä! Sen verran Justiinaa kuitenkin on DNA:ssa että ei kuuntele juontajia vaan vetää syvään henkeä ja kiihdyttää papatustan kun pyydetään vastaamaan annettuun kysymykseen.
Ja vielä HYMYILEE, melkein nauraa jokaisen lauseen jälkeen. Kyllä kun aihe, josta hän antaa mielipiteensä julki, ei todellakaan ole mitenkään naurun tai hymyilyn paikka, niin puhe ja elekieli tosi pahasti vinksallaan. En ole koskaan nähny noin ylimielisesti käyttäytyvää ihmistä. Hynttyyt vain yhteen Väyrysen kanssa, siinä sopiva parivaljakko. Pitkällä juoksulla eivät varmasti sovi saman pöydän ympärille, kaksi minä, minä, minä, minä..... ja vielä kerran tyttökulta Minä. Niinhän Väyrynen jo kerran sanoikin.
MINÄ. EN JAKSA ENÄÄ YHTÄÄN VAALITENTTIÄ AIVAN SAMA KUKA VALITAAN,KUN TYYPILLÄ EI OLE VALTAA MUUTTAA MITÄÄN.
Odotan eduskuntavaaleja.
Jos äänestämällä vois jotain muuttaa niin se olis kielletty.
Laura on ihan hyvä ja fiksu ihminen, mutta ei nyt vielä ainakaan presidenttiainesta. Kasvamaan.
Hyvä että loppuu sunnuntaihin.
Jauhavat samoja asioita joka ikisessä tentissä.