Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö 40 tuntia viikossa liukuhihnatyötä jos saisit 1170 euroa puhtaana käteen?

Vierailija
25.01.2018 |

Miten on?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin myös ylitöitä niin paljon kuin jaksaisin. Varmaankin siis noin 16-20 tuntia vuorokaudessa, jos mahdollista. 

Säästäisin rahaa ja sitten lähtisin paremmille kalavesille. Näin olen tehnyt ennenkin.

Mutta et kai vain tarkoittanut ap, että tuo on kuukauden palkka?

Sinkkumies

Vierailija
22/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen päiväkodissa hommia samalla palkalla. Ei ole alan koulustusta ja työkkärin ohjaamana olen siellä. Veikkaan, että liukuhihnatyössä pääsee helpommalla.

Luin huonosti, mä tienaan tuon kuukaudessa.

Todellakin tekisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Tekisin siitä huolimattakin että saisin sossusta tai jostain saman tai enemmän. Törkeää ja typerää elää tuilla. Omalla rahalla sentään pääsee elämässään eteenpäin makselemalla asuntolainaa ja kenties sijoittamalla muutaman kympin kuussa rahastoon. Mulle tuo riittäisi ihan hyvin. Meillä avopuolison kanssa asumiskustannukset lainan lyhennyksineen vähän alle tonnin kuussa, joten puoliksi maksamalla tuosta jäisi vielä ainakin 500-600 euroa muihin kuluihin, säästämiseen ja kulutukseen. Tuet ovat sikäli oikean kokoisia että niillä elää mutta minkäänlaista varallisuutta ei saa kartutettua. Onneksi kuitenkin mulla on tälläkin hetkellä vähän parempipalkkainen työ. Tuosta liukuhihnatyöstä muuten pääsee helpommin parempipalkkaisiin töihin kuin työkkäristä.

Vierailija
24/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vanhusten parissa tuon 40h viikossa likaista ja raskasta työtä ja tienaan nettona 1300€/kk. Että ei tässä paljon paremmin asiat ole.

Vierailija
25/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa 1170 euroa? En tekisi. Viikossa jos saisi tuon summan, niin tekisin. Ainakin jonkun aikaa, tuskin kauaa kuitenkaan jaksaisin.

Vierailija
26/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. En tekisi. Tai tekisin, jos ei olisi vaihtoehtoja, tai muut vaihtoehdot olisivat tyyliin puhelinmyyjä, prostituoitu, ammattitappaja. Mutta minulla on onneksi muitakin vaihtoehtoja, joten - en tekisi.

Vierailija
27/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko ap tarkoitettiinko tässä nyt viikon vai kuukauden palkkaa? Kuukausiliksaksi tuo on niin surkea, että en tekisi.

Vierailija
28/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin. Tekisin siitä huolimattakin että saisin sossusta tai jostain saman tai enemmän. Törkeää ja typerää elää tuilla. Omalla rahalla sentään pääsee elämässään eteenpäin makselemalla asuntolainaa ja kenties sijoittamalla muutaman kympin kuussa rahastoon. Mulle tuo riittäisi ihan hyvin. Meillä avopuolison kanssa asumiskustannukset lainan lyhennyksineen vähän alle tonnin kuussa, joten puoliksi maksamalla tuosta jäisi vielä ainakin 500-600 euroa muihin kuluihin, säästämiseen ja kulutukseen. Tuet ovat sikäli oikean kokoisia että niillä elää mutta minkäänlaista varallisuutta ei saa kartutettua. Onneksi kuitenkin mulla on tälläkin hetkellä vähän parempipalkkainen työ. Tuosta liukuhihnatyöstä Edellinen vielä jatkaa: Jos ei tuolla tulolla vielä uskalla omistusasuntoa hankkia niin asp-tilin voi kuitenkin jo avata. Tuilla ei pysty sitäkään tekemään.

Vierailija
29/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä nämä, jotka kyselevät onko viikko- vai kuukausiliksa. Suurin osa suomalaisista saa nettona alle 2000 euroa kuussa. Yleisin bruttopalkka taitaa olla n. 2500 euroa ja mediaani samaa luokkaa eli puolet ansaitsee yli tuon ja puolet alle tuon.

Vierailija
30/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, 30 tuntia viikossa voisin tuolla palkalla tehdä.

Vierailija
31/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, 30 tuntia viikossa voisin tuolla palkalla tehdä.

en nimittäin ole niin rahan perään.

Vierailija
32/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmaan, mutta tuo on aika tasan se summa, jonka saan tukina ja silloin saan lääkkeet ilmaiseksi ja sähkölaskut ym. Ei sillä, että olisin laiska, mutta onhan se turhauttavaa raataa ilman käytännössä mitään korvausta.

Vierailija
33/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä nämä, jotka kyselevät onko viikko- vai kuukausiliksa. Suurin osa suomalaisista saa nettona alle 2000 euroa kuussa. Yleisin bruttopalkka taitaa olla n. 2500 euroa ja mediaani samaa luokkaa eli puolet ansaitsee yli tuon ja puolet alle tuon.

Typeriä ovat ne, jotka eivät tajua, että etusivulla kysytään myös: mitä tekisit, jos voittaisit 1,2 miljoonaa. Hyvin harva suomalainen voittaa 1,2 miljoonaa elämänsä aikana.

Saahan sitä kysyä.

Vierailija
34/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kenenkään ei tulisi tehdä töitä tuollaisella kk-palkalla, varsinkaan tuottavaa ja henkisesti mitään antamatonta työtä täysiaikaa. Toivoisin ettei kukaan suostuisi tuollaiseen, en soisi tuon yleistyvän.

Vierailija
35/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, jos asumiskulut olisivat 100e ja ruoka 50e kuukaudessa.

Vierailija
36/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahden paivan liksa kateen :)

Vierailija
37/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli palkka 5200 e kk + puhelinetu enkä saanut säästöön yhtään. Osaan nääs nauttia elämästä ja lomailla ihan kunnolla.

Vierailija
38/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mut mun naama ois kuin sitruunan nielly koko päivän. 

Vierailija
39/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saan kuukaudessa olemalla tiskarina koululla.

Vierailija
40/64 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 1170€ viikossa puhtaana? Voisin ainakin kokeilla :)